renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CCB_larry
Vloženo 7.4.2020
Aktualizováno 6.6.2023
Zobrazeno 5 335x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to nadmutá neposedná koza. Musíte mečet stejným tónem.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Byly cenově trochu jinde. I když jeden model o moc jinde ne, ale byl to dovoz bazarem, takže jsem raději vzal Stelvio, po kterém jsem koukal půl roku, od člověka, co si sám dovezl a jezdil na něm v ČR.
Yamaha Tenere 700: Ta cena, že jo :-D Prostě na ní nemám a několik let asi mít nebudu. Je možné, že jednou jí osedlám. Chtěl bych se na ní projet.. Hodně jsem se o ní zajímal před uved. na trh. Mít tu kešeň, tak bych do ní do funglovky dost možná šel.

První dojmy - Tohle 4V má vzadu ještě 180 gumu. Později měly 150. Nejsem na takovou šíři zvyklý, takže jsem ji pocítil v zatáčkách - musí se s tím pracovat trochu jinak, aby to do zatačky člověk správně zlomil. Ale sedí to pěkně. Gyroskopický efekt - wow :-) Naštěstí jsem o něm již dříve četl. Nevím, jaký ho má čistokrevný bayerische boxer, ale koza ho má taky. Docela mě to chvíli překvapovalo, než jsem si po několika stovkách km zvyknul. Tvl., na dvanáctikilo to moc nejede... Ale jo. Neměl jsem nikdy až takovou mašinu. Ono se to mi to nezdálo, ale když jsem se podíval na tachometr, tak jsem vždy čekal rychlost o 30 méně než ukazoval tacho :-) Takže jede dobře ;-)

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo chce cestovat nebo i jen jezdit denně do práce, občas se rád projede i po nějaké lesní nebo polní cestě. Není to motorka zrovna na to, jet se svést kolem komína s tím, že zořu sousedovi pole. Na to jsou jiné motorky a ne tihle těžkotonážní mastodonti. Na to si kupte 200 - 600 ccm3 s váhou 140-180 kg a máte pohodu ;-) Já bych řekl, že je jinak už i pro mírně pokročilé jezdce, co buď mají přirozenou sílu (nebo vydřenou ve fitku) a nebo se už s nějakou "slabší" motorkou, která má nějakou hmotnost (třeba DR) tahali a mají na to zvyknuté svalstvo a umějí s takovou motorkou pracovat. Na rozjezdy to není žádný splašenec, neřekl bych, že je se čeho bát (určitě ne na suchu). Nesmíte samozřejmě brát za plyn jako u pionýra :-D Je to verze bez ABS, takže podle toho to chce taky brzdit. Podle mě by každý měl vědět, jestli jezdí na motorce s nebo bez ABS a vědět, jak v případě krizového brždění nebo na kluzkém povrchu brzdit.

Doplňky na motorce - Drátěna kola - původně dráťáky patří na verzi NTX. NTX by ale měla, myslím, mít vzadu 150 kolo, já mám ale drátěnou 180. Třeba mi to tu někdo vysvětlí

Originál kufry boční + topák GIVI.

Padáky

Stavitelná sedačka - to mám dojem měla NTX a možná až nějaké pozdější základní modely, ale 2008 určitě ne, že? Třeba mi to taky někdo vysvětlí

Držák na telefon (event. navigaci) + zásuvka.

S tím jsem to koupil. Nic z toho jsem tam nedával. Pohrál jsem si reflexními prvky - je nutno být vidět. A hlavně když byste třeba nemohli svítit.

08/2022 - kovové kryty vstřikovačů.

01/2023 - laděný homologovaný výfuk MIVV, navržený přímo pro tento motocykl (čili na STK bez problémů). Nevím, jestli najednou jezdím nějak jinak, ale rozhodně mi znatelně klesla spotřeba. Asi zázrak A jinak s dB killerem to má zvuk jako měla s originálem mi přijde. Bez vložky je to dunivé a hlasitější, ale nic hrozného, i když teda po celodenní jízdě jsem tam vložku dal rád zpátky Jinak ten výfuk také ubere 5,2 kg hmotnosti. Na foto je bez vložky, s vložkou je otvor tak poloviční. Instalace tohoto výfuku byla bez problémů.

