Výborně ovladatelná motorka s klidným, ale silným projevem
Motorka koupena od p. Zd. Škoda - Sdělena historie motocyklu, servisy, samostatná zkušební jízda bez omezení...
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: RTéček moc není a GS se mi jeví jako nejvíce universální bike
První dojmy - Zátah motoru, brzdy, zvuk , sice trošku vyšší ale hned padla do ruky vibrace Boxeru
Doplňky na motorce - Z doplňků jsem ji vybavil dalším LED denním svícením a výztuhou držáku plexi .
Recenze
Po dvou Hondách jsem se díky nové přítelkyni rozhodl pořídit znovu motorku. Tak jsem to vzal rovnou hákem a protože sny se mají plnit, vyhrálo to Gé - eSo
Nejdřív samozřejmě rady od bratrance, který na GSA projel snad vše v Evropě a pak
vybrat něco za rozumný peníz. Na novou samozřejmě nemám.
Musím uznat, že jízda je neskutečný požitek. Velice výborná ovladatelnost na všech druzích povrchu i se spolujezdcem, nastavitelný podvozek ESA, výkon a zátah, slušná výbava a silně návykový quickshifter.
Spotřeba jak na Crossrunneru tj. cca 5l, servis trochu dražší, ale zatím to dávám. Vše je relativní k ceně moto. Chod motoru vzhledem ke konstrukci není tak hladký, má vibrace a doprovodné zvuky celého soustrojí. Je třeba si na to zvyknout.
Pro mě je to ideální cestovní motorka, s kterou se dá i dobře vyblbnout. Z doplňků jsem ji vybavil dalším LED denním svícením a výztuhou držáku plexi .
Parádní, až se nabažím Káčka...je na řadě klidnější GS1200CL. Tak ať ti to jezdí
čus
M.
Neres zda RT nebo GS. Hlavne, ze tomu trci valce do stran