Klasika, co nikdy neztratí šmrnc
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 750C Shadow: Dragstar mi více sedl do rukou
První dojmy - Motorka okamžitě sedla do rukou a jízdní vlastnosti splnily očekávání. Příjemný posez jezdce, intuitivní ovládání a předvídatelné chování.
Motorku bych doporučil pro - Všem, včetně začátečníků
Doplňky na motorce - Kožené boční brašny, rolka, zadní kožený kufr, padací rám, nový potah a vyvýšené sedlo spolujezdce
Recenze
Tak po zhruba 1500km najetých od pořízení Drakouše se vracím k drobné recenzi.
Dragstar je motorka, která mi okamžitě sedla do rukou. Její ovladatelnost, jízdní projev i výkon jsou dle mého soudu absolutně v pořádku. Dalo by se říct, že tento stroj se hodí i pro začínající jezdce, především díky čitelnosti chování motorky, výkonu tak akorát i přiměřené váze stroje.
Když jsem Drakouše přivezl domů, jak vidno z prvních pár fotek, byl osazen zvýšenými představci a rovnými řídítky. Takto postavená řídítka znamenají, že musíte do mírného předklonu a mít celkem dost roztažené ruce. Tyto konkrétní řídítka jsou celkem 96cm široká.
Vím, že to může vypadat hezky, ale ne každému to musí vyhovovat. A já jsem ten případ, který raději klasiku.
A tak přišlo na řadu pátrání, samozřejmě s pro mne úspěšným koncem, kdy jsem ty správná řídítka našel u jednoho velmi fajn motorkáře (mimochodem český dvojník Petera Fondy z Easy Rider, a to včetně té úžasné mašiny), kdy po jejich přivezení a okamžité instalaci i odzkoušení jsem já i můj nejkrásnější doplněk Drakouše (moje manželka ) konstatovali, že teď už je to skoro ono. Následovala výměna gripů a hned poté přešití čalounění sedel a opěrky. U sedadla spolujezdce došlo i k navýšení a zpohodlnění posezu, což vylepšilo ergonomii při ohnutých a vysoce pokrčených kolenou spolujezdce. Nyní je posez mnohem pohodlnější, i díky tomu, že spolujezdec nemá nohy tolik pokrčené a úhel ohnutí v kolenou je mnohem přirozenější.
Zkusili jsme i windshield, ale zjistil jsem, že to této motorce nejen nesluší, ale ani nepomáhá.
Tím letošní výčet vylepšení končí, příští rok uvažuji ještě o jiných výfucích.
Tak všem bikerům mnoho šťastných kilometrů!
Supr stroj.
Moc hezký kousek