Recenze

Chtěl jsem cenduro. Měl jsem Biga a chtěl jsem něco novějšího, rychlejšího, s dostupným servisem a díly. Stelvio má líbivý design, což třeba BMW GS samozřejmě taky. Načetl jsem různé články a recenze o Stelviu (zde je studnice Seikos, ale má toho asi hodně... :-p) i GS a jsem pro obojí. Mohl jsem si však dovolit "jen" jednu motorku. Obě jsou spolehlivé, spoustu parametrů mají skoro stejných, někde něco hraje u jedné pro, jiné zase proti... Stelvio není tolik okoukané jako GS, což u mě asi nakonec vyhrálo, pomineme-li ceny. Občas jsem mrknul i na V-Stroma (neoslovil mě ale moc) a F800GS (ale to je motor made in PRC...).

I když někdy lze nalézt ceny dobré, je ale potřeba (dle majitelů a servisů) zvolit motorku, která vyměněná zdvihátka za ta, co se montovala po roce 2012 (název rolling tappets ). Některá Stelvia prošla reklamací, ale dneska už se to asi moc řešit nedá, pokud není řádně vedená servisní dokumentace. A protože původní odcházejí, dost se to pak prodraží. A i kdyby to šlo v rámci reklamace, platí se tuším práce).
Taky pozor na šrouby na spodku vidlí , protože se někdy trhaly závity - lidi to přetahovali. To samě na uchycení předního kola - když to lidi přetahovali, objevovali se praskliny. To jenom tak pro případné zájemce o Stelvio, na co jsem si rychle vzpomněl. Všechno se to dá ale v těch několika článcíh a diskuzích zde i jinde na webu načíst,

Motorka má něco nalítáno, nehraje si na žádných 40 tisíc km. To sežrala hódně dávno tuhle cifru Po zkušenosti s Bigem, kdy mě majitel prodejce totálně ochcal a nakonec jsem motorku prodal za polovinu ceny po nájezdu 6 tisíc km, jsem se šel cestou opačnou. Big v době mého nákupu byl nejdražší z asi šesti Bigů na internetu (vyjma jednoho vymazlence, co vypadal jako nový). Tentokrát jsem koupil nejlevnější Stelvio co bylo k mání. Ale jak už jsem zmiňoval výše, nehrála roli jen cena. Zejména Seikosovi zkušenosti s nájezdem a spolehlivostí, ta "nová" vačková sada a další, rozhodly zkrátka o koupi tohoto konkrétního kusu.

Cestovat na tété ("narážka" na "Tutto Terreno") koze určitě jde. Jak se můžete dočíst i jinde, tato koza vibruje . Furt něco mele, hází sebou... Ano, i když jsem měl před tím obrovský jednoválec (779 ccm3), tak musím tvrdit, že Stelvio vibruje. Ale co... Nezníčí vás to, za chvíli na to zapomenete. Gyroskopický efekt vás při podřazení probere a hlavně - hlavně víte, že to pod váma vrčí

Co se týče těch originálních bočáků, připadají mi malé. Uvidím, co se do nich prakticky vejde. Jsou asi bytelné, nevysypou se jen tak. Leze se do nich ale jen horem. Bude to o zvyku. Věřím, že v pohodě. I kdyby praktická stránka byla horší, tak aspoň ten "dyzájn"

Co se týče spotřeby, tak jsem jel nejméně za 4,5l/100km ale taky asi za 12 Otázka je, jak spolehlivě to počítač měří. Od tankování do tankování jsem to neměřil a nevím, jestli budu. Hrdlo je moc úzké . Je to samice akorát na tu tankovací pistoli. Když chcete tankovat opravdu do plna, pozor na pobrindání motorky
[edit 24.05.2020: reálná spotřeba sólo běžnou jízdou je tak 6 litrů]

Naposled se mi stalo, že po 150km projížďce jsem nenastartoval . Baterii bylo třeba nabít. Baterie je typu AGM a je v motorce rok. Palubák ukazoval napětí baterie přes 12V (myslím, že 12,6) a ani to nehlo startérem - jen seplo a rozeplo relé. Po krátkém nabití startér zatočil a nastartoval. Pri chodu bylo nabíjecí napětí 14V, po chvíli 13,9. Tak doufám, že jestli je tam nějaký šotek, že jen odešla baterie, ale proč tak brzy?

