První moto ženy po x letech jako spolujezdkyně
Motorka koupena od FIRMA:Zuzana Horká (Česká Skalice)
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Opět Japan ... Lehký naked... Osamostatnila se... Dobra volba ... Není červená ..
Recenze
Tak tenhle stroj , ač jsem si ho poslední 2 roky často půjčoval , je mé ženy. Po letech jako batůžek se osamostatnila, a vzhledem k tomu, ze motorky jako takové má ráda a jezdi od 17 to byl přirozený vývoj.
Řidičák absolvovala u Matyho Landy v Kolíně, což je škola, kterou jsem v jejích nástavbách absolvoval několikrát a doporučuji ho všem svým kamarádům kteří se rozhodují začít jezdit.
K výběru motorky...u holek asi až na vyjímky platí, že “oko bere” a je úplně jedno jaká je konfigurace, stav nebo +/- to je prostě vlak, přes který se nejede. I když jsem to zkoušel několika způsoby zlomit, vyhrála při sledování MGP Brno sice Honda, ale naháč. Je fakt, ze při výšce ženy 175 cm vypadala na Duke390 jak když jede bloncka na vysavači. Kousek od Brna byl inzerát na CB500F ...tak jsme jeli. Co na fotkách moc nebylo vidět , tak ze ač ročník 2015 orezlý jak sviň, dovoz Francie taky žádná hitparáda a celkově i projížďka nevzbudila nadšení...
Cestou domu jsme ještě zkusili další z výběru, která ale nebyla původně favorit. Nicméně sešlo se několik faktorů dohromady. Motorka vypadala parádně, vynikající přístup majitele bazaru, kdy se nic neskrývalo, ukázal vše co se po lehké nehodě měnilo (dovoz Německo ) a samozřejmě fakt, že se líbila ženě .
Co se týden po nákupu porazili, bylo nefunkční podsvícení display, telefonát do bazaru ...přijeďte,opravime, nebo vyměníme. To bylo příjemné překvapení, cena nového v té době 11t
CB máme 3 sezónu, z doplňků dokoupené zvýšené plexi, vyhřívané rukojeti Daytona, centrální stojan , spodní kryt motoru, padáky Rutan, Gipro, zadní kufr a montážní sada Shad, SW motech blástry.
Motorka jako taková není trhač asfaltu, výkon 35kw je dostačující pro lehčí jezdce, max 170, dálnice předjíždění lehké utrpení ...to co se u tohoto modelu a i varianty X dost zdůrazňuje je spotřeba 2,5-7 ať se jezdi jak se jezdi, což potvrzuji. Výška sedla 795 neni úplně pohodlná pro čahouny.
Jinak co se týká jízdy je to takové normální , začátečníka nadchne a ostatní neurazí. Přední jeden kotouč dle mého nedostačující na krizové brždění...Pro závodníky nezajímavý stroj...
Upřímně, parádní čtení, poučný, děkuju za něj, ještě se k němu vrátím. No a na fotkách jim to společně sekne oběma
pěkná... . Je made in Japan? Moje CB-čko je made in Thailand. Ale NC-čko, co mám objednané je Japonec ...
Ať slouží
Tak opatrně.