První ss v 50 letech….lepší později než nikdy
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Asi žádné , v minulosti jsem si projel párkrát R6 a GSX-R600 a nabyl dojmu že je kokotina něco takového si pořídit
Recenze
Koupeno už loni od zdejšího člena Sharka, známe se tak 10 let a moto jezdila jeho přítelkyně ….tedy tak před 7-8 lety pak už jen 2x ročně okruh
Nákupní cena 80t
Cebro jsem vzal jako variantu k nepojizdné vfr400 , aby jsem měl vůbec na čem jezdit , než ji nechám dát kompletně dohromady , což se už nestane protože jsem ji nakonec (2023) prodal.
Byla i s lamináty což se muže do budoucna hodit. Před lety ležela , majitelku při předjíždění odpinknul autobus do příkopu, prý bylo i salto a vypadalo to na totálku, což nakonec nebyla. Nicméně ….
Myslel jsem si že jen přeházím kapoty a vyjedu, ale při čištění mi lehce vyjela tyčka řazení a už to nešlo zpět. Takže oprava u Guga( díky moc)….přejel jsem s tím do garáže a tam to 6 měsíců stalo…také jsme k tomu při předání nedohledali komplet šrouby do kapot, zadní stupačky, tlumivku vyfuku.
Když už to vypadalo ze letos začnu nešli blinkry….měl jsem kliku můj mechanik v Liberci řekl že když “jen” blinkry vezme to….za týden volal že asi omdlí….takže je to US verze elektriky musel to komplet rozdělat aby to dal dohromady, chybělo relé, zadní spínač brzdy, pár uchytů aby se kapoty dali spasovat(křivě svařený) vymyslet jak chytit světlo( urvaný uchyty) sehnat zadní stupačky, levý zrcátko, jiny přední stupacky místo racing setu, origo blinkry místo led. Zaslepený chladič ( nechápal proč ) úprava přední brzdový nádržky aby to neteklo, výhledově nové víko (sedřené z okruhu trochu líná) a na závěr při servisu vidlic zkroucená levá cartridge, výměna. Plus cca o 1 cm hnutá podsedlovka, nerovnalo se to….obuto rosso 2….servis 25t s tím že na podzim by to chtělo novou spojku a servis ventilu. Stav km 45 500 při nákupu . Servis 2022 byl rozsáhlejší , kontrola ventilů, komplet nová spojka, ložiska krku řízení , znovu přetěsnění předních vidlic, pancéřové hadice předek, zadek, svíčky , veškeré kapaliny, baterie , plus v pravém řiditku zlomený vnitřní uchycení závažíčka, výměna …. 44t. Úplně jsem nečekal, že se nákupem a servisem za 2 roky dostanu na 150t.
Jinak….je to nezvyk přelézt z sportovně - cestovní a naked na ss. Určitě lepší svezení zatáčky , v kuse tak max 200 km než mě to přestane bavit nebo musím tankovat. Nedá se na tom moc jezdit pomalu. Velikost moto vyhovuje, uvidím jak dlouho mi to vydrží než to předělám zpátky na laminaty pro občasnou návštěvu okruhu a koupim něco “normálního “což zatím nevypadá, motorka mě baví a fyzicky zatím bez problémů.
"Nedá se na tom moc jezdit pomalu." Říkám to furt, ta motorka začíná fungovat přesně s koncem rychlostního limitu
Supeeer
Já skončil na ss tys začal mohl jsem si tvojí černou mambu zkusit dávam 10bodu ale je to nejmin pohodlnej sport co jsem zkusil gsxro je oproti tomu zuuper
oho!