PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 900 GT (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ernym
Vloženo 3.7.2020
Aktualizováno 14.8.2020
Zobrazeno 3 423x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První tříválec, první triumph. Perfektní zpracování. Skvělé a pohodlné svezení. Velmi dobrý a čitelný display.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Ochotní, dobrý přístup. Možnost testovací jízdy

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 850 GS Adventure: Velká váha, cena, doba dodání
Suzuki DL 1050 V-Strom XT: Velká váha, příliš nízká světlá výška, trochu problematický vzhled, display. Bezva cena a dobré brzdy :-)
Yamaha Tracer 900: Nějak mě při zkušební jízde nenadchla. Ale cena je dobrá :-)
BMW F 900 XR: Zdála se mi malá pro cestování ve dvouch.

První dojmy - Po pár najetých kilometrech dobře sedla do ruky. Ochotně se překlápí v zatáčkách. Pohodový motor. Zatím prostě pecka - ale možná bych to napsal o skoro každé fungl motorce :-D

Motorku bych doporučil pro - Skoro pro každého včetně začátečníků. Zejména pak pro ty, kteří chtějí pohodlně a svižně cestovat, občas vyjet mimo asfalt a přitom neřešit přílišnou váhu - nemít více než čtvrt tunový parník jako u některé konkurence.. ;-)

Doplňky na motorce - Na moto je téměř veškeré vybavení které Triumph nabízí kromě laďáku.

Recenze

Dobrá ergonomie (tedy až na spínač varovných světel, na který pořádně a rychle nedosáhnu). Quickshifter funguje úplně skvěle - rychle se na něj zvyká - skoro sem měl při přesednutí na svou předchozí moto (V- Strom) problém..
Pohodlné sedlo, podvozek se zdá v základním nastavení trochu měkčí, ale elektronické nastavování to snadno upraví. Nastavení předních vidlic jsem zatím moc nezkoušel - trochu nevěřím českému překladu manuálu, tak si ještě budu muset načíst raději originál. Prozatím příliš nejeta ve dvou (najeto cca 1000+ km, ale za pár dní vyrážíme na první dovolenou tak uvidím. Škoda že zatím není k sehnání moc doplňků mimo originál triumph. Zatím objednáno jen rozšíření bočního stojánku od TouraTechu. Jinak na moto dáno téměř veškeré vybavení které Triumph nabízí.
Display velmi dobře čitelný, škoda jen že první tři (ze 4) přednastavených módů display jsou skoro stejné

Zkušenosti po 6.000 km
První pocity byly veskrze pozitivní Tiger je lehčí ovladatelnější a oproti mému starému Stromu nabytý elektronikou - na Stromu jsem dost přebržďoval zadkem , to se s ABS nestane..
Po najetých 6.000 už bych třeba netvrdil že je Tiger o tolik pohodlnější - na jízdu +-hodinku ano, ale tvrdší sedlo na Stromku mělo svou výhodu zadek mě začal bolet až cca po 400km - na Tigrovi už tak po 250km. Sedlo na Stromu je i větší, tak se s baťůžkem tak nemačkáš jak na "angličanovi", ale není to zase žádná hrůza.
Chtěl jsem moto s TFT (LCD) panelem kvůli čitelnosti a navigaci - čitelnost bezva propojení s mobilem taky, ale jejich navigace nic moc - jen směrové šipky se vzdáleností s velkou nepřesností cca 30 - 50m (podle toho jak rychle frčíš, oni to mají snad nastaveno pro rychlost chůze.. takže občas nevíš kdy máš tedy vlastně přesně uhnout a i samotné šipky jsou v některých křižovatkách matoucí a musíš se pak otáčet a vracet.
Taktéž el. podvozek je na jednu stranu super, ale na nenastartované motorce je to úplně povolené, takže úplně měkké - dokonce tak, že se mi povedlo přehodit motorku ze stojánku při nacvakávání bočního kufru (naštěstí na druhé straně už byl a moto neměla kam spadnout - od té doby nandavám kufry jen na centrálním stojanu..), i při parkování se občas obávám, aby z bočáku nespadla..
Řekl bych že velký Stromek měl pocitově větší zátah.

Koupě každopádně nelituji, protože svezení na novém Stromu 1050 a jeho elektronika je sice také bezva, ale je to dost těžký a nízký "břichoplaz" s komplikovaným designem a malým množstvím příplatkové výbavy.
Nicméně vzhledem k tomu že Tiger 900 je letošní novinka tak je zatím také k dispozici jen velice omezené množství neorigo dopňků..
Např. nevěřte Touratechu, že rozšíření stojánku "botka" pro Tiger Rally pasuje 100% na Tiger GT - bohužel to není pravda. Namontovat se dá po jistých úpravách a s neorigo šroubkama..

Suma sumárum, jakékoliv přesednutí na nový stroj je bezva - pokud zůstaneš kolama dolů

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
31081
31081 napsal 23.12.20 v 09:51

Krásná mašina,začíná se mě mooc líbit

matopp69
matopp69 napsal 11.10.20 v 23:27 10b.

Zavidim quickshifter. Nech moto slouzi. Hodne stastnych km. Kolama dolu.

David_Travel
David_Travel napsal 21.09.20 v 20:36 10b.

poldaj
poldaj napsal 09.09.20 v 20:30 10b.

Ahoj dnes jsem si přivezl GT v bílé barvě.Quickshifter funguje skvěle .Už pomalu ani neřadím se spojkou.
Úžasně pohodlná motorka s dostatečným výkonem.a to ji nyní musím šetřit...zajíždím.Ale úplně mi rozsah otáček zatím stačí.

Perpe
Perpe napsal 28.08.20 v 11:56 10b.

Ok,mám podobný zkušenosti,ať se daří.

Více komentářů



TOPlist