Vlastník | Zdeněkhr | |
---|---|---|
Vloženo | 2.12.2019 | |
Aktualizováno | 4.11.2020 | |
Zobrazeno | 2 909x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | Zdeněkhr | |
---|---|---|
Vloženo | 2.12.2019 | |
Aktualizováno | 4.11.2020 | |
Zobrazeno | 2 909x |
Ať ti dobře slouží,jsem s ním také moc spokojený
Díky chlapi. Ještě kdyby tak někdo věděl jak ten omezovač otáček prolomit. I těch málo 1000 ot. by stálo za to. Není nic horšího, když motor má dostatek kroutícího momentu, který neuvadá ani ke konci spektra otáček, a nějaký omezovač v nejméně očekávanou dobu (akcelerace, předjíždění a podobně) to vše stopne. Dík za každou radu. Myslím že raketa to nikdy nebude, ani na to není stavěná, ale byl bych za to rád. Myslím že na to čekáme všichni.
Parádní bike , jen dodán že facelift model od MY2018 má zvýšené spektrum otáček na 7500.
super, ať Ti dlouho a dobře slouží, pochopil jsi o čem to NC je
At Ti dlouho dobře jezdí
Skvělá volba
Ano, těch rozdílu je dost, nechtěl jsem je tady všechny popisovat. Jezdím občas bratrancovou (mod. 2016). Ale krom designu nic moc rozdíl, spíš bych viděl plasty jako méně kvalitní u nového modelu. Taky horší čitelný inverzní displej a na podvozku a motoru jsem vážně pocitově rozdíl nenašel, i když nejspíš papírově je. Ten nový tlumič je dost hrozný, zvuk z něj je jako ze sekačky. Nic proti bude to chtít laďák, taky na něm zapracuji. Jinak bych ale s celou touto NC řadou byl zpokojen. Jsou to velmi pěkné, poctivě udělané stroje.
Rozumím tomu dlouhém zvažování, já to měl to samý.
A souhlasím, dva válce tahají fakt pěkně
Tak ať tvoje spokojenost stále trvá
Ahoj, je moc hezká, ať Ti dělá radost.
Na brzdy se dá zvyknout, jen ve dvou je musíš víc drtit. Spotřeba opravdu do 3,5 litru s vysokým plexi je realita. Většinou solo jezdím za 3,3. Jinak rozdílů mezi starším modelem a aktuálním je víc - nemá duální brzdy, Led světlo přední i zadní, širší plasty ve předu, vyšší plexi, kontrola trakce, inverzní displej, delší převody o tuším 6%, druhý vyvažovací hřídel, jiná přední vidle, větší kastlik, odlehčený výfuk, nastavitelné předpětí zadního tlumiče, posunutý omezovač na 7500 ot... Ale nakonec to nejsou nutné věci, hlavně jezdit a dělat si radost . Určitě jsi udělal dobře. Bílá jí sluší
P.S. ty rozdíly jsou od nc700 /2012, co má kamarád, možná už na své část z toho taky máš.