renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Peugeot Metropolis 400 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Majjan
Vloženo 9.6.2018
Aktualizováno 22.2.2019
Zobrazeno 3 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Kdo nechce jen dvě kola, ale čtyři už jsou moc :)

Více fotografii

První dojmy - Stabilita dvou předních kol

Doplňky na motorce - Vyšší plexi, variátor Mallossi, výfuk Arrow

Recenze

Koupil jsem skútr hlavně na cestu do práce a občasné vyjížďky po kraji. Mám jen papíry na B a měl jsem 125tku a kdo jednou čuchne k jedné stopě, tak už nechce jinak a pomalu mu to nestačí a chce víc. Jak se říká S jídlem roste chuť, chtěl jsem něco, co bude silnější a pořád nebudu muset dělat papíry na A. A to i kvůli přítelkyni, která taky občas vyjede. Už slyším komentáře zarytých motorkářů, jak tohle prostě není motorka a já nejsem motorkář. Taky si na něj nehraju, jen mě prostě baví jezdit něčím jiným, než autem. Docela mě potěší, že i ostatní řidiči v jedné stopě pozdraví mávnutím, i když mnoho jich není :D.

Skútra od Peugeotu jsem už měl, tak jsem tak nějak věděl, co čekat po obslužné stránce. Skútr je velmi svižný a není to brzda provozu. Motor dává svá maxima až ke konci otáčkoměru a náběh výkonu je pozvolný. Možná jsem čekal víc, ale zas je to třeba na klidnou jízdu lepší a spotřeba se zatím drží na 4,2l/100km. Mám ji krátce, tak se za to tahá:D. Oproti sérii mám laděný výfuk Arrow, variátor Mallossi, vyšší plexi. JInak nic.
Čekal jsem, že bude podvozek o něco měkčí, ale podle recenzí tomu tak je od začátku. Třeba svezení na Gilera Fuoco 500ie je lepší, měkčí. Asi je to dáno konstrukcí přední naklápěcí nápravy a větších předních kol. Na dobrém asfaltu je Peugeot výborný, na hrbolech trochu uskákaný.

Jinak jsem zatím se skútrem spokojený a je to trochu atrakce pro lidi. Nejdřív slyší řev výfuku, otočí se a vídí mimozemšťana na třech kolech. Každý se ptá, co to je a jak to jezdí a samozřejmě vychvaluju do nebes:)

Jako další krok bude nákup kufru, protože potřebuji schovat dvě helmy a úprava držáku na mobil do originálního otvoru na navigaci.

Aktualizace 22.2 2019
Po dlouhém přemýšlením jsem dospěl k závěru, že držák navigace řešit nebudu. Mám držák telefonu a zatím bohatě stačí. Jinak už je kufr na místě. Zatím nepřemýšlím o dalších doplňcích.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Metropolis
Metropolis napsal 12.04.21 v 14:38 10b.

azrof
azrof napsal 20.10.19 v 21:54 10b.

Ahoj, dík za komentář k MP3 !blondýně" Pegueota jsem také zvažoval, bílý vypadá hezky sportovně, u mě nakonec rozhodla velikost kol a některé další detaily ve prospěch Piaggia … co se týká B a zahraničí, mám nastudovanou EU legislativu a německé a rakouské právní rozbory, pokud máš B udělané před 19.1.2013 (můj případ), můžeš řídit kategorii L5e (mám v techničáku) na B a B1 ve všech státech EU, pro jistotu jsem si klíčové texty vytiskl a budu je vozit s sebou.

JaMi1
JaMi1 napsal 08.08.19 v 23:00 10b.

Díky za komentář. Metropolis je také velmi zajímavý stroj. Tak hlavně hodně šťastných kilometrů a jen samé šťastné návraty

PAPAJATC
PAPAJATC napsal 17.06.19 v 07:53

Je hezká. Vůbec nikoho neřeš. Stejně se všichni ptají, co to vlastně je. Manžel má Suzuki intruder 1400. Chtěli jsme jezdit spolu. Jenže já si zatím nechci dělat papíry na motorku. A hlavně jako pro ženu, je to ovladatelnější a bezpečnější. Díky za komentář. Přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehody.

Majjan
Majjan napsal 10.03.19 v 07:54

Díky za podporu a vidím, že to spousta lidí neřeší.

Více komentářů



TOPlist