Bezproblémová lehce ovladelná a zároveň dostupná mašina pro normální ježdění i pilu.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: vyšši cena
Honda CB 900F Hornet: omezený výběr
První dojmy - Vzhledem k věku, ceně a výbavě ideální vstup do litrů (po Suzuki Bandit 600N 1997, Honda Hornet 600 S 2001). Klasická mechanika, pohodlný mirně sportovnějši pozes, hladký 4-vál s nástupem kolem 6tis., kde začne tahat a řezat, doprovázeno mírnějšimi vybracemi ve stupačkách. V omezovači vyjmečně na nižší stupně.
Doplňky na motorce - Snaha udržet ji maximálně v původní podobě (laufy, zrcátka, blinkry, držák spz atd.). Leštěné ráfky (hezký, ale špatně se udržuje), padáky Rutan, krovka z Ali.
Recenze
Vše odpovídá věku a technologiím, žádní elektroniký pomocníci (brzdy atd.). Ideální vstup do litrů pro zažití silnější mašiny a získání dovedností pro další krok a větší investici. Novějším litrům horko těžko dejchá na záda, furt na spojce. Dostupný provoz, servis a náhradní díly (i když se to zhoršuje).
Super na vedlejší točité silnice, spíš kratší jednodenní výlety, nic pro dálnici, přes 150km/h už je lepší zalehnout na bandu. Ve dvou cestování v pohodě. Pod krovkou dost místa na doklady, pití nebo i řetěz.
Super