Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
- tah motoru
- řazení
- úložný prostor pod sedačkou, před spolujezdcem a hák před sedačkou
- padací rám
- silné světlo
- zvuk
- rezervní kolo
- nakopávačka
- propojené brzdy lepší než na PX
- stabilita a podvozek mnohem lepší než na PX
- lepší spojka než na PX
- těžiště více doprava na stranu motoru
- na hlavní stojan to jde hůře
- bez štítu slabá ochrana horní půlky těla
- nemá boční stojan
- nepřirozený posed pokud je člověk hodně vysoký s dlouhýma nohama což se projeví po pár desítkách kilometrů
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1 |
Podvozek
Možnost nastavení |
---|
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Jen drobnosti popsané v deníku. Ty stroje jsou vyrobené kvalitně a servisní intervaly jsou podobné jako u moderních 4T malorážkových skútrů |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | - brzdové lanko prořízlo neoriginál plastovou páku, vyměněno za originál kovový Piaggio - vadné těsnění manuální přemostění benzínového el. kohoutu, výměna - ojeté zuby na startovací páce, určitě nebyla nová a byl z jiného skútru i podle ohnutého šroubu, koupena nová v SIP - vyskočila hadička přívodu benzínu do kohoutu v karburátoru, Ital nedává spony a přístup tam bez rozebraní je jen s malou rukou |
---|---|
Použitý spotřební materiál | - benzín - olej |