PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Prim
Vloženo 17.9.2018
Aktualizováno 14.5.2019
Zobrazeno 1 814x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Celkem fajnové odrážedlo pro všechny příležitosti :)

První dojmy - Je to malý, lehký a relativně slabý - ale máš pocit, že ta motorka ze sebe pro Tebe chce vydat maximum, vyždímat posledního koníka... jenom abys ji měl za to rád. A ono to funguje :)

Motorku bych doporučil pro - Muze byt pro zacinajici jezdce - je nezaludna a lehka na ovladani. Zaroven i pro pokrocile piloty, pokud vedi co hledaji.

Doplňky na motorce - Blastery SW
Zadni blatnik - celkem nutnost, bordel od kola lital primo na baterku, ted uz celkem ok
Padaky me nezname, uz tam byly
Vyfuk Beowulf - nejlepsi co jsem mohl udelat :) Ten zvuk zvednul zazitek z jizdy nekam jinam :)

Recenze

Jako pátá motorka 650? Když nejslabší byla 750 Inazuma, na které jsem začínal, a poslední pak FZS s výkonem přes 100kw? Možná trochu úkrok stranou, ale jsem rád, že jsem ho udělal...

Výběr nového stroje přišel tak nějak sám, když jsem předchozí motorku pomazlil po asfaltu díky naftě v zatáčce :) Něco jsme spolu najezdili a stejně přicházela doba, kdy bych o výměně uvažoval, takže místo opravy prodej... v té době bylo i na cestě mládě, tím pádem výhled na 2-3 roky, že budu jezdit v drtivé většině sám. Výkon tedy mohl jít dolů a možnosti se rozšířily.

Malej Versys se mi vždycky líbil (mám rád divný věci a design čumáku mě v tomhle směru dost uspokojuje :o)), tak jsem mu dal šanci. V době kdy to píšu, spolu máme natočeno nějakých 6tkm (mám ji od konce 2017) a zatím nelituju - umí toho nabídnout překvapivě hodně, když po ní zas člověk nechce zázraky...

Motor - proti papírovýmu výkonu největší překvapení, fakt se snaží a působí o něco dospělejším dojmem. Dobře využitelný jak při motání městem/kolonama, tak na okresky nebo i rozumně dálnice (pocitově se stroj cítí dobře do +- 160 dle tacho jako dlouhodobá cestovní rychlost, max něco přes 200, ale na to tuhle moto nestavěli)
Posez a pohodlí - mám cca 180cm a pro mě posez ideální. Dosáhnu na obě nohy (stupačky trochu překážejí, takže na tak na půl chodidla). Při jízdě komfortní, sedlo by mohlo být tvrdší, ale fajn. Při delší jízdě jsou dost cítit vibrace do zadku a řídítek. Spolujezdec má i přes to, že je motorka kratší, celkem dost místa a pohodlí nadprůměrný.
Brzdy - tam by to mohlo být lepší... Mají takový jalovější nástup, navíc při jízdě ve dvou už moc nestíhají. ABS je pro mě nezvyk, ale otestováno na štěrku a tam mi zas vůbec nevadilo, že tam je... :)
Světla - nic moc teda... přemýšlím o přimotnování přídavných světel, bo se občas vracím za tmy mezi polema a tam je to prostě málo. Uvidíme teď na podzim, jestli mě to donutí.

Celkově je to zábavná mrška a baví mě každej den, umí i "kravit a dělat zlo", ale v provozu kterej se pohybuje do rychlosti 100-120kmh. Tam je to šelmička a tam patří... jakmile provoz kolem zrychlí, začne trochu nestíhat a nad 150 se pomalu stává spíš kořistí :o) Tam už to pružný zrychlení prostě a jednoduše chybí. Není to nutně negativum, jen je dobré s tím počítat. Odvděčí se za to ohromnou lehkostí ovládání, provozem za pár korun, jednoduchostí údržby a hlavně, srandou za řídítkama i v nižších rychlostech.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Leonekx
Leonekx napsal 20.09.18 v 11:58 10b.

jirka675
jirka675 napsal 20.09.18 v 10:22 10b.

Více komentářů



TOPlist