PROFIL MOTORKY

Honda CMX1100 Rebel (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Serby71
Vloženo 3.6.2021
Aktualizováno 13.11.2021
Zobrazeno 5 482x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pohodový cruiser s výborným motorem

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Mám za sebou prvních 50 km a - naprostá spokojenost! Rebel je krásně lehký, do zatáčky padá skoro sám...paráda :)

Doplňky na motorce - Co je v plánu:
- origo touring plexi
- nějaký padací rám
- mřížka místo zadního sedadla
- origo polepy nádrže

Recenze

Motorka je pro mého otce, přecejen nasedat na nějakou vysokou mrchu už je trochu problém, takže jakmile se objevily první informace o novém Rebelovi, bylo jasno :)
Mám za sebou zatím jen pár kilometrů, navíc opatrných kvůli zajíždění, ale první dojmy jsou výborné!
Jízdní pozice - té jsem se trochu bál vzhledem k předkopnutým stupačkám - ale je úplně v pohodě a dá se i trochu nadzvednout, když člověk vjede do nějaké díry.
Motor - nádhera, ale zatím ho šetřím, nicméně i když je to dvouválec, tak mě nenutí řadit tak často jako třeba Báwo.
Ovladatelnost - za mě super a Rebel úplně člověka poňouká, aby tu další zatáčku zkusil trochu rychleji a s větším náklonem :)
Tlumiče a sedačka - na tlumiče jsem už nějakou kritiku četl, že jsou moc tvrdé a taky mi to tak připadá, zkusím zmenšit předpětí na pružinách a uvidíme, co se stane. A sedačka, zatím mi přijde docela pevná, žádný měkký zadek obepínající polštářek :) ale uvidím, jak se budu cítit po delší cestě.
No, pro teď končím, musím zajíždět ;)

Po 130 km: pérování a sedačka - aktualizace: jakmile jede člověk na silnici s pořádným asfaltem, tak je to bomba. Jakmile začne klasický středočeský tankodrom, tak je prostě znát, že na to motorka není úplně stavěná, nebo že ty péra fakt chtějí ubrat. Teď už jsem to nezkoušel, ale na víkend plánuju celodenní vyjížďku, tak vyzkouším ubrat a uvidíme :)
Brzdy - přední naprosto v pohodě, v kombinaci s velkým brzdným efektem motoru (který se dá indivindi nastavit na User profilu) ji člověk až tak nepotřebuje, ale když za ní vezmu, tak fakt brzdí jak divá. Myslím, že nejsem sám kdo tvrdí, že jeden 33 cm kotouč opravdu stačí. Zadní brzda - no, je tam, ale zatím spíš symbolicky, jak ji moc nepoužívám, tak si vlastně ani ještě neměla šanci sednout, tak uvidíme později :)
Hmotnost - je fakt, jako že fakt lehoučká :) byl jsem zvyklý na Bandita (cca. 240 kg), tak tohle mi oproti němu připadá jak peříčko :)

Po 530 km: ubrali jsme na předpětí zadních pružin a je to lepší, nicméně i tak mi sedlo přijde příliš tvrdé...nebo mám halt zkušenosti jen s pohodlnějšími sedly :)
Motor - vzhledem k tomu, že motorka je zajetá po 500 km, tak jsem vyzkoušel i horní polovinu otáčkoměru - a je to paráda. Stačí se trochu předklonit, vzít za plyn a Rebel jede jak střelenej :) tohle se fakt povedlo. Zmizí to pohodový brumlání, zmizí vibrace a...prostě nádhera :)
Spotřeba - častá výčitka z komentářů je malá nádrž. No, zrovna my v Čechách/Evropě si na tohle stěžovat nemůžeme, benzinka je na každým rohu a kdo jede tak, že si každých 200 km zastaví na cigárko, kafe a párek v rohlíku, nebude mít naprosto žádný problém a užije si to. Kdo chce jet v kuse víc, asi bude muset vozit kanystr :) ale zpátky k číslům - když jsem ujel 200 km, psal mi palubní počítač dojezd ještě 110 km. Zkusím se na to podívat dnes, kdy už pojedu trochu rychleji a ještě doplním :)

