renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jakubkarcz
Vloženo 11.7.2020
Aktualizováno 11.7.2020
Zobrazeno 1 425x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zábavná, rychlá, divoká, přesná.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Neskutečná hračka

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo se chce na motorce bavit a "kravit" :-P

Recenze

Triumph Street triple R, už ten název mě bavil, to R to jen umocňovalo a začal jsem hledat Streeta R až jsem našel. Recenze jsem měl přečtené, videa zkouknuté a zkušenosti od známých nasáté. Když jsem se poprvé svezl věděl jsem, že to je to co hledám, chci a potřebuju. Jen taková vsuvka, měl jsem Yamahu FZ6, Kawu Z750 a Z800 a s němi to budu trochu srovnávat, ale pokusím se co nejvíce objektivně.

Motorky rád střídám, zkouším nové věci, a zažívám rád různé emoce od každé. Ale zkusím to vzít popořadě. Desing, hrozně specifická věc, velmi individuální, vždycky jsem se rád odlišil když byla ta možnost a Triumph ta možnost je. Mě design té motorky neomrzl a neomrzí asi nikdy. Když si ji někdo koupí, tak se mu líbí a najede semnou na stejnou notu. Já si udělal pár drobných úprav jako nálepky, dokoupil jsem zrcátka do krajů řídítek (je v nich fantasticky vidět) dal jsem přední štítek, bílé žárovky osram cool blue s bílými parkovačkami. Laďák jsem dobře sehnal ze speeda a kamarád mi dodělal kolínka a úchyty jsme udělali z originálního, který jsem pak vyhodil. Výfuk nestřílel a řek bych že fungoval přesně tak jak měl. Hezky bublal, prděl ale motorce na výkonu neubral, tak jak se někdy může u špatně zvoleného výfuku může stát a potřebuje to odlazení aby vše fungovalo. Zvuk je na triumphu hodně specifický. S laďákem zní parádně, ale je slyšet takové šveholení/pískání, ale to uslyšíte ne za jízdy, ale když na tom pojede někdo kolem vás. Není to vada ani nic, jen takový můj poznat a poznávací znamení.

Jízda na streetu R je fakt zábava a zážitek plný emocí. Tříválec je prostě fakt jiný, a je pravda že má vrch čtyřválce a spodek dvouválce a je to za mě nejzábavnější silniční motor. Měl jsem možnost se svést na boxu 1200 od bmw, brutálním V2 od ducati 1200, klasické čtyřválce jsem měl, ty jsem znal, jediné co mě nadchlo a trochu bych to přirovnal k té zábavnosti byl řadový dvouval od yamahy mt 07, která má ten střet otáček možná malinko zábavnější. Takže motor na streetu je opravdu hravý a moc na tom nejde jezdit "slušně", motorka chce pořád jet, pořád vás bavit a dělat vám radost každým otočením a to je malinko nevýhoda. Člověk to musí mít trochu srovnané a není vůbec od věci se svést na malém okruhu a trochu se vyblbnout nebo někde na cestě s minimálním provozem, tak aby pak člověk nerebeloval v normálním provozu. Opravdu silnou stránkou jsou brzdy, já jsem celkem pes na technický stav motorky, takže moje brzdiče byly vždy čisté, válečky vyleštěné a celkové brzdiče vždy jako nové. Ale radiální brzdy co Rko má jsou opravdu hodně dobré. Když jsem měl možnost svést se na speedu R 2013, tak nebrzdil tak jako street a to mi potvrdil i majitel speedu, který jel zamnou na mém streetu, že to je neskutečné. Oproti Zetku je to mimoplnetární porovnání, nenapadá mě jak moc nazvat ten neskutečný rozdíl. Otázka je co od motorky čekáte, pokud se rádi svezete, rádi blbnete a chcete sem tam na malý či velký okruh tak určitě Rko, pokud nemáte takové ambice myslím že i klasický street s tím motorem bude hračka. Co se týče podvozku street R ho má stavitelný, ale to už člověk trochu asi musí něco o ježdění vědět, aby mohl trochu porovnat a popsat co se pod ním děje. Ale v manuálu je takové prvotní nastavení, které zvládnete i doma, je to rozdělené na okruh, na sportovní jízdu a komfortní. Já jezdil v provoze na sportovní nastavení. Nebylo to tvrdé, ale ani se to nebořilo, použil bych Sršňovo slovo, že je ten podvozek hutný. Přes Sršně jsem si taky našel cestu ke streetu, to jen taková vsuvka. Ale já když jsem streeta R kupoval, chtěl jsem aby měl stavitelný podvozek, chtěl jsem si zkusit jaké to je nastavit si tvrdost, trochu si s tím pohrát. Nikdy bych ale nějak extrémně nelaboroval. Ale když má člověk něco za sebou ocení to, samozřejmě to chce opravdu kvalitní pneu a pak je to téměř supersport. Ono vlastně street tak trochu je supersport. Vychází z kapotované daytony, jen má jinak umístěné říditka, ale jinak posez je prostě sportovní. Mám 188 cm, street mi nebyl malý, ale pro mě to na žádné velké cestování nebylo, to bych se asi trápil. Ale oproti Z750 je posez hodně jiný, kupodivu na Zetku mi byl příjemnější. Na Zetku sedíte V motorce, na streetu sedíte NA motorce, a to dává ve vyšších rychlostech a větších náklonech úplně jiný pocit, mě teda rozhodně, a v tomhle bylo Zetko příjemnější.

