Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 15500 EUR |
Výkon motoru, ovladatelnost naháče, převodovka s asistentem řazení je TOP, sedlo HP i pro celodenní jízdu pohodlné, výrazný, hlasitý a jedinečný stroj, který poutá spoustu pozornosti, ... prostě pro mě momentálně dokonalá motorka.
Zatím jsem na žádnou nepřišel.
Moje úpravy |
Padací protektory od RD moto, drobné reflexní polepy, viz.foto u profilu motorky |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7.7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | po prvních 4000km zatím nezjištěna |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Kompozitové profily |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatím jsem si na všechno stačil sám, jelikož má motorka najeto jen 6000km, z toho mnou najeto 1500km, takže jsem pouze vyměnil olej a filtr... i bez zkušeností práce na 30 minut, náklady cca 1200,-Kč za to nejlepší, co jsem tam mohl nalít vč. RACE filtru |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Zatím vůbec nic, jen hledám správnou cestu ke 100%nímu fungování quickshifteru při řazení na nižší stupeň. P.S: drobné potíže s asistentem řazení dolů odstraněny, chce sto jen trochu citu pro motorku a ona to prostě chce drsně. Jinak při rychlostech nad 200km se po chvíli zpravidla projeví kmitání řídítek, ale to je nejspíš konstrukcí motorky s širokými řídítky, blastery na páčkách a mou výškou 189cm, takže aerodynamické podmínky pro nějakou divočinu ne zrovna odeální. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej jedině RAVENOL VSI 5W-40 v kombinaci s filtrem HF 160 RC. |