Poctivá stroj s reaktorem pod kapotou. Hned první jízdu jsem si ji zamiloval.
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1200: U Triumphu v té době bohužel nebylo na skladě to, co by se mi líbilo a na Ténéré se mi povedlo dostat dobrou cenu.
První dojmy - Měl jsem obavy s váhy motorky, které se po prvních kilometrech vytratily. Je to reaktor. Motorka i sedlo v originálu super.
Doplňky na motorce - Originál vyhřívání řídítek. Přešité sedlo, hlavně z důvodu spolujezdce. Kufry Marselus. Padací rám. Kryt motoru. Panoramatická zpětná zrcátka Touratech. Polepy od firmy Decalmoto.it.
Přibydou přídavné světlomety.
Recenze
Už když jsem si ji v roce 2018 kupoval Suzuki V-Strom jsem měl v hledáčku i Ténéré a Triump Tigera. Tehdy jsem koupil Suzuki, hlavně díky tomu, že autorizovaný obchod a servis jsem měl prakticky za rohem. Bohužel Stromek nebyl to pravé ořechové.
Koncem sezóny 2019 jsem věděl, že si budu kupovat Ténéré, kterou jsem si nakonec koupil v dubnu 2020. Jelikož mi to zdravotní stav nedovolil, povedlo se mi v roce 2020 najet jen 7000 km.
Oproti Stromku mi motorka sedí v ruce i přes zdravotní omezení. Ve dvou krásně jede od spodu. Brzdy jsou v porovnání se Stromkem úplně perfektní. Zatím cestujeme pouze po cestách, terénu jsme se dotkli úplně minimálně. Originální gumy kloužou téměř na všem.
"Kde jiná motorka už nemůže, tam ti Ténéré pomůže."
Krásná motorka taky zvažují přechod z xv 1600 cruiser na ST jen nevím jaké je pohodlí a místo pro dva jezdím převážně s ženou?
Zdravím Opavu
Pěkný polepy,taky o nich přemýšlím
Super polep na bokách
Dobrá volba a barva teda super
krásná mašina