Prosba - mám zájem o servisní manuál v češtině (nebo alespoň tu část o utahovacích momentech šroubů, protože překládat některé názvy je pro mě nepředstavitelné).

21.04.2020 Aktualizace
Jak výše píšu, že jsem jednou přijel a už to nestartovalo (stalo se mi to znova) a po krátkém nabití zase jo, tak jsem zjistil, že to buď dělá relé (vpravo pod maskou v relé-pojistkové skříni) nebo přechodový odpor v kontaktu jeho konektoru. Dřívější diskuse zde na webu, která byla trochu k něčemu jinému, mě na to navedla. Relé jsem mezi sebou prohodil (jsou tam 3 stejná) a už to startovalo. Když jsem je zase dal na původní místo, tak to taky šlo. Mnohokrát jsem to zkoušel před tím a nic. Původně jsem si myslel, že za to mohly konektory kabely/baterka, protože byly docela fest zaoxidované. Dřívejší majitel měl taky nějaké problémy, tak dával novou baterii. Bude to ale někde kolem toho relé. Uvidíme, jestli šlo jen o přechodový odpor nebo zda bude později potřeba relé nové nebo nová skříňka.









Ještě ta červená desítková pojistkova (pojistka rezervy) se tam mrská a vůbec tam nedrží... Nevím proč (už to vím, je to rezervní slot).

Takto jsou z pohledu řidiče umístěny pojistky a relé ve skříňce vpravo pod/za říditky pod pravou kapotou směrem k masce.






Jinak jsem taky neuvedl, že byly oskákané pneumatiky (s ploškami po obvodu běhounu). Nastavil jsem všechny tlumiče do základního nastavení. Přijde mi, že chodí dobře. Při koupi byly tlumiče nastavené příliš tvrdě. A gumy byly podhuštěné na cca 60% - předchozí majitel je hodně naježděný jezdec, tak v tom určitě měl nějaký smysl Nahustil jsem je správně a teď s tlumiči v základním nastavení, mám "jinou motorku". Už i do těch zatáček chodí lépe - možná jsem si na ní spíše zvyknul, ale bude to asi tím, že zadní guma má správný tlak. Uvidím, co pneu v budoucnu, nebo možná spíše co nějaké následné pneu, co se týče oskákávaní. Třeba je tam už někdo oskákané dal (v tomto případě před-předchozí majitel), jako jsem to zažil u auta - tlumiče v pohodě, jenom tam někdo dal ojebané gumy s dobrou výškou dezénu.

Trochu se odněkud mastí motor . Vypadá to odněkud shora. Olej se co se týče měrky neztrácí. Bude to, jak jsem vyčet v nějakých vláknech ke Guzzinám, asi propouštějící olejové čidlo , které by mělo být někde nahoře na motoru pod nádrží.

Boční stojánek Přijde mi, že výstupek pro jeho uvedení do pracovní polohy botou, je příliš blízko řadící páce. Vždy si dávám pozor, ale jednou se mi podařilo kopnout omylem jedničku

Motoricky je mnohem hbitější než Big. Opravdu dost. Překvapuje mě, jak může taková velká těžká motorka být ovladatelná. Sice je to o několik generací mladší technika a výpočty, ale stejně... A motorově samozřejmě úplně jinde, ale těžko srovnávat něco, kde běhají dvě šestikila s něčím, kde běhá jedno osmikilo. Pravda je, že někdy čekám větší pružnost motoru , ale sžiju se. Četl jsem nějaké srovnání Stelvia (už ale nevím, jestli 4V nebo 8V) s GS a mělo to průžná zrychlení v různém rozmezí takřka shodná, takže je to asi cajk.

