Silnej stroj, kterej je plnej elektronickejch vychytávek. Navíc je nádherná.
Motorka koupena od FIRMA:Pavel Vojtek - MotoGO (Benešov) - Dovezeno z IT - kvůli daním natočeno na 6500km a pak zase stočeno na 5500km. Velký problém to není, ale když vám na STK řeknou, že vaše motorka timhle prošla, tak to prostě naštve.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1000R: Měl jsem předtim Horneta 600 (2007), tak jsem pokukoval po něčem podobnym. Šel do Kawy Z1000sx a teď musim říct, že jsem udělal dobře.
První dojmy - Moje předchozí a první mašina byl Hornet (bez ABS), takže hned jak jsem si na Kawu sednul mě zaujal přehlednej displej a možnosti nastavení. Při první jízdě jsem obdivoval nejen výkon, ale i plnohonotný zrcátka a ostrý brzdy.
Motorku bych doporučil pro - jen pro zkušenější jezdce
Doplňky na motorce - origo boční kufry, časem určitě sedlo
Recenze
Stoj se mi prostě líbil. Začal jsem uvažovat o něčem kapotovanějším něž je naháč. Navíc se Kawa Z1000 sx chlubí i sportovním pojetím, takže jsem si jí jel zkusit a po první jízdě to byla jasná volba.
Výkon - Asi netřeba rozbírat litr obsah. Určitě ne pro začátečníka, spíše pro jezdce co zná svoje limity a limity cest po kterých jezdí. Flexibilita kvaltů je obrovská. Jednotlivé rychlosti se dají jezdit ve vysokých i překvapivě nízkých otáčkách. Nad 6000 otáček motorka navíc má nádhernej zvuk, za kterým se otočí nejedna hlava.
Elektronika - kontrola trakce ve třech variantách (na plno se kolo prostě neprotočí, takže určitě bezpečnější než můj bejvalej Hornet). Další možností je přepínání palivových map. Jezdím pořád na Full a Low režim používám za mokra/deště (opět bod k bezpečnosti) a i do města se hodí. Abs OK. Libí se mi i ukazatel zařazené rychlosti, teploměr. Oproti původní motorce je ukazatel benzínu přesný a není závislý na naklonění motorky.
Světla - LED je jedním slovem BOMBA. Prostě vidim všechno a když je šero, tak ty LEDky doslova přitahujou pohledy všech kolem
Podvozek - nastavení tlumiče jednoduše pákou pod sedadlem. Když někoho náhodou vezu, tak před jízdou utáhnu páku a není co řešit. Hodí se i při cestování s plnema kuframa. Originální kufry jsou krásný, praktický. V manuálu píší že maximální rychlost je do 120 km/h, ale 180 taky zvládnou. Škoda jen té ceny. Asi nemusim psát, že upevnění kufrů je otázkou pár vteřin a klíček používáte jen ten k zapalování.
Pohodlí - spojka se mačká se lehce a nebolí z ní prsty. O zpětných zrcátkách se dá mluvit jako o plnohodnotných, protože v nich vidim opravdu všechno. Brzdy jsou jedovaté, stále hlídané ABS. Posez ale není tak úplně cestovní - a tady se dostáváme k velkému problému, což je sedlo. Budu pořizovat gelové, protože tovární sedlo se po 300 km už začíná pomalu proměňovat v peklo. Za sedlo výrobcům vážně palec dolů. Plexi je možné nastavit do 3 poloh. Na delší cesty používám nejvyšší pozici na vše ostatní tu dolní. Při nastavování plexi do horní pozice je nutné zastavit a použít obě ruce. Při nastavování do spodní stačí použít jednu (ale šikovně a opatrně).
Zvuk - bohatě stačej tovární laufy Myslim že je kupovat nějaký jiný je zbytečný a drahý, protože musíte koupit dva.
Skvělá volba, ať ti dělá jen radost. V sedačkách nech vyměnit výplň a budeš mít po bolestech zadku , vím o čem mluvím, sám jsem to tak udělal a teď mám pohodlné sezení i na delší cesty.
Moto je krásná a ty podvodníky by měli klepnout pořádně přes prsty. Proto to v ČR vypadá jak to vypadá.
Pokud má dovezený automobil /moto pod 6000 platíš DPH. Při importu to někdo ošmelil, aby nemusel DPH platit.
Hádám, že ty čachry s najetýma km jsou kvůli tomu, že by byla motorka považována za novou a nikoliv ojetou = nutnost odvést státu prašulky.
Jinak ať slouží a dělá radost. Za mě je to fakt hezký stroj. Jestli někdy vyměním své dvě motorky za jednou, tak něco takového by asi splňovalo moje požadavky.
Zdar. Muzes nam to vysvetlit s tima kilometrama? Proc pretacet, pak zase stacet atd? Diky