Pro potřeby hladkého průchodu stk jsem za použití originálních dílů zplodil tuto verzi "gentle", která může být během 1 - 2 hodin přebudovaná na původně stavěnou verzi "hard" .
Aby mohli být používány oboje díly, chtělo to pár úprav, nic ale zásadního.
Když už jsem to tak "musel vrátit”, tak s tím teď jezdím v této podobě a až mě přestane bavit, přeskládám to zase zpět na podobu "hard"!!!
Samozřejmě, že to není na přehazování tam a zpět desetkrát za rok, ale třeba jednu sezónu tak a druhou zase jinak není vůbec problém.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak i u Bibinka jsem přes zimu musel řešit nějaké "beta verze" dílů, které v původních verzích nevypadaly, nebo nefungovaly tak jak měly.
Byl to držák hlavního světlometu, který zároveň slouží k pevnému uchycení rolky a
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 24.04.2022 |
Uskutečněno:
| 24.04.2022 |
Tachometr:
| 65000km |
-
Na začátku přestavby tohoto bombarďáka jsem měl záměr, postavit ho tak, aby se co nejvíc blížil vzhledu staré školy, ale s nutnostmi pro dnešek nejnutnějšími a to jsou homologace a E-čka všude tam, kde je to nezbytné a n
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 11.03.2021 |
Uskutečněno:
| 10.03.2021 |
Tachometr:
| 64500km |
Komentářů:
| 1x |
-
Kdesi v jednom z minulých deníků jsem zmiňoval, že převodovka má nedostatek v tom, že musím nejprve pozvednout řadící páku abych mohl zařadit nižší kvalt. I když jsem příčinu odhalil už na začátku přetavby, milně jsem se
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 26.02.2021 |
Uskutečněno:
| 26.02.2021 |
Tachometr:
| 64500km |