PROFIL MOTORKY

Vespa Cosa 200 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 7.8.2019
Aktualizováno 1.8.2020
Zobrazeno 3 028x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 30 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

- tah motoru
- řazení
- úložný prostor pod sedačkou, před spolujezdcem a hák před sedačkou
- padací rám
- silné světlo
- zvuk
- rezervní kolo
- nakopávačka
- propojené brzdy lepší než na PX
- stabilita a podvozek mnohem lepší než na PX
- lepší spojka než na PX

Slabé stránky

- těžiště více doprava na stranu motoru
- na hlavní stojan to jde hůře
- bez štítu slabá ochrana horní půlky těla
- nemá boční stojan
- nepřirozený posed pokud je člověk hodně vysoký s dlouhýma nohama což se projeví po pár desítkách kilometrů

Moje úpravy

Neuvedeno

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3
Spotřeba oleje l/1000km 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Jen drobnosti popsané v deníku. Ty stroje jsou vyrobené kvalitně a servisní intervaly jsou podobné jako u moderních 4T malorážkových skútrů

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 300

Obecné

Moje závady - brzdové lanko prořízlo neoriginál plastovou páku, vyměněno za originál kovový Piaggio
- vadné těsnění manuální přemostění benzínového el. kohoutu, výměna
- ojeté zuby na startovací páce, určitě nebyla nová a byl z jiného skútru i podle ohnutého šroubu, koupena nová v SIP
- vyskočila hadička přívodu benzínu do kohoutu v karburátoru, Ital nedává spony a přístup tam bez rozebraní je jen s malou rukou
Použitý spotřební materiál - benzín
- olej


TOPlist