Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 32 000 Kč |
Robustnost
Ceny dílů
Hodně dílů si uchovává svoji kvalitu a stále jdou sehnat kvalitní nové české písty a kroužky
Odezva motoru
Pohodlí
Velká nádrž a bohatá rezerva (cca 70km)
Antikorozní ochrana. Jawa je 29 let stará a koroze je velmi málo.
Všude je špína nebo olej. Zamazat se je velmi snadné.
Kvalita zpracování určitých částí, kastlíků.
Některé nové díly (repliky-klasika) vůbec nepasují a musí se upravit.
Náladovost motorky (joo, fakt to tak je).
Vlnící se podvozek ve vyšších rychlostech.
Moje úpravy |
Výměna žárovek v blinkrech z 10W na 21W. |
---|
Obecné
Moje závady | Většinou nějaké drobnosti. Největší závadou byly nekvalitní (asi polské, fakt nevím) pístní kroužky. Po jejich výměně, jsem zapomněl srovnat jejich hrany, takže jsem to musel zase rozebrat (cinkalo to jako pojízdné železářství). |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Vypisoval bych to do rána |
Cestování
Dojezd na nádrž | cca 350km |
---|---|
Světla | |
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | On někdo servisuje Jawu v servisu? |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový, svařený z ocelových trubek |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
---|---|
Brzdy | |
Spolehlivost | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | 1 |