renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Turki
Vloženo 1.6.2018
Aktualizováno 15.4.2021
Zobrazeno 2 384x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italská milenka, která neví, co chce, ale chce to pořádně a hned!

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 695: Design oproti S2R je o 2 levely níž, výfuky a nemá letmou kyvku.
Ducati Monster S2R 1000: většinou mi pláchly a navíc bych musel hodně škrábat prachy :
Suzuki SV 650: japonce už jsem měl, nemá nic, čím by si mě získal kromě očekávání větší spolehlivosti.

První dojmy - Při první jízdě jsem měl pocit hodně váhy na rukou, které byly takřka hned unavené a třásly se mi jak ratlík. Ještě nějakou dobu jsem neudržel půllitr z těch vibrací a říkal si, jestli je toto pro mě. Ale kousnul jsem se. Nějak jsem cítil, že je. Nedá se to popsat...Buď ji miluješ a nebo ne!

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kdo ví, co chtějí a to jsou emoce, chtějí mít krásný stroj, který není tuctový a jsou ochotni mu odpustit nějaký ten nešvar. Pro ty, co chtějí zábavu! Určitě to není za mě stroj pro začátečníka. No a větším postavám taky moc nesedí.

Doplňky na motorce - NIC. Vše origo. Chystám se víc na styl cafe racer - ale v minimalistické podobě - gripy, zrcátka do řidítek.

Recenze

Chtěl jsem změnu oproti malému chopperu Virago 535 a věděl jsem, že už mám něco nalítáno a že chci změnu posezu a vůbec všeho (stylu, jízdy..) Mé úvahy se rychle zastavili na charakteru a stavbě motoru - vyhrál dvouválec, na který jsem nemohl dát dopustit. Pak mi kámoš řekl, že ducati dělá dvouválce a já si ji musel v hlavě tzv. odblokovat (nikdy by mě nenapadlo, že ji můžu chtít, můžu si ji dovolit atd.) a když se to stalo, bylo to velmi rychle, nebylo úniku a cesty zpět. Hledal jsem za ty peníze něco, co se mi bude fakt líbit a zároveň to bude dobrý kauf i z hlediska technického. Letmá kyvka, výfuky nahoře a červená s bílýma kolama = málem jsem přestal mluvit.

Mám najeto cca 2000 km a v docela různorodých podmínkách, takže už to snad na hodnocení je (okruh ještě nebyl :() Nechci se opakovat, ale snad všechno, co jsem tady o těchto strojích a o tomto konkrétně taky, je prostě pravda do puntíku! Cukání do 4 - jízda ve městě pod 60 = utrpení, kolony 1 + spojka, vibrace viz výše - několikrát jsem měl pocit, že si zadělávám na karpální tunel a fakt se trochu bál...
Cesty v ČR a můj pohled na ně se rapidně změnil - je to víc než katastrofa a to hlavně proto, že tahle mrcha italská nemá rádá špatné zacházení a hnusný povrchy. Je to fakt tvrdý - až moc na mou lehkou váhu - podvozek a bohužel není stavitelný.
Ale pak to příjde... Okreska, 2,3,4...120 - 150 takřka hned a bez přemlouvání. 5-8 tisíc a ten zvuk? WOOOW, emoce, emoce, emoce, adrenalin úměrný stylu jízdy, ale je tam. Hezký povrch holka odmění stabilitou a držením stopy tak příkladným, že by chirurg mohl nechat vést tímto stylem svou ruku při řezu mozkem!
Při rychlejší jízdě se ztratí ten pocit ze zatížených rukou a je to zábava. A i tady platí, co všichni píšou - nepadne sama do zatáčky a určitě je to o tom ji dobře osedlat a ukázat, kdo je tady kur.a pánem! I zde mám stále mezery - možná mi chybí zkušenosti z okruhu, ale prostě chce to buď vysedat a nebo být v sedle a přišlápnout stupačku strany, na kterou chcete jet.
Výkon pořád nevím, jestli je dost a ještě jí šetřím a nebo je to jen o tom to dostat víc do ruky - u dobře držených otáček to jede velmi dobře.
Na ten výkon bych uvítal lepší brzdy, ale nikdy mě nenechaly ve štychu a možná je to pocitově měkčí, ale s dostatečnou účinností.

Méně zajímavé: spolujezdec - zatím nic a nevadí mi to, úložný prostor = 0 a nazajímá mě to - mám batoh. Spotřeba 5,5 a je v podstatě jedno, jestli jedu Praha Brno (mimo D1 samo) a nebo ve městě, ale i tak mi je to fuk.

Servis - zatím proběhl olej a nějaké drobnosti a pohoda. Velký mě čeká na jaře 2019, ale už mám borce na Ducati v Brně (Vangelas přes motokseft.cz) a vřele doporučuji všemi deseti. Ochota a laskavost a vstřícnost, kterou dávají je neuvěřitelná - jednou mi volal na reakci na můj mail v sobotu :D

Myslím, že když se zvolí hezký povrch, je to brutální zábava. Zatáčky, výjezdy, ale i klidná jízda na 6 -120 km/h Když není povrch, vždy si připomínám důvody a motivaci pro jízdu tímto směrem :D

I přes uvedené nedostatky (město, trvdý podvozek, cukání) s ní jezdím ve městě, jezdím na různých cestách a vždy se vracím spokojený :)

DOPLNĚNÍ - kráska šla do světa - chtěl jsem zkusit něco víc použitelnšjěího a kámoš se zbavoval BMW R1100 R. To se ukázalo jako nic moc koupě a holka potřebovala dost radikální péči, tak jsem se ho zbavil a světe div se, vrátil se k Monsteru.. V profilu nově přidána.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jirkaczech
jirkaczech napsal 17.07.18 v 18:04 10b.

JA-NE
JA-NE napsal 06.06.18 v 10:37 10b.

Krasavica

Normik
Normik napsal 04.06.18 v 21:20 10b.

Nej barva

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 02.06.18 v 17:10 10b.

Více komentářů



TOPlist