Co se týče servisu neřešil jsem vůbec žádnou poruchu. Olej jsem dělal každý rok max po 5ti tis km, a tohle by měl dělat každý podle mě. Je to tak zanedbatelná částka že mi příjde až stupidní se o tom dohadovat a hledat výhody v 15 tis km intervalu. Proč? Zbytečně se vám usazuje karbon v motorce atd atd. Nikdy o tom moc nedebatuju, prostě dělám to po 5 tis km a vždy před zimou tak ať je přes zimu v motorce čistý olej, který nemá žádné nečistoty a motorka je na jaro plně nachystaná. A to jsou možná maličkosti co tvoří celek a člověk pak kdečemu předejte a motorka se možná méně kazí. U mě je prevence na prvním místě. Měnil jsem svíčky, musím říct že díky rámu který jde kolem motorky a né středem jako u Zetka je výměna svíček a vzduchového filtru opravdu radost a trochu zručný člověk to zvládne. Jinak jsem opravdu neřešil nic, žádnou spotřebu oleje, žádné úniky kapalin prostě nic. Jen se radoval z motorky :).

Takže pokud máte něco už za sebou, a chcete se na motorce bavit, mít vkuse úsměv na tváří a sem tam se vyblbnout na okruhu zkuste streeta R. Opět si půjčím Sršňovo slovo, nejdřív se svezte pak řekněte jestli se vám líbí. Design je jedna věc, ale jízdní vlastnosti druhá a za mě ta podstatnější věc. Jinak doplním, že s osram cool blue motorka dobře svítí i večer. Příjemná věc je ukazatel zařazené rychlosti, nikdy jsem ho neměl a takové ty kecy že máš vědět co mám zařazeno atd je kravina, když ta motorka má ukazatel v základu zvykneš si na to tak rychle že ani nevíš :). Teď už streeta nemám, dělá radost jinde a doufám že bude novému majitel sloužit dobře a dlouho, přecházím na ktm adv 1090r. Ale pokud jen trochu uvažuješ o zábavné motorce s opravdu dobrými technickými parametry, myslím že v té kategorii kolem toho roku jako je street R moc zábavnějších motorek není. Napsal jsem tuhle recenzi čistě subjektivně, po nějaké dobu co jsem streeta měl a něco s ním zažil, tak abych třeba pomohl někomu kdo o něm uvažuje nebo právě zjistil že to je pro něj až moc dobrá motorka kterou nevyužije :).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 24.03.21 v 11:15 10b.

Parádní stroj a moc pěkný fotky

Toman87
Toman87 napsal 18.07.20 v 10:47 10b.

krásný stroj

sasos69
sasos69 napsal 16.07.20 v 16:51 10b.

Vyborne postrehy

Rovenovsky
Rovenovsky napsal 11.07.20 v 11:48 10b.

Perfektně napsáno

Více komentářů



TOPlist