Po Tigerovi 800 XRt a 1200 SE přišla teď na řadu 900 GT ve snížené "Low" verzi. Očekávání jsou veliká, tak časem uvidím...
Motorka koupena od Triumph Olomouc
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Zatím jsem jí jen "dopravil" po vlastní ose z prodejny domů, samozřejmě, že jsem si nic moc dovolit nemohl, ale už toto první svezení bylo hodně příjemné a mohu říct, že vše se jevilo pozitivněji v porovnání s mými minulými "tygříky". Velice výborná ovladatelnoust, "odtučňovací" proces, ktrým si TT900 prošla se jeví jako velká devíza, je cítit i níže položené těžiště...
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny! :-)
Doplňky na motorce - Kromě standardu jen zvýšené turistické plexi od Puigu, prodložení předního blatníčku, dolní/horní padáky, zadní horní kufr od Shadu, typ SH58X, který má 3 možnosti změny velikosti, tak na něj jsem opravdu zvědav, jak se osvědčí! Doposud mé zkušenosti byly pouze z plechovýma hranatýma kuframa...
Ještě čekám na integrovaný zadní blatníček s krytem řetězu.
Recenze
Když jsem před několika lety zvažoval koupi nějakého silničního endura, vyzkoušel jsem myslím že celkem dost značek i typů motorek, ale jakmile jsem okusil tehdy Tigera 800 s tzv. "tříhrnkem", bylo rozhodnuto! Od té doby už nic jiného nehledám, jen se pořád snažím nějak držet krok pokud možno s aktuální technikou (pokud to ještě finančně ustojím .
Až něco najezdím, budu se sem snažit napsat něco více...
Z povídání cítím nadšení a velkou touhu cestovat
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu