Nevím, vše jsem napsal už 3x asi :)))
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Prostě zavolám Honzovi Švejnohovi a jedu :) Kdyby se nemuselo procházet přes automobilovou část, tak se cítíte jak v BMW klubu.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Jsem zase zpět a to mám vždy 100% odhodlání jezdit na něčem jiném. Takže proč z Multistrády zpět na GS zvlášt, když jsem psal, jak mě MTS strašně bavila ? Možná protože jsem ovce nebo neumím jezdit ?
Recenze
Nejsem ovce a jezdit tak nějak dovedu... Vyměnit Multistradu zpět za BMW mělo několik důvodů.
1) MTS je pro mě škoda. Nelítám 160 kmh po okreskách a to je u ní ta hlavní deviza. S MTS musí člověk neustále topit, aby využil skvělý motor a podvozek, pak přichází rohlík od ucha k uchu. Já pomalu ztrácím motivaci se urgetně zabít a pomalu sjíždím ke kochačkám. No a na to je GS prostě lepší, jak v průběhu výkonu, tak v menším nutkání se rozštípat na prvním výjezdu z Grossglockner. Jinak 1250 GS jede taky jako splašený, ale tak nějak vás nenutí... Jo MTS mě nutila, furt... Jak už někdo psal, MTS je fantastická milenka, ale GS skvělá manželka.
2) Jsem tupej, tak mi vyhovuje prostě víc telelever vpředu a tím až tankiozní tupá odezva předního kola. Prostě GS se valí zátačkou, díra nedíra a i když by byl Srseň nervozní, že nedostává informace, já jsem v klidu, protože veřím masňáckému mastodontu :).
3) Stále ještě jezdím do Rakouska a Itálie a limity hlučnosti má BMW u většiny modelů pod kontrolou, tak nás snad ta Euro šikana dožene o něco později. Pak už snad jen Tenere 700 a jezdit jenom na východ.
Parádní stroj! Ještě nějakýho naháče do garáže pro rohlíky by to chtělo ;)
Ahoj. Jak funguje to dodatecne plexi?
5. GS? tak to sa len tak nevidi... take navraty
Jseš první Géesák komu jsem poslal 10b. Patrně pro moji slabost pro Multistrádu, patrně o zmínce o Tenérce 700, kterou jsem si zkusil ale géeso to fakt není. .. Jo a ta odezva od předku mi na GS fakt chybí...ale chápu..
Pěkná barva