PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXSTC Softail Custom (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rybkyn
Vloženo 14.5.2019
Aktualizováno 23.2.2023
Zobrazeno 3 396x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

DENÍK PŘESTAVBY Harley Davidson Softail Custom 1340 (1998) - díl II1/2 - výroba, úpravy, změny

Vloženo: 03.03.2020, Uskutečněno: 03.03.2020, Stav tachometru: 63000 km, Zhlédnuto: 19x


Tento příspěvek chci pojmout víceméně jen jako výčet výrobků a dílů, které budou jiné po dokončení (dobastlení) přestavby, než jaké byly na biku v originále.
A tím jak práce pozvolna postupují, nabývá slovo „bastlit“ stále většího významu - a to ve smyslu výroby ne úplně postupy HI-TECH. Přesto si myslím, že je mě schopné i toto moje v mnohém lehce neodborné počínání, tak jak ho praktikuju já, dovézt v mnou zvolené řekněme kategorii „vysoce jezdivý chopper za rozumnou cenu“ k docela TOP výsledku, byť budou některé díly trochu rustikálnějšího vzezření. A jestli se pletu, tak budu mít alespoň příští zimu zase co předělávat.
A teď k samotnému výčtu nových, hlavních konstrukčních dílů (není myšleno díly, které jsem použil k opravám - jako např. lanko sytiče, zrcátko, různá těsnění apod.).
NÁKUP - Nádrž + harware (palivový ventil, víčko atd.), Řídítka. Sedlo, Zadní blatník. Blinkry. Hefty. Nerez hadička p.brzdy. Nerez bowdeny plynu a nerez bowden spojky.
VÝROBA - Sissy bar. Konstrukce sedla a zadeklování prostoru baterky. Podkova předního „blatníku“. Držák sytiče a klaksonu, Ztracený držák olejové nádrže. Držák tachometru. Později nové laufy-polotovary svodů už mám doma. Překopání elektroinstalace (zajistí kamarád-odborník), no a pak různé drobné konstrukce pro uchycení blinkrů, blatníku, spínací skříňky apod.
Zdá se, že změnit těchto pár věcí bude na týden práce a jupí, pojďme jezdit. No... nějakou chvilku si vezme každá prácička ať opravuju, vyrábím nebo instaluju, ale časově nejnáročnější jsou ty díly, které vyrábím a půjdou na chom, což je sissy bar a ta podkova místo p.blatníku. Jen ten sissy bar mi dává zábavu (po večerech hodinka-dvě a bez víkendů) už třetí týden a ještě není konec - naměřit, nařezat, naohýbat, svařit, vybrousit a hlavně vyleštit před tím chromováním. Podle dřívějších plánů jsem změnil pořadí výroby dílů pro chromování a přípravu dílů na airbrush, což je blatník a palivová nádrž - ty už jsou u pana Pírka v LP Airbrush Design. Takže úkoly znám, práce postupují …a zábava pokračuje…

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • H-D Custom - verze "Gentle"

    Pro potřeby hladkého průchodu stk jsem za použití originálních dílů zplodil tuto verzi "gentle", která může být během 1 - 2 hodin přebudovaná na původně stavěnou verzi "hard" :-DD . Aby mohli být používány oboje díly,

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 06.09.2023
    Uskutečněno: 06.09.2023
  • Sissy bar a držák hlavního světlometu

    Tak i u Bibinka jsem přes zimu musel řešit nějaké "beta verze" dílů, které v původních verzích nevypadaly, nebo nefungovaly tak jak měly. Byl to držák hlavního světlometu, který zároveň slouží k pevnému uchycení rolky a

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 24.04.2022
    Uskutečněno: 24.04.2022
    Tachometr: 65000km
  • H-D Custom-Nové svody, zánovní tlumiče

    Na začátku přestavby tohoto bombarďáka jsem měl záměr, postavit ho tak, aby se co nejvíc blížil vzhledu staré školy, ale s nutnostmi pro dnešek nejnutnějšími a to jsou homologace a E-čka všude tam, kde je to nezbytné a n

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 11.03.2021
    Uskutečněno: 10.03.2021
    Tachometr: 64500km
    Komentářů: 1x


TOPlist