Servis třiceti tisíc jsem nechal na mého kamaráda, který je mechanik v Benešově (Punkmoto). Po nastudování,co všechno se dělá a kontroluje, jsem se domluvil na termínu. Při servisu jsem asistoval a za pár hodin bylo hotovo. Všechen servis a kontrolu jsme provedli podle servisní příručky a nenarazili jsme na žádný problém.
Nebyl bych to já, kdybych si něco nevymyslel navíc a taky že ano. Proběhla výměna brzdových hadic za pancéřové a zaslepení zadního ABS. To znamená, že na zadním kole je ABS stále vypnuté. Na předku jsem zatím ABS ponechal. Třeba jednou taky půjde ven, protože zadní brzda bez ABS brzdí podstatně lépe. Na přední hadice jsem koupil vodítko; a to na obě vidlice. Zakoupeno na OFF-THE-ROAD
Tomáš mi objednal dongle na boční stojan a dongle na lambda sondu (pak napíšu aktualizaci sem )
Na závěr jsem vyměnil zásuvku USB, za silnější 3,3A.
Co ještě udělám v rámci servisu, je výměna ložisek v krku řízení.
Vlastník | Fasces | |
---|---|---|
Vloženo | 14.9.2019 | |
Aktualizováno | 5.5.2024 | |
Zobrazeno | 19 560x |
Jak jsi spokojený teď s vedením těch brzdových hadic? Při propružení nemají snahu vlézt do kola nebo naopak odstávat a zachytit se o něco z okolí?
1 reakce
Ahoj, vedení hadic zatím dobrý a zatím se nic špatně neozvalo. Budu stále sledovat, ale myslím si, že to bude cajk. Stejné to má třeba i KTM 790 Adventure R.
By mě zajímalo, co je v té kostce u toho donge bočáku, když u Tenerky by něměl být odporový koncák, ale jen spínač, takže stačí konektor z Aliexpressu (ještě jich pár mám ) a drát jako propojka.
Ložiska v krku budeš dělat preventivně?
1 reakce
Ahoj, nevím jak to uvnitř vypadá a co tam je, ale máš pravdu, že stačí propojit dráty. Stálo to pár korun, tak je to cajk.
Ložiska v krku se ozvali a proto budou vyměněny. Snažím se sehnat nějaké označení, abych mohl koupit v ložiskárně, ale zatím se nedaří. Jinak asi OEM.