Pro mne naprosto dokonalý univerzální stroj splnňující vše, co jsem potřeboval.
Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov)
První dojmy - Po zkušenostech s předchozími modely od Hondy jsem velmi dobře věděl, do čeho jdu a proč. Nic, co by mne překvapilo, nic, co by mne zklamalo, jen to, co dělá radost.
Motorku bych doporučil pro - Pro mladé začínající jezdce, stejně jako pro nás - muže středního věku, co jim sice už šedivějí vousy, ale duchem zůstali mladí, nepotřebují si nic dokazovat a touhu po adrenalinu vystřídal pocit čiré radosti z jízdy a objevování zapadlých míst ve svém okolí, kam by jinak nikdy nedošli a nikdy neměli ta místa objevit autem...
Doplňky na motorce - Zatím jen zadní nosič od BikerzBits a kufr 34l od Givi.
Recenze
Zatím konečný stroj pro všestranné využití - projížďky v jedné stopě, objevování a prozkoumávání zapadlých míst, výhledů, přírody a kaváren
Když jsem se se po 20 letech (od dob, kdy jsme na chatě lítali na fichtlech, Babetách, Simsonech, apod.) rozhodl vrátit do jedné stopy kvůli zácpám v Praze a pořídil si pro bezpečnější obnovení zkušeností napřed XR125L, docela mne to zase chytlo. Proplétal jsem se v kolonách s koutky od ucha k uchu, přestal mít starost s parkováním při zařizování v centru, užíval si výhled zpoza řidítek.
Na delší jízdy jsem si k XRku pořídil ještě malé Varadero (větší jsem nemohl, z pudu sebezáchovy - maje slabou vůli se hlídat - jsem si pořídil pro začátek jen papíry na 125tky) a s tímto sjezdil celý Středočeský kraj. Zájem narůstal spolu se zkušenostmi, a tak došlo na dodělání papírů, prodal jsem Varadero a pořídil Transalpa 700XL. S ním se akční rádius rozrostl, užíval jsem si ho. 2 motorky jsem ale nevyužíval tak jako jednu a hledal jsem kompromis. Nepotřebuji výkon (stačí motorka, která dokáže jet 130, aby nebrzdila na dálnici), nemusí mi rvát ruce, když chytnu za plyn. Rozhodující je univerzálnost, ovladatelnost, váha, světlá výška a výška sedla. Volba padla na CRF 250L. Velmi dobře jsme si sedli, XRko i Transalp prodány. Když pak přišla stavba domu, stěhování z Prahy, nebyl čas ani prostředky a motorka byla prodána. Nyní po 2 letech, přišla chvíle, kdy je čas na koníčky a tak jsem zvolil CRF250 Rally zejména kvůli větší nádrži oproti eLku, vyšší výšce sedla (já mám 193, takže pro mne výhoda), ABS a vzhledu. O něco vyšší váha nevadí, necítím ji.
Motorku mám krátce, ale je to radost. V klidu objevuji zapadlá místa, dojedu si na nákup, vyřídím si práci v Praze, vrátím se zpět a zajedu si na ryby. Motorka nemá problém s žádným terénem, kam ji vezmu. Na asfaltu si dávám bacha na špunty, ale jakmile vjedu někam na rozbité silnice II. a nižší třídy, traktorové cesty uprostřed polí, lesní kamenité cesty, apod., motorka pookřeje a vysloveně si to užíváme.
Chystám si doplňky a chci vyrazit někam dál na pár dní se stanem, uvidíme, jaké dojmy si přivezu, nicméně jsem si jist, že mne motorka nezklame...
moc se mi také líbí, chtěl bych se optat, zda ty špunty na asfaltě hodně kloužou a bylo by lépe gumy rovnou vyměnit, pokud bude asfalt spíš víc jak 60% ježdění..
Naprosto přesně popsány důvody - zvláště (znovu)objevování míst kam bych nešel, velkou mašinou/jeepem nejel.
I na konci všech cest jde otočit/zvednout/vyprostit/poponést. A nedělá hluk.
Mám ji také z Jarova a z roku 2017. Zcela bez problémů.
(A ta naše, červená je hezčí )
Taky ji mám rád
dobrá volba. Taky si nemůžu stěžovat. Je to super nenáročný stroj