T-MAX, starší kousek, v pěkném stavu, za rozumnou cenu. Dvouválec, karburátor, poctivý kus železa (teda plastu)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Na to že to je starý skútr, je díky trubkovému ocelovému rámu docela pevný. Předtím jsme měli v rodině Bergmana 400 a pokud bych to měl porovnat s ním, tak je hbitější a jízdní vlastnosti jsou lepší. Ochrana proti větru a nepřízni počasí je dobrá.
Doplňky na motorce - Kufr Givi
Recenze
Zatím mám málo najeto a ne ještě v ideálních podmínkách nato, abych napsal recenzi. Jel jsem cca 200 Km domů. (je potřeba vyvážit přední kolo nebo vyměnit gumu)
Asi mě čeká i zadní kotouč. Proto jsem zatím krom akcelerace nezkoušel chování motorky v zatáčkách.
Taky budu muset vyměnit svíčky a vyčistit karburátor.
Podle toho co tady píšu, tak to vypadá že jsem koupil zbořenou ojetinu, ale vím co jsem koupil, kde jsou chyby a s prvním servisem jsem počítal. No raději si udělám vše sám, než koupit dráž s prohlášením, že tam všechno bylo uděláno.
Tolik zatím ke skútru.
A proč jsem si ho vybral? Měl jsem před ním několik motorek a poslední dobou jsem neměl čas jezdit. (3děti...) Prodal jsem v-strom a asi rok jsem neměl žádnou motorku. Udělal jsem kompromis a koupil si velký skútr. (Auto mám Alhambru a nechce se mi všude jezdit velkým autobusem)