renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda ST 1300 Pan European (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lordmekrašlej
Vloženo 1.12.2017
Aktualizováno 4.12.2017
Zobrazeno 3 869x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Cesťák jak hovado,přesně takhle jsem si to představoval

Více fotografii

Motorka koupena od český inzerát - fér jednání, bez problémů

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: yamaha je víc sportovní a já chtěl echt cesťáka, navíc fjr jsou dražší
BMW R 1200 GS: gs je výborná volba,ale jezdí jich spousty, dražší jak servis tak pořízení

První dojmy - Když jsem si jí byl prohlédnout bál jsem se na ní sednout, po prvních metrech jsem věděl že do ní jdu.Až jsem se divil jak umím ještě jezdit, předchozí moto jsem prodal před 8 lety

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro klidnější a vyzrálé jezdce, není to žádný závoďák, v pětadvaceti bych se na něj ani nepodival, dneska nic jiného nechci...možná časem GL 1800

Doplňky na motorce - Zatím jsem dodělal zásuvku do přední zamykatelné kapsy a vyhřívané hefty.I když na ruce moc nefouká tak je to fajn když si můžu packy přihřát

Recenze

Chtěl jsem nějakej polykač kilometrů, předtím jsem měl Ducati monster, což je krásná motorka,super stroj na vyblbnutí,ale po 300 km jsem jsem byl od pasu dolu mrtvej.Navíc mě přestaly bavit výlety kolem komína,radši jedu jednou za měsíc na víkend než obden na pumpu na kafe.Monstra jsem prodal před 8mi lety kvůli stavbě baráku,pak přišly děti takže nebylo na motorku ani pomyšlení. Ale po inzerátech jsem šilhal pořád, jen jsem neměl uplně jasno co chci,koukal jsem na bavoráky-K 1200LT, R 1200RT, R 1200 GS- všechno super stroje, ale drahý jak prase a většinou s hektarem na hrbu-v mojí cenový relaci cca 150-160 tis. Pak samo fujara teda FJR od yamahy. Moc pěkná motorka, ještě silnější než ST 1300 navíc o něco menší a lehčí takže to byl favorit,než jsem měl možnost si na ni sednout. V tu chvíli se mi to nějak nezdálo,bylo to nějaký menší než na obrázku,necítil jsem se uplně pohodlně, prostě jsme si nepadli do oka. Do toho si brácha koupil BMW F 800 GS-super moto, nenáročná krásně ovladatelná,jen mi vadilo že nad 120km/h to už dost vibruje,
zkrátka komfortní cestovní rychlost do 120.Nejsem žádnej závodník ale když je potřeba,nebo mám chuť tak se taky rád svezu rychleji.Ale jinak se mi BMW moc moc líbí,takže jsem si říkal 1200GS určitě pojede víc než 800 GS, to bude ono. Jenže za ty prachy co jsem si představoval to je všechno ojetý jako prase, většinou bez kufrů, za motorku ve stavu jako si já představoval bych dal 200+. No a jak jsem tak koukal po těch GS tak se najednou objevil PAN 2007 za hóódně dobrý peníze najeto neuvěřitelných cca 12tis km, v super stavu a navíc 15 kiláků od baráku, takže to bylo jasný.Musím říct že jsem úplně nevěděl do čeho jdu, když jsem to viděl tak jsem se bál na to vlízt-prostě motorka jak hovado, ještě ke všemu jsem tam přijel na jawce panelce, to bylo jak z trabanta do kamionu.Ale jak se to monstrum dalo do pohybu tak jsem věděl že je to vono.
Není to zatím na nějaké velké hodnocení- mám najeto cca 2 000km ,jak na celodenní výlety tak i kratší projížďky.Nevím jestli ta motorka má ráda delší nebo kratší trasy,já jezdím radší dálky protože prostě rád řídím, ale rozhodně nemůžu říct že bych měl problém ji vytahnout kvůli 50 kilákum.Takže v tomhle směru v pohodě.
No ale dojmy po 2000km:
Cestování ve dvou je uplná paráda,motorka to necítí,spolujezdec taky ne. Manželku jsem vozil i na monstru,ale to dost prskala a víc jak 100 km ani náhodou-prdel by jí upadla.Na ST jsme dali 300km za odpoledne celkem v pohodě
Motor je tahoun, výkon ve spolupráci s krouťákem pro mě naprosto dostačující, bez vibrací tichoučký. Možná trochu na volnoběh takové to charakteristické kňučení, ale všude je něco.
Převodovka je přesná kvalty jdou dobře, měl jsem strach z pětikvaltu že mi bude 6ka chybět, ale nakonec jsem rád,protože když jsem jel 2-3 hodky v kuse tak už mě bolela ruka od spojky-možná trochu nezvyk že jsem dlouho nejezdil, ale mít ještě kvalt navíc tak je to o jedno máčknutí před vsí a pak za vsí navíc to bych měl ruku dřevěnou.Takže jsem asi pochopil proč ulracesťáky mají 5q
Velmi mile mě překvapila spotřeba, palubák teda ukazuje o 0,5l-1l víc ale od plné do plné jezdím za 5-5,5l což je bomba.
Ochranu před deštěm jsem mel možnost vyzkoušet-lilo jak z konve asi hodinu-dokud jsem jel alespoň 80 tak dobrý,mokrý jen špičky bot,trochu ramena a vršek helmy. Jak jsem jel míň jak 80 tak už to je to taky na nepromok.