Jednou mi skočil falešný neutrál , ale přikládám to tomu, že se snažím řadit opatrně. Zřejmě tak opatrně, že budu muset přidat, protože jsem nejspíše použil málo síly. No ale někde tam prostě je

31.04.2020 Aktualizace
Problémy se startováním pokračují. Opět mě to vypeklo,startér netočil. Takže jak píšu výše, relátkama to nebude. Potkala mě při potížích na cestě odborná pomoc, takže proměřena relátka, napětí do startéru, baterka. Víc teda nic. Prý to bude elektromagnet na startéru. Při přímém napojení na baterku váleček nezatahoval (čili by nevytlačit startér do motoru). No ale "milion" pokusů nastartovat, a nic. Po roztlačení a dojetí do místa určení, to najednou zase startuje. Zkoušel jsem to zase rozhodit, měřit, nechat vychladnout, zahřát horkovzduškou a mimo motorku se mi nepodařilo roztočit startér (Nevím...potřebuje velký proud, aby se i naprázdno točil?). Starou nechytrou nabíječkou jsem byl schopen do něj dát jen 6A, ale ani před tím z té baterie to napřímo to nešlo. Baterka dle měření (měřeno jen napětí) i dle velmi dobré chytré nabíječky je OK. Nakonec se mi ještě podařilo najít informaci, že by mohl být poddimenzovaný kabel (ale není jisté, že by se to týkali i Stelvií, byť obecně nějaké Guzziny to prý tak měly), do kterého relé pouští šťávu pro startér - že prý ten proud má několik spojů a dlouhou cestu, kde se ztrácí veličiny. No, čeká mě "hraní", odborný servis to jistí...

Při přidání plynu přidušení - už od začátku (podle počtu jízd a km jsem stále na začátku vztahu s mou kozou - jsem zkrátka ne vždy podřazoval v meziplynu, protože ty otáčky nestihly vyletět nebo nevyletěly. Nyní mi to dokonce málem zdechlo v křivotace při rozjezdu. Takže i pro mě logicky a i dle hledání na internetu, jsem okouknul vzduchový filtr a svíčky.












Vzduchový filtr se mí zdá teda dost zahnojený. Interval výměny je 20 tisíc km (nemám však zkušenosti, jak po kolika km vypadá, navíc jde i to prostředí, kde a jak se jezdí, že...). Objevil jsem na internetu nějaký nový filtr zvláštní konstrukce, který by měl zajistit větší objem přiváděného vzduchu a teď se držte - měl by při správné údržbě přežít motorku - nemění se. Je za 16 stovek. Ještě si něco počtu o tom, a uvidím, třeba ho zkusím.
Jinak ano, klidně mi dejte sodu, že první, co jsem měl hned udělat, bylo vyměnit všechny kapaliny, filtry a svíčky, a nechat seřídit ventily. Všechno bude. Olej vypádá na půlku životnosti, motorku šetřím, až bude jezdit, jako že fakt jezdit a nebude mě někde nechávat, dostane náplně. Ale jak říkám, náplně se zdají být v pohodě na to, aby se dalo rozumně jezdit a nežádoucí zvuky pořád hledám, ale neslyším.







Svíčky vypadají v pohodě, ne? Co mě ale překvapilo, byla síla dotažení svíček. Žádná! Mít delší ráčnu, tak se ty svíčky povolily snad jen váhou ráčny. Fakt. Obě dvě. U první jsem se lekl, že je stržený závit a proto je "nedotažená", ale naštěstí tomu tak nebylo. Ale nenašel jsem stopy po tom, že by svíčkami podfukovalo, takže asi v pohodě. Pravda je, že dotahovat se teda moc nemají, mělo by to být 15Nm , ale i to přijde tak jednou tolik, než byly. Svíčky jsou to NGK CR8EKB, tedy jedny z výrobcem doporučených. Interval jejich výměny je 10 tisíc km, takže tam dám opravdu brzo nové.

24.05.2020 Aktualizace
Vyměněno: kardanový olej, převodový olej, vzduchový filtr, svíčky, motorový olej (včetně proplachu) + filtr.