Po 930 km: A je to, už mě čeká jen cesta do K2moto na první servis a - budu jí muset dát taťkovi a to se mi nechceee :D je to vážně fajn motorka...tak ještě poslední info:
Výfuk - vím, není moc hezkej, prostě taková velká černá roura. Kdyby tam byl aspoň malý chránič jako měli Rebelové prodávaní v Asii, aby byl zajímavější, něčím "rozbitý", ale na druhou stranu má perfektní zvuk! Fakt je radost jak si brumlá, když se jede na kochačku a jak zařve, když za to člověk vezme - za mě bych ho vůbec neřešil :)
Spotřeba - pokud jsem za to víc tahal, tak mi po 200 km hlásil počítač dojezd 60 km, nemůžu si pomoct, na courání po většině Evropy naprosto v pohodě. A kdo chce jet non-stop jako Michal David, tak...si na to asi pořídí jinou motorku :) Někde na netu jsem našel malý černý plechový 5l kanystr, třeba by se dal na bok udělat držák místo jedné z tašek, stáhnout koženým řemenem, a voila - originál praktický doplněk a dalších 100 km je v suchu :D
Maximálka - stejně jako ve Státech je maximálka omezená - tam na 100 mil, tady na 170 km/h. Motor by sice ještě sílu měl, ale...vlastně proč. Ale hezky funguje ochrana proti větru, i bez kapotáže, jak sedí člověk za a pod nádrží, stačí se trochu předklonit a tělo je v klidu, a hlavu pak trochu kryje budík. Uvidíme, jak to bude fungovat s origo kapotkou :)

Po 1000 km: Mám hotový první servis, cena cca. 3.600 a Rebel už se těší na právoplatného majitele. Bohužel stále nedorazila montážní sada na plexi, takže nemůžu ještě posloužit fotkami a zkušenostmi - zkusím doplnit později.
Motor - nadšení zůstává, je to fakt bomba strojovna!
Tempomat - velice jednoduché ovládání, fajn fíčura, člověk drží rychlost i bez držení heftu, super pomocník pro řízení čistě náklonem ;) jinak jsem ho moc nepoužil, nikde jsem nejel vyloženě stabilní rychlostí, raději jsem si zkoušel zpomalení a zrychlení a užíval si té síly.
Jízdní režimy - jsou tu 4. Během zajíždění jsem jezdil na Standard, a vlastně mě vůbec nic nenutilo to změnit a přidávat na sportovní - výkonu bylo pořád dost a dost. Jestli se k Rebelovi ještě dostanu (dnes jej předávám právoplatnému majiteli), tak ještě dám vědět, jak hodně je to znát.
Náklony - Rebel strašně poňouká, ale pak je taky krásně zvládá! Je to radost, a čistě subjektivně, měl jsem pocit, že se můžu naklonit daleko víc, než na Báwu :) jestli je to tím, jak živý Rebel je, nebo jak člověk sedí nízko a možná se míň bojí...nevím, ale je to super pocit :)

Tak a to je ode mě v tuto chvíli vše :) dnes si taťka Rebela vyzvedne a budou už řádit spolu, tak mu přeju spoustu super zážitků a hlavně, kolama dolů...

Update 11/2021
Tak kapota pořád nedorazila, Honda není schopna do Evropy dostat objednané kusy "lešení" pro kapotku, podle posledních informací jich do Evropy přišlo nějakých 60, objednáno jich je necelé 2000 - tak uvidíme, kdy na nás přijde řada. Ale radost z toho nemám, resp. taťka, přecejen už se těšil na trochu pohodlnější projížďku...uvidíme, doufám že do zahájení nové sezóny 2022 dorazí

Přikládám ještě videjko ze Států, origo kapota tam je dobře vidět, tak ať si můžete udělat představu: Video

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SPOGI
SPOGI napsal 02.02.23 v 21:52

tak co doplnňky ? Přibylo něco?

SPOGI
SPOGI napsal 20.11.21 v 18:44 10b.

Přeju hodně super zážitků. Mě je přes 50 a taky jsem si ho pořídil.

JoskaH
JoskaH napsal 14.08.21 v 07:29 10b.

Moc gratuluji

sti72
sti72 napsal 08.08.21 v 20:25 10b.

Super mašina,

Hillock007
Hillock007 napsal 28.07.21 v 09:16 10b.

Podle mě Honda trefila díru na trhu, o čemž svědčí ihned vyprodané kusy. Mně se líbí

Více komentářů



TOPlist