Hic od motoru-je to tak,topí to jako blázen, v létě přes město je očistec, ještě když sepne veltilátor tak to bych chcípl.Ale mluvil jsem s kamarádem co má kawasaki VN 1600 mean streak-čopr bez kapot a říkal v létě taky hrozný, jezdí v kratasích a lejtka u vejfuků mu prý začínají po 100km pomalu vonět.A co si pamatuju ducatku tak se to taky v hicech nedalo jezdit oblečenej.Ale zase není problém jezdit při teplotách kolem 10°C a to mám letní hadry
Brzdy paráda,zatím žádná krizovka takže ABS jsem nevyzkoušel(ani nechci),duální systém asi funguje protože protože na tu váhu to fakt brzdí moc pěkně i když vezmu jen za předek.
Trochu zklamání je přední vidlice. Při jízdě po záplatované silnici mi to přijde hodně tvrdý,docela cítím i dost silné jakoby zpětné rázy při větších dírách. Nevím,ale Ukrajinu bych na tom asi nedal.Možná pomůžou progresivní pružiny...časem.
Úložné prostory-sice velký objem ALE-špatně využitelný prostor,když je otevřu(jak boční tak vrchní)tak mám k dispozici zhruba polovinu prostoru, bez vnitřních brašen je to slabota,Tohle se mi líbilo právě u GS kde jsou kufry plněné vrchem a víko je jen 2-3cenťáky,takže to tam pěkně všechno můžeš nacpat...ale zase se v tom pak blbě asi hrabe.Přední kastlíky dobrý ale mobil mi hlásil přehřátí baterie-fakt se rozhicujou neskutečně.
Servis-olej v motoru a v kardanu řeším sám(slabá hodina práce a otázka 800kč)vzducháč taky, do servisu se chystám až nastane čas seřídit ventily.

No přes pár negativ jsem s PANem zatím spokojenej,jsem rád že jsem se nezalekl velikosti a hmotnosti,protože to fakt není při jízdě znát, jen je potřeba přemýšlet při parkování,zaparkovat čumákem z kopce=odtahovka

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fous1
Fous1 napsal 23.01.19 v 20:33

ahoj koukni na http://pan-european.forumczech.com/ na srazy 2019 a zkus se k nám přidat

Saxman
Saxman napsal 07.12.17 v 10:50 10b.

Máš to pěkný!!! A ten motor Skoro jako Guzzi

OndraKo
OndraKo napsal 06.12.17 v 14:02 10b.

Dobrá volba

Guga
Guga napsal 05.12.17 v 19:56

Pánové, ukažte se na srazu Evrop

jezeveCZ
jezeveCZ napsal 05.12.17 v 15:16 10b.

Pěkný komentář k super cestovnímu parníku. Přeju tisíce spokojených Km v jeho sedle. (doporučuju standartní sedlo vyměnit)

Více komentářů



TOPlist