Prý je dobré, sem dávat i fotky Bude se to třeba někomu hodit, nebo i mě, až zapomenu, co je tam za svíčky a nebudu to chtít dohledávat. Tu měděnou pastu asi není třeba tam dávat, jelikož se svíčky mají měnit poměrně brzo - po deseti tisících km. Ale asi je tam s chladnou hlavou nechám déle. Platinovky musejí vydržet raketu, nebo ne? Nejsem žádný profík, ale asi by se bez té pasty nezapekly. Pořizoval jsem jí na jinou záležitost, tak jsem jí použil i sem. Uvídíme, co přinese za efekt. Ocení se to spíše u naftový aut, myslím.






Tyto oleje jsem pořídil. Jedná se o oleje určené Stelviu 4V dle servisního manuálu (trochu za ta léta změnili názvy nebo jsou to náhrady za ty původní). Já u olejů prostě leju to, co výrobce napsal. Do toho kardanu a převodovky mi logicky něco zbylo, když kardan bere 380ml a převodovka nějaký půllitr. Snad to nebude mizet. Myslím, že ten zbytek, když tam za rok výměnou naleju, určitě nebude degradovaný.






S výměnou oleje jsem se rozhodl udělat proplach motoru . Kamarád mě uvrtal vyzkoušet BG chemii. Prý mu v autě klesla o litr spotřeba. Podle mě je to ale ne tou chemií, ale tím, že je dlouhodobě tepleji (přišlo jaro), čili motor méně žere Já teda nějak efekt nevnímám. Ale taky je pravda, že mám najeto teprve tisíc km na tom stroji, takže ho ještě tolik neznám. Pořídil jsem tuto dekarbonizační sadu pro motorky.





Nalil jsem tam "pouze" proplach a ten "čistič" do nádrže. Aditivum do oleje jsem se rozhodl tam nedávat . Pro jistotu... Navíc i v manuálu ke Stelviu říkají, nepřidávat aditivia. Jediná jistota pro mě, jako naprostého laika, je to, co by tam nalil autorizák. Proplach jsem zkusil, uškodit by neměl, přečetl jsem toho dost a ten čistič palivového systému taky. Maximálně jsem vyhodil pár stovek. Příště to tam lejt nebudu.
Zdá se mi ta motorka trošku zanedbaná, tak to beru tak, že proplach a čistič tomu prospějou. Jinak tankuju pouze prémiový benzín. Nejsem tak bohatý, abych tam lil dlouhodobě patok benzin.

Problémy se startováním doufám zažehnány. Díval se mi na to motomechanik a i po několika různých zkouškách asi platí to, že je v háji startér . Nebo spíše ta el.mag. cívka, co tahá kladku, která vysouvá pastorek. Často při zkouškách nezatahovala. Možná už ta cívka byla i měněná. Navíc když jsem startér měl venku, tak jsem zjistil, že ten válec startéru měl vůli, protože víko startéru nebylo řádně dotaženo. Pořídil jsem nakonec startér nový - drahé banány, ale byl s 50% slevou, tak aspoň tak... Starý jsem rozebral a vyčistil. Teď naposled, když mi přišel nový, chodil starý při zkoušce v pohodě. Třeba bude fungovat. Nevím. S tou nejistotou a zkušeností, že vás to několikrát někde nechalo, se jezdit nedá. Ten starý si nějakou dobu nechám a pak ho prodám s tím, že není zcela spolehlivý. Cenu nějakou má i tak


























Předchozí majitel měl motorku asi 2 tisíce km. Problémy zaznamenal jen v takové míře, že vyměnil žárovky za LEDkové a dal novou baterku. Pak měl asi štěstí, že to fungovalo. Údajně jí před ním měl mechanik z Guzzi z Itálie. Buď ho napálili, nebo platí kovářova kobyla... Muselo to zlobit podle mě už v Itálii.

