renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 850 R (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DajaV
Vloženo 11.12.2020
Aktualizováno 27.7.2023
Zobrazeno 1 747x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Přesná, silná, ale žádná neřízená střela. Hodně solidní s brzdama jako blázen.

Více fotografii

Motorka koupena od dovoz - S prodejcem jsem telefonoval, vše zařizovala jeho přítelkyně ?

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Hleděl jsem neupadnout, protože gumy byly hladké. Poslouchal jsem motor, zkoušel brzdy a říkal (přál) si, že s novýma gumama to pojede ..

Motorku bych doporučil pro - Pro každýho, komu sedne.

Doplňky na motorce -
potíže s ABS - indikace spodní kontrolkou

Recenze

Po skvělých zážitcích a letech na Suzu DR 650 jsem chtěl zkusit něco jiného. Lepšího?? Koncepce BMW se mi na papíře líbila a vzhled po faceliftu 03 se mi líbí ještě více. Našel jsem málo jetého bavoráka, zavolal na inzerát a už to bylo ..
Předchozí majitel nechal vše na doraz : gumy, destičky, oleje, filtry, svíčky. Proto mu, zřejmě, moc nefungovala a po zmlazovací kůře jela úplně jinak.
A teď přijde to veliké a určující ALE pro další vývoj příběhu !!
Já, endurista silniční, zavítal jsem do jiných vod motorkářských. Ale do úplně jiných ... Nohy příliš skrčené, na levé straně mi děsně zavazel výfuk. Ruce nízko (i když jsem tam šoupnul nádstavec). Sedadlo široké. Dal jsem Bramboře 2000 km, že si zvyknu, ale nešlo mi to. Ostatní Bramboráci mi prominou, ale ta mašina, i když je skvělá, mi prostě nesedla. Byla silnější, rychlejší, top brzdy, vede se moc hezky, kam člověk koukne, tam jede. Ale nesedla mi a bolela mě z ní kyčel. Prostě tak, no !
Takže všechny ty hrby a boule, co jsem byl zvyklej na koze proletět (a člověk to tak na koze vůbec nevnímá) jsem musel na bávu přejet "kultivovaněji." Semo tamo si potřebuju protáhnout nohy, když si stoupnu a chvilku jedu na stojáka, což jsem na bávu nemohl a vážně mi to chybělo - zdravotně. Ale to jsem pozoroval až po půlhodině.
A technicky ? Německá přesnost, preciznost a důslednost. Neutrál kdykoliv .. O co víc byla Brambora technicky dokonalejší, než koza, tím víc mě to iritovalo. Jsem takovej, no ! Takže se vracím k motorce, co je jednodušší, slabší, pomalejší (jako já), hůř to brzdí, ale má baterku a filtr pod sedlem !!! a já se na ní cítím moc dobře. Jmenuje se Yamaha XT 660 R a je mi prostě DoRuky ! Už je doma, světu ji představím brzo.

Ponaučení ? Rčení : když je koze dobře, tak jde na led tancovat.
Celej já. S déerkem jsem byl spokojenej. Prý se nemá měnit, co je dobrý. Ale zase jsem to takhle dopředu nevěděl. Takže, pokus - omyl. Dnes bych déero neprodal, protože mi SEDLO a na ty silnice okolo je dělaný. A to je ono !
Na inzerát se ozval sympatickej kolík, motorku pořádně zkontroloval a odvezl. A tak milá Brambora dělá radost někomu jinému ..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Jak zahradník ABS na BMW opravil,
nedá mi to a napíšu zkušenost s ABS, možná to někomu pomůže ..
ABS na Bramboře začalo vynechávat stále více, až se s ní nedalo bezpečně jezdit. Při otočení klíčkem se při charakteristickém bzučení načte ABS. Toto je indikováno v červeném oválu - spodní to kontrolka. Avšak ouha ! když kontrolka bliká. Nezbývá, než celý pokus od otočení klíčku zopakovat. Když se ABS nenačte ani na podesáté, máme problém. Stejně tak se to stávalo i během jízdy a já netušil proč ?! Tolik telefonátů a shánění a ptaní se ... Nabídka těch, co vám to chtějí spravit - připrav si pořádnej balík na jednotku. Kudy jsem chodil, tudy jsem o funkci ABS přemýšlel a dával si dohromady to, co jsem se dozvěděl. Říkal jsem si, vole přemýšlej, ta motorka je téměř nepoužívaná, málo jetá a vykazuje takovou chybu. A víte, že mě to trklo? Je málo jetá, málo používaná. Jeden z pokynů byl, že se to musí používat. (A já tak rád brzdím motorem ..) Ano, to je ONO !! Sluchem jsem zjistil, který konektor pod sedlem bzučí při načítání a pročistil jsem ho kontaktolem (a všechny okolo taky). Oblíknul jsem se a sednul na mašinu s přesnou představou, co chci udělat. (Měl jsem plně nabitou baterku)! Trvalo to, ale načtení ABS se zdařilo bez blikání. Rozjel jsem se a hned zabrzdil. Mnoho pokusů jsem takto absolvoval, než se to ABS konečně chytlo a já se mohl pořádně rozjet. Stále jsem brzdil. Jel jsem jako debil. Plyn, brzda, plyn, brzda .. Jezdil jsem tak půl hodiny. Takto si ABS nezapracovalo hezkých pár let. A to bylo ono ! Ta mašina brzdila jako svině !!
A to je konec příběhu, se kterým se dnes, 27.7.2023, loučím. ABS se musí používat ! Ahoj, jezděte opatrně ..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DajaV
DajaV napsal 22.12.20 v 17:43

Slaboch
Slaboch napsal 22.12.20 v 15:17 9b.

Ten problém má jednoduché řešení...jmenuje se R1200 GS

Více komentářů



TOPlist