- výměna svíčky ( Champion RN2C )
- kontrola řemenu variátoru a olejové pumpy
- nové standard válečky (původní ještě schovávám, nemají plošky atd.) Octane 19x15,5 4,8g , ale projevem si nejsem úplně jistý, že to je správná váha
- výměna vodítek (jedno už bylo trochu vybroušené) vodítko Piaggio/Peugeot
- dráhy válečků ok, namazáno grafitovou vazelínou
- výměna oleje v převodu ( Tutela ZC 90 , jen mi stačí 75ml )
- nové žárovky (do potkávacího LED LED H8 bílá, 10-30V, 12SMD 5630 + 3W , do dálkového halogen Halogen. žárovka 12V s paticí H8, Blue white 4300K - ale proti té diodě to houby svítí se zdá )
- kontrola baterky
- kontrola ložisek na klice, variátoru, spojce
- kontrola ozubených koleček
Bohužel na vyměnu příruby karburátoru zatím nedošlo. Jedna strana je přidělaná klasickým šroubem a druhá bohužel nevím čím a nejde to pryč. Trochu to přiipomíná nýt, ale na tom mistě to je blbost. A zevnitř bloku motoru to snad ani ital nevymyslí ne? Jde o ten "zlatý" bazmek na posledních foto. Čištění prostoru si nechám asi až na podzim.
Po tom vše krátká 30km projížďka po okolí jestli všechno jde a sedí jak má.
Vlastník | puffybodie | |
---|---|---|
Vloženo | 11.5.2018 | |
Aktualizováno | 28.6.2022 | |
Zobrazeno | 2 058x |
Tak mel pravdu Kokoska Trocha WD40, cekani a par ran sekacem a uz sel ven a misto nej sroub s normalni hlavou a ne to "kurvitko". Jeste, ze se to nemuselo odvrtavat.
Dobrý Petře,ten čudl na přírubě karbce podle mne vypadá na micro hvězdici šroubu:)
kokoska> kriistova noho a pak ze vyrobci nedelaji kurvitka...k cemu je takovy sroub na takovem miste? Odpovim si sam...aby to muselo do servisu kde za drahe penize vytahnou motor
Jake mam moznosti abych to uvolnil a nemuselo to ven vsechno? Odvrtani ma byt posledni moznost. Pry to muze povolit sekanim do boku sroubu a pak by mohl jit vysroubovat, pripradne drazku nahore udelat, ale to je dost male mi prijde.
šroub na přirubě je bezpečnostní trhací šroub,po utažení na předepsaný moment se muutrhne hlavička s šestihranem