PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník marasnoky
Vloženo 31.3.2022
Aktualizováno 31.5.2022
Zobrazeno 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Motorka, která vykouzlí úsměv každému, kdo očekává od svého stroje spolehlivost, přijatelný výkon a jistotu svými jízdními vlastnostmi.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MV MOTO (Kroměříž) - Skvělý a bezproblémový přístup od samého začátku až do finální koupě.
Rozhodně doporučuji!

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Po přechodu z Kawasaki Ninja 250R na zmiňovaného Horneta byl první dojem naprosto neskutečný. Ať už výkonnostně (22 - 75kw) tak stylem, jakým mi Hornet padnul do ruky. Není to nic, co by vás nějakým způsobem zaskočilo, naopak cítíte naprostou jistotu na plynu, která neomrzí.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná jak pro začátačníky tak pro pokročilé jezdce.

Doplňky na motorce - Motorka byla až na zakázkové sedlo kompletně v základní výbavě. Tím pádem bylo třeba udělat nějaké změny (především vzhledové) a vyladit si Horneta ke své spokojenosti.

Veškeré doplňky jsou homologované.

Na motorce je provedena náhrada katalyzátoru "decat" od firmy Dominator a výfuková koncovka Scorpion Serket taper (hexagon karbon).

Od výrobce Barracuda
- Plexi Aerosport
- Blinkry
- Zrcátka X- Version B-Lux
- Rukojeti B-Lux (zlatá)
- Závaží do řidítek B-Lux (zlatá)
- Černé proužky na kola
- Zadní blatník + kryt řetězu
- Stupačky (černé)
- Tankpad

Od výrobce Rutan
- CNC Zalamovací a stavitelné páčky
- Tlumič řízení

Od výrobce Puig
- Krytka brzdové kapaliny
- Olejové víčko motoru
- Nálepka na víčko nádrže

Dále je na moto
- Ukazatel zařazené rychlosti GiPro
- Držák na telefon - Quadlock
- Širší a nižší řidička WRP (22mm)

Recenze

Vzhledem k tomu, že předchozí motorka - Ninja 250R mi nevyhovovala, primárně co se týče pohodlí, byl "naháč" jasnou volbou.

Po ujetí cca 500km jsem absolvoval Silniční motoškolu v Brně pod vedením instruktorů, jako je Pepa Sršeň, Karel Táborský a Karel Abraham. Během celého dne, který se skládal z několika částí (teorie, polygon, trať) se mi Hornet dostal do ruky a mile mne překvapil. Motoškolu rozhodně každému doporučuji!

V malých rychlostech je jízda velice příjemná a vzbuzuje v člověku pocit jistoty a stability. Motor disponuje jemným a plynulým zátahem, který tvoří v kombinaci s výborně čitelným brzdovým systémem (včetně ABS), skvělou motorku pro začínající i pokročilé jezdce.

Co se týče prostoru pro spolujezdce, nemohu soudit protože "batůžka" mi nikdo nedělá. Každopádně z mého pohledu není prostor vůbec špatný a nějaký ten kilometr by tam spolujezdec určitě bez problému zvládnul a i vzhledem k zakázkové sedačce, která na motorce je by to nemuselo být ani tolik nepříjemné

Asi není třeba zmiňovat, kde se motorka cítí nejlépe. Na okreskách, kde je dobrý asfalt (což není lehké najít) vám bude Hornet skvělým parťákem. Na okruhu rozhodně nebudete ve své výkonnostní třídě ztrácet. Cesty po dálnici nejsou problémem, avšak nad 150km/h už se budete muset pomazlit s nádrží a schovat za plexi aby to bylo alespoň trošku pohodlné.

Za mě je Hornet naprosto spolehlivou motorkou, která vám poskytne maximální zážitek z jízdy ve všech směrech a v řadě šestistovek naháčů bychom velice těžko hledali podobný stroj.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist