PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 250 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kubanuss
Vloženo 20.1.2021
Aktualizováno 3.12.2023
Zobrazeno 2 167x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to Suzuki GSXR 250, kód GJ72A, určená pro japonský trh. Zajímavostí je hlavně motor, jelikož je to 4 válec 4 takt co točí 17000ot.

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - První dojmy byly skvělé, avšak po pár jízdách jsem si začal všímat nedostatků a postupně je řešil. Nyní když je vše hlavní vyřešeno, tak se s na ni jezdí krásně. Hlavní je u této motorky zvuk, je to šílený a každý se za tím otočí. Při jakékoli rychlosti to zní jako když jedu jako o život, což mě baví.. Pocitově se zdá že jedu jako šílenec, ale v reálu jedu podle předpisů.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil byl motorku každému, kdo si chce užít zábavu v nízkých rychlostech a má rád neobvyklé stroje.

Doplňky na motorce - Krovka, Micron výfuk, šroubky, držák telefonu

Recenze

Motorku jsem náhodou objevil v inzerci a ihned mě přišla zajímavá hlavně tím, že jsem ji nikdy dřív neviděl a nevěděl, že něco takového vůbec existuje. Kontaktoval jsem prodejce a druhý den tam jel. Pán byl hodný a dovezl mě ji zdarma na vleku až k domu a podělí se o různé rady a co vše na tom dělal atd. Řekl mě, že před tím než ji cca před 5 měsíci koupil, stála asi 10 let v garáži, což bylo vidět i na těch 15 let starých pneu.

Takto vypadala v den koupě


Další dny jsem strávil projížďkami a všiml jsem si že dost věcí vyžaduje pozornost. Zátah nebyl úplně plynulý a zdálo se mě, že by to mohlo jet líp. Několikrát jsem měl dole karburátory, vše vyčistil a nastavil, jenže pořád to jelo blbě a nedrželo volnoběh. Důvodem bylo přisávání vzduchu u přírub karburátorů a vyběhané držáky jehel. Nyní jezdí krásně a táhne plynule až k 17000ot. Nejvíc jsem jel 170 a myslím že by těch 180 zvládla časem

Zatím jsem vyměnil gufera na vidlici, obě pneumatiky, olej s filtrem, nějaké díly v karburátorech, sehnal krovku místo zadního sedla, omotal svody, trochu ji poleštil a jinak akorát pořád jezdím, když počasí dovolí. V plánu je vyměnit řetězovku, spojkové lamely, přední desky a nějaké kosmetické věci.

Takto vypadá nyní 2021


Co se týče jízdy, tak to není moc pohodlné. Mám 184cm a je to na mě trochu malé, sedlo je tvrdé, výhled dozadu špatný.. Ale to je jedno, každá jízda je zábava i přes to, že to má jen 45k a táhne výrazně tak mezi 13t a 17t otáčkami. Přední brzdy jsou nic moc, snad to vyřeší kvalitnější destičky. V zatáčkách to neplave, hezký drží hlavně díky novým pneu. Hlavním limitem jsem já, protože se mám ještě hodně co učit a naposledy jsem jezdil před pár lety na simsonu.

Doufám že mě bude dělat už jen radost a možná ji jednou přivezu do Česka, kde si myslím žádná jiná není.

Edit 2022
Motorka dostala nové pístní kroužky, seřízené ventily, řetězovou sadu, originál čiré plexi, různé drobné opravy. Jezdí teď o poznání lépe než předtím.


Edit 2023
Přibyl dobový výfuk Micron, jinak žádné změny krom nové zadní pneu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jurotel
Jurotel napsal 02.07.22 v 00:41

Jazdil (riadil) som ju 2x v živote a sranda bola že som mal iba 15-16 rokov... A samozrejme vzadu som sedel x krat... bolo to v rokoch 1991-92
Tá motorka mala úplne rovnaký zvuk ako formula...
Celkovo to bol zaujimavý príbeh... Myslim tým pribeh akou náhodou sa ocitla tato motorka v bratovej garaži.
Majitelovi pošlem fotku, jedinú ktorú som dokázal po toľkých rokoch najsť v šufliku.
Mimochodom jej finančna hodnota stúpa každým rokom...

Len tak mimochodom, tachometer sice má maximalku 180 kmh, ale motorka vie isť až vyše 200kmh...

Fazerek
Fazerek napsal 28.01.21 v 07:57 10b.

krásný stroj!

bandit12
bandit12 napsal 27.01.21 v 10:21 10b.

majonm
majonm napsal 25.01.21 v 09:09 10b.

krása...závidím

Maho
Maho napsal 24.01.21 v 19:27 10b.

Více komentářů



TOPlist