Motorka přesně dle mých představ.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Motorku jsem si koupil, protože jsem se svezl na bratrově Versysu, takže jsem věděl do čeho jdu. Na 650-ku je 51 kW slušný výkon a mě to stačí až nad hlavu. Vše mi na stroji vyhovuje, jen si zvyknout na tvrdší podvozek, který se dá nastavit, ale enduro to nebude nikdy.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co chtějí na motorce sedět, né ležet, jezdit, né závodit.
Doplňky na motorce - Zatím jen vyhřívané rukojeti, blástry, držák navigace, padací protektory, zadní blatníček a zvýšení plexi.
Recenze
Versys se mi líbil vždy, ale z počátku jsem míval problém při pohledu z čela. I když předchozí verze změnila přední světlomet z jakési lebky či hlavy mimozemšťana na dvě cosi nad sebou, chtělo to vždy čas, aby si na to člověk zvykl a nějak to přijal k jinak nádherné motorce. Poslední model je ze předu fotogeničtější než předchozí, ale chvíli jsem měl problém zase z boku, kdy mi přišlo, že tu měl být pokus o nějaký zobák a skončilo to křížencem Ferdy mravence a kačeny. Ale ten pocit už je pryč. Co se týče motoru, tak pro mě dostatečný výkon úměrně k mému věku a povaze (nikdy jsem nebyl závodník). Oproti Pegasu, které jsem měl předtím, je podvozek tvrdší, takže polní cesty již budu vynechávat. Váha nějakých 215 kg je v poho, výška sedla taky a i když jsem menší postavy (172 cm), tak manipulace mi nedělá nějaké problémy, no možná by mohl být o nějakej cm nižší, abych stál patama na zemi, ale špičkovej jezdec nejsem. Po třech letech provozu a 20000km vypadá pořád jak nová, nikde žádná oxidace, nebo něco co by se chtělo odporoučet. Už jen dokoupit kufry, ale tady se rozhoduju mezi originály, které se zacvaknou do kapes u madel a není třeba dokupovat a hyzdit motorku nosiči, jenomže cena a vzhled kufrů nahrává spíš variantě nosiče a kufru dle libosti, kterých je dnes na trhu hojně.
Ty hyzdici nosiče zase chrani motorku kdyz si lehne k odpočinku
První model byl hřib..druhej ponorka Pěknej versoun,at' lítá..
Paráda ať slouží...