Od mala jsem jezdil po lesních cestách a polích a letos jsem si po vystřídání několika skútrů s řidičákem B, udělal i papíry na motorku, tak jsem chtěl do začátku něco, co mě nebude děsit a zároveň se na tom aspoň trochu vyjezdím.
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM Duke 200: vysoká cena
Honda CBR 250R: měl jsem jednu vyhlédnutou, ale na vzdory, že ji majitel inzeroval, tak ji vlastně asi nechtěl prodat
První dojmy - Supersport malá Ninja nezapře. Papíry jsem dělal na Hornetu od Hondy a po přesednutní na Kawu pro mě byl šok, že se při jejím řízení vlastně vůbec nepoužívají ruce, ale jezdíte pouze pohybem těla. To si myslím, že je pro začátečníky super a hodně vás to naučí. Jinak má sedlo velmi nízko, takže je vhodná i pro menší postavy. Co bych vytknul, jako začátečník, je chybějící ABS, kdy se mi párkrát při prudkém brzdění stalo, že mi ustřelilo přední kolo (nic příjemného).
Doplňky na motorce - Je na ní nějaký čínský laďák a ten z 250 dělá zvukově úplně jiný stroj - sousedi mě za to nenávidí, ale mě ten zvuk dělá ohromnou radost.
Zadní ledkové světlo. To svítí fakt pěkně.
Recenze
Koupil jsem ji v září a vzhledem k tomu, že předchozí majitel byl hovado, tak byla hodně zanedbaná a bylo třeba udělat několik věcí, aby byla vůbec provozu schopná. Např. vyměnit přední brzdu, či seřídit ventily, s tím jsem nechal zkontrolovat i motor a vzhledem k nájezdu nad 30tis. bylo milé překvapení, že je úplně v pohodě.
Díky počasí mi tedy zbyl na projížďky pouze říjen, ale i tak jsem stihl něco okolo 3tis. km.
Díky super ovladatelnosti (na vzdory vyšší váze) se s motorkou okamžitě sladíte, tak jsem si už skvěle užil např. výlety na Červenohorské sedlo, či Buchlovské kopce.
Na začátku listopadu jsem zazimoval a teď už ji chystám na další sezónu, ať už pro mě, či pro případného kupce (uvazuji o koupi silnější mašiny).
Byla položená na levý bok, takže kompletně renovuji kapotáž a věřím, že na jaře bude jak nová.
Moc pěkná Tak ať ji přes zimu ještě vylepšíš do nové sezony.