renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250 Rally (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník J5OSHA
Vloženo 20.4.2017
Aktualizováno 20.4.2017
Zobrazeno 6 930x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Výborný stroj, ve smyslu: "Mistr světa ve skoku pro něco" .

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 250R: Cena a nedostupnost, chtěl jsem novou.
BMW G 310 GS: Super cena, nechtělo se mi čekat a Honda víc offroad; (-) loukotě, motor, nedostupná; (+) pohodlnější sedlo, nosič v základu
Kawasaki Versys-X 300: Stejná cena, více cestovní, horší kvalita zpracování.

První dojmy - Jako moto elév jsem zatím neskutečně nadšený. Krásný zátah odspodu, živá, dost vysoká, i těžištěm.

Motorku bych doporučil pro - Na silnici, pole, všude. Jistě není to plnokrevný offroad (moc plastů) ani cesťák a pro 2 spíš nouzově.

Doplňky na motorce - 00,nic

Recenze

Pracovní stroj, se kterým bude zábava i ve volných chvílích a z práce udělá zábavu.

Jízda - krásně se vodí ve všech situacích. Silnice, polňačky, louky. jak z kopce, tak i do prudkých výjezdů.

Motor - Příjemný zátah odspodu, nahoře už s vibracemi. Zatím v záběhu.

Brzdy - zcela dostačující s ABS, zadní možnost vypnout ABS, zatím nebylo třeba vypínat, pracuje nádherně.

Podvozek - nenastavitelný, krom předpětí zadního tlumiče pro vyšší zatížení.
Pracuje jak má zatím nejsem schopen využít plný zdvih, takže jsem dorazy zatím nepoznal osobně.
Obecně bych řekl ideálně nastavený.

Spolujezdec - jsem raději, když nikoho za sebou nemám a pokud by měl jet je to spíše nouzové řešení a bonus 2. místa, když potkáte tu pravou (pravého) ;)
Jinak sedlo nepohodlné.

Spotřeba - zatím do 3,5 litru.

Úložný prostor - nulanulanic = na klíče, doklady, lékárničku, vlevo od sedla, uzamykatelný

Cestování - třeba časem víc, Albánie...východ, ale to sedlo je děs.
Uvídím, ale chtěl jsem ji na vše, jako univerzální časostroj, psychiatr, přítel na telefonu, léčitel, hlavně věrná a spolehlivá :D

Jo a diodové přední světlo svítí parádně. ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
htr
htr napsal 17.01.18 v 10:01 8b.

Perfektní, povedená, velká dvěpade, jakou jiná značka nenabízí. Jenom drobná výtka k výši zadku, vzhledem k delší vidli o 5 cm oproti elku, Prostě předek vypadá výš než zadek, což je ještě umocněné dost velkým poklesem kyvky postavením na kola ze stojanu. Jinak, ale super mašina pro každého, kdo chce velkou motorku, která nežere benzín, gumu, řetěz atd.

s4r
s4r napsal 26.11.17 v 19:31 10b.

Máš to krásný, i se mi to CRFko líbilo, když jsem dnes listoval nějakým casakem, pak jsem se ale podival, co je v tom za motor a sel jsem do kolen...

Za tyhle peníze 250tka s 18ti kilowaty a 160ti kily? Hodně špatný vtip...

J5OSHA
J5OSHA napsal 28.04.17 v 11:05

Jirouš > je to tak, ale pro běžné rychlostní limity je to akorát a hlavně mimo silnici je to na polních a jiných terénech v pohodě. 100 je pohodová silniční rychlost. Na státní silnice a dálnice to není neb ani na těch státních nejezdí řidiči zcela předpisovou rychlostí, čímž nechci nikomu kázat. A váha je vyšší, staré wr bylo lehčí, ale s jakou cenou?
Je to těžko srovnávat, když defakto není z čeho vybrat pokud má člověk takové požadavky jako já. Takže každý z nás stejně koupí to co sám potřebuje, chce, se mu líbí.
Život je jako bomboniera. a tato pralinka mi chutná ze všech nejvíc!

Jilous
Jilous napsal 28.04.17 v 10:14 10b.

Jel jsem na Lku a padlo mi hodně do ruky. Chtělo by to ale menší odtučňovací kůru a motor když ne 350, tak 450 určitě. Když už tedy dostalo CRF 250 Rally větší nádrž a větrný štítek. Silnější motor by se hodil nejen při silničních přejezdech a při předjíždění plechovkářů...

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 27.04.17 v 21:31 10b.

Více komentářů



TOPlist