Navíc jsem našel trochu izolačky na fajfkách . Ze zvědavosti jsem jí odmotal a čekal jsem mechanické poškození - musíte totiž znát grif na sundání fajfek, poškodit je asi při nějakém věku fajfek nebude tak těžké. Mechanické poškození jsem nenašel, ale po nastartování byla viditelná jiskra mezi fajfkou a hlavou na obou válcích Tak jsem to zase zaizoloval, ale o dost víc. Fajfky jsou vcelku s kabelem a vede to někam do háje. To už asi holt nechám vyměnit v servisu, rovnou s kontrolou toho drobého úniku oleje svrchu, který je snad jen od olejového čidla (u Guzzin známé). Na to, že měla být motorka zcela bez problémů a předchozí majitel by s ní jel na trip na Východ, tak jsem čekal, že dá aspoň deset tisíc v pohodě. Ale holt "Když chceš opici, musíš mít na banány!" A mám jenom jeden klíč (někde schoval u předchozího majitele), takže nemohu změnit přístupový kód v palubním PC a dostat se ke všem funkcím (ale všechny ty běžné samozřejmě jdou), jako např. diagnostickému oknu.

Přidušování při meziplynu (zmiňováno výše) zmizelo s pořádně zaizolovanými fajfkami. U volnoběhu to občas hned nevyletí po přípdání, ale je to znatelně lepší. Nakonec to tedy neměl na svědomí zahnojený vzduchový filtr, ale asi ty fajfky. No, nechám je vyměnit a vše zkontrolovat, seřidit a nastavit, jako napíchnout na počítač, případně v něm něco poladit, kontrolu/seřízení ventilů, synchronizaci válců, no a brzodvku bych ještě mohl udělat sám. Kurnik, motorka musí být v cajku, jinak nemá smysl.

A znovu slůvko ke spotřebě po nějaké době. Tentokrát reálné . Počítač mi ukazoval za jízdu 260km spotřebu 4,4 litrů / 100km. Jelikož se rezerva rozsvítila na ujetých 250 km a má činit 3,3 litrů (u Stelvia s 18 litrovou nádrží), výpočtem jsem dospěl ke spotřebě cca 6 litrů / 100 km. Taková běžná jízda - ani kochací, ani brzda-plyn. Palubní PC teda dost kecá, ale to je, jak jsem se zde na webu dočetl, u Stelvia běžné

03.10.2020 Aktualizace
Proběhl velký servis u specialistů na kozy. Šlo mi o to, udělat práce, které nezvládnu nebo si na ně nevěřím a celkově motorku zkontrolovat, aby nebyla mě ani sama sobě nebezpečná. Provedeno bylo následující: seřízení ventilů; úprava startování; výměna ložisek kyvky; výměna olejového čidla; výměna fajfek s VN kabelama; výměna manžety spojení kardan/převodovka; výměna oleje v tlumičích, no a s tím jsem nechal udělat i brzdovku, když už to tam bylo; dál nějaké ty spojovací a těsnící věci, krytka na vstřikování a nějaké ty pi*ovinky, co byly načaté nebo chyběly a také promazání některých částí, kde to bylo vhodné nebo nutné.

Pěkně vysypané, co?






Ještě další foto, kde je vidět, že svou práci díly dávno odvedly a výměna měla již proběhnout před nějakým časem.











Zde si můžete všimnou, že je uražený jeden ze čtyř závitů, ve kterých drží ventilové víko. Co je ale dobré, je, že olej víko nepropouští. Pokud by se tak začalo dít a mělo by se to pořešit, je to o výměně celého dílu, což je asi za 9 tisíc Kč v materiálu.
















Výsledek je takový, že motor má lepší chod, zmizelo střílení do výfuku, "přidušení" pri turnutí (bylo to asi tím probíjením kabelů/fajfek), okamžitě startuje a nemá žádný problém se studenými starty - nechcípá, otáčky nekolísají. Jsem rád, že jim motorka prošla pod rukama. Každopádně poté, co jsem se pořádně projel společně s kámošem se sportovním naháčem a motorka se pořádně protáhla v otáčkách, se zase objevil olej (maličko), který se zdá, že zase stéká shora a dole lemuje spoj válce/blok motoru, kvůli čemuž bylo měněno to olejové čidlo. Tuto sezónu už to asi řešit nebudu. No, uvidíme. Je možné, že to tam zase někde kolem toho čidla pouští :-/

