Chtěl jsem se z velké kachny vydat trochu jiným směrem a na výběr jsem příliš neměl. Na 790 nebyly finance a ani se mi nijak zvlášť nelíbí a na druhou stranu do ničeho většího jsem jít nechtěl, protože od dálkového cestování si chci na nějakou dobu oddech
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Vzhledem k tomu, že zkušební jízda měřila asi čtyři kilometry a mrzlo, nebyl na nějaké dojmy čas. Zatím jen vím, že jede rovně, při jízdě z ní nic neupadlo a ani žádné pazvuky se z ní neozývají. Určitě se rozepíšu, až ji budu mít možnost projet víc.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo chce něco lehčího oproti 990, ale stále chce udržet rozumný kompromis mezi ježděním po silnici a mimo ni.
Doplňky na motorce - Vše je v originálním stavu, ale co jsem koukal, tak na 690 je spousta doplňků a různých udělátek, takže časem určitě něco přikoupím, hlavně co se ochrany týče.
Recenze
Motorku jsem koupil s najetými 6400 km od jednoho chlapíka z Německa, který na ni dle svých slov neměl čas. Jeden týden v únoru 2020 jsme se na ni jeli s manželkou podívat a druhý už jsme pro ni jeli s penězi a vlekem. Vzhledem k nízkému nájezdu je takřka jako by vyjela z linky. Zároveň byla poctivě servisovaná, ač se na ni skoro nejezdilo a v originálním stavu. Dokonce neměla ani v zadních plastech navrtané držáky pro spolujezdce, Když jsme odjížděli, bylo nám bývalého majitele trochu líto, protože jsme mu odváželi jeden z jeho snů, ale u nás bude alespoň využitá. Tedy doufám :)
Zatím jsem s ní absolvoval pouze čtyřkilometrovou testovací jízdu, kde jsem se hlavně soustředil na to, jestli je všechno v pořádku, takže na nějaké větší hodnocení a hlavně srovnání s 990 počkám až na jaro. Na první posez ale bylo znát, že mě svými jízdními kvalitami převyšuje asi tak stokrát :D