renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 650 DragStar (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník choseRB
Vloženo 13.7.2021
Aktualizováno 10.8.2021
Zobrazeno 953x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasika, co nikdy neztratí šmrnc

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 750C Shadow: Dragstar mi více sedl do rukou

První dojmy - Motorka okamžitě sedla do rukou a jízdní vlastnosti splnily očekávání. Příjemný posez jezdce, intuitivní ovládání a předvídatelné chování.

Motorku bych doporučil pro - Všem, včetně začátečníků

Doplňky na motorce - Kožené boční brašny, rolka, zadní kožený kufr, padací rám, nový potah a vyvýšené sedlo spolujezdce

Recenze

Tak po zhruba 1500km najetých od pořízení Drakouše se vracím k drobné recenzi.
Dragstar je motorka, která mi okamžitě sedla do rukou. Její ovladatelnost, jízdní projev i výkon jsou dle mého soudu absolutně v pořádku. Dalo by se říct, že tento stroj se hodí i pro začínající jezdce, především díky čitelnosti chování motorky, výkonu tak akorát i přiměřené váze stroje.
Když jsem Drakouše přivezl domů, jak vidno z prvních pár fotek, byl osazen zvýšenými představci a rovnými řídítky. Takto postavená řídítka znamenají, že musíte do mírného předklonu a mít celkem dost roztažené ruce. Tyto konkrétní řídítka jsou celkem 96cm široká.
Vím, že to může vypadat hezky, ale ne každému to musí vyhovovat. A já jsem ten případ, který raději klasiku.
A tak přišlo na řadu pátrání, samozřejmě s pro mne úspěšným koncem, kdy jsem ty správná řídítka našel u jednoho velmi fajn motorkáře (mimochodem český dvojník Petera Fondy z Easy Rider, a to včetně té úžasné mašiny), kdy po jejich přivezení a okamžité instalaci i odzkoušení jsem já i můj nejkrásnější doplněk Drakouše (moje manželka ) konstatovali, že teď už je to skoro ono. Následovala výměna gripů a hned poté přešití čalounění sedel a opěrky. U sedadla spolujezdce došlo i k navýšení a zpohodlnění posezu, což vylepšilo ergonomii při ohnutých a vysoce pokrčených kolenou spolujezdce. Nyní je posez mnohem pohodlnější, i díky tomu, že spolujezdec nemá nohy tolik pokrčené a úhel ohnutí v kolenou je mnohem přirozenější.
Zkusili jsme i windshield, ale zjistil jsem, že to této motorce nejen nesluší, ale ani nepomáhá.
Tím letošní výčet vylepšení končí, příští rok uvažuji ještě o jiných výfucích.
Tak všem bikerům mnoho šťastných kilometrů!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
žižala.
žižala. napsal 14.07.21 v 19:06 10b.

Supr stroj.

pkkaca
pkkaca napsal 14.07.21 v 01:35 10b.

Moc hezký kousek

Více komentářů



TOPlist