Každopádně jsem ale jinak s prací a přístupem servisu spokojen. Nějaké peníze to stálo, ale motorka velkou kontrolu, seřízení a sevis potřebovala. Bylo mi řečeno, že co konektor byla velká oxidace a že chyběla spousta spojovacího materiálu, na coč se přišlo při té rozborce. Motorka se asi dost nacestovala, ovšem ta předchozí údržba zůstává otázkou. Pro jistotu mi i zkotrolovali, zda motor řádně maže, což maže. Tak snad bude holka držet a dělat radost

Musím říct, že jezdit na Stelviu je radost. Až budu měnit obutí, půjde tam nějaké hrubší obutí. Zatím tu silnici, co na tom je, nejspíše dojezdím. Terénu se nebojím, ale stojí to hodně potu a práce nadledvinek Dostatečný výkon s krouťákem, silniční obutí a široká zadní guma (180) vám zajistí, že se v shluku ryze silničních motorek neztratíte.

Aktualizace 18.08.2022
Došel jsem k závěru, že se budou hodit lepší kryty vstřikovačů. Pořídil jsem proto z druhé ruky MyTech kryty. Montáž byla na chvíli. Docela to šlo. Chtělo to menší improvizaci, ale dobré. Přikládám foto, může se někomu hodit při rozhodování. Ono totiž se toho moc jinde najít nedá a i když člověk najde motnážní návod, tak to takhle vidět rozhodně není.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kvjeta
kvjeta napsal 30.12.20 v 19:10 10b.

Pěkná detailní recenze, dle popisu měla "chudinka" dost ošizený servis a macešské zacházení. Ke špinění motoru od oleje, zkontroluj si hadičku, co odsává olej z hlavy motoru, nevím, jak to má dělaný 4V ale na 8V je to dost častý problém, že guma popraská, sám jsem ji měnil, a většinou prý popraská jen ta u levého válce (přístup na výmenu je jak k penězům...). Palivoměr kecá, u mě to dělá 0,6-0,8l/100. Co se týče gum, pokud chceš hrubší vzorek, ale pořád jistý projev na silnici, můžu doporučit Continental TKC-70, suer i na mokru. Osobně mám už druhou sadu Pirelli Scorpion Trail II, a naprostá spokojenost, jezdím hlavně ve dvou, naložený a silnice.

kuzmič
kuzmič napsal 27.11.20 v 19:54 10b.

Pěkně ses rozepsal...
Držím palce, aby mašina vydržela, emoce přinášet umí...!!!

-Jandys-
-Jandys- napsal 25.05.20 v 01:33

Ještě přidej více fotek.

-Jandys-
-Jandys- napsal 25.05.20 v 00:31 10b.

Máš tu svou recenzi dobře rozepsanou a i různá místa na co bacha, určitě tím tak pomůžeš dalším zájemcům jakožto třeba i mě o koupi Stelvia.Je to asi 3.roky nazpět co jsem na jedné Guzzi akci zkusil a projel dva modely ale Stelvio mi uteklo od té doby mám jasno a vím že ta další bude ona.Stejně jako ty mám školu od Biga, toho stále jezdím a pryč už asi nepůjde, jen přibude k němu.Mimo to četl jsem u tebe v profilu a měl si s ním teda nervy.Tak ať tě ta krásná Italka poslouchá a vždy doveze domů bez poruch a jen s prima zážitky

CCB_larry
CCB_larry napsal 24.05.20 v 16:57

Vasco: Díky. Jak víš, ještě je na ní potřeba nějakých prací. Věřím, že pak už to bude eňo ňuno

spike-cz: Díky. Kontakty v pohodě. Nejspíš chyba startéru. Uvidíme. Punčochu promyslím. Budu kontrolovat, co tam létá za bordel. U nějakého z majitelů těchto mastodontů jsem četl, že se až divějí, co za bordel tam leze. Asi nějaký zatočený průvan

Více komentářů



TOPlist