renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XR (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ludva45
Vloženo 21.4.2021
Aktualizováno 3.5.2021
Zobrazeno 1 375x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pěkná dravá šelmička, i když na to nevypadá, dokáže člověka dots pobavit.

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: GS se chová jako houpačka. Strašně se při brzdění potápí. Hrozně líná potfora. Zkusil jsem ale jen jedno inzerované.

První dojmy - Docela slušný zátah od 1/3 otáček. Dobře ovladatelný plyn i spojka pro jemné rozjezdy na kluzkém povrchu. Trochu tvrdší nastavení podvozku není úplně pohodlné, ale je to vyváženo jistotou v řezání zatáček i na nerovné cestě.

Motorku bych doporučil pro - Hlavně pro cestování po silnicích. Hlavně na okreskách se budete s chutí prohánět i po rozbitých asfaltech. Menší postavy v pohodě se sníženým sedlem dosáhnou (lépe než Fazer F7 600).

Doplňky na motorce - Vyšší cestovní výškově nastavitelné odnímatelné plexi.
Laďák Mivv.
Boční plastové kufry.
Spodní Al kryt motoru (=lapač bahna).

Recenze

Ze začátku se tváří jako motorka, co člověka nenutí tahat za plyn, ale plout krajinou a kochat se. Ale po pár stovkách kilometrů, jak se s ní trochu zžijete je to jinak. Nutí vás letět jako hovado i tam, kde jste na silniční motorce jeli pomalu, protože jste se na hrbaté cestě necítili jistě. S Tigrem když ochutnáte zvuk motoru kolem 7000 otáček, začne vás to teprve bavit.

Tak jsem se docela brzo po koupi této jeté motorky setkal s problémem startu teplého motoru. Jakoby startér nechtěl točit. Podobně se chová slabá baterie. Podle zjišťování po různých fórech se takto projevují opotřebované uhlíky ve startéru. Je jedno, na jakém stroji se to stane.
Takže po překonání obav z neznámého stroje jsem se do toho pustil a zase tak hrozné to nebylo.
Hlavně jsem se inspiroval tu:

Takto vypadají uhlíky a komutátor Denso startéru po cca 60 000km. Chtělo by to repasovat včas a komutátor by tak netrpěl. Náklady na výměnu uhlíků jsou v řádu stokorun.


Nemusely se vytahovat vstřiky, stačil jen airbox a pár konektorů, co zavazelo. Gola s kloubem a nástavcem dosáhla na 2 šrouby startéru.


Potom z boku odšroubovat přívodní kabel od baterky a trochu lovení ježka z klece a startér byl venku.


Nedařilo se mi najít opravnou sadu uhlíků za rozumnou cenu, tak jsem koupil přiměřeně velké uhlíky s přívodem na správnou stranu (psali že jsou na motor čerpadla), ty pak na brusce ručně obrousil a po ucvaknutí starých jsem je na jejich místo naletoval.

Kdo se bojí, nesmí do lesa, takže pro ty, co sobě ani cínu nevěří, ať si koupí nový. Já tomu věřím a ani několik minut záběhu na prázdno pro zajetí uhlíků neukázalo po otevření chybu tohoto řešení (vyfoukal jsem odřený prach a namontoval na motorku).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 27.04.21 v 11:36 10b.

marin35
marin35 napsal 22.04.21 v 18:55 10b.

pixl- někdo tu má problém s výškou?? ha,ha
jinak pěkný moto

Ludva45
Ludva45 napsal 22.04.21 v 11:24

Já mám 170cm a v té spodní poloze sedla dosáhnu skoro normálně oběma nohama. Žádné dodatečné snižování tam nemám. Právě přemýšlím, že si to dám do té vyšší pozice.

pixl
pixl napsal 22.04.21 v 09:25 10b.

Ahoj, parádní strojovna Taky se mi moc líbí, jen mám respekt z té výšky. Sníženým sedlem myslíš tu dolní polohu co ta motorka standardně umožňuje, nebo nějaké aftermarket snížení? Jsem trpaslík s nízkým sedem, mám FZ6 fazera a na obě nohy jsem na špičkách, tak jestli bych z tohohle dosáhl alespoň na jednu. Díky, ať to jezdí

Juraj22
Juraj22 napsal 22.04.21 v 05:48 10b.

Je to pěkná mašina, určitě budeš spokojený

Více komentářů



TOPlist