Prostě dokonalost sama, mám víc motorek, ale svezení na téhle je prostě jedinečné!
Motorka koupena od V rodině od vyjetí z fabriky. - Motorku koupil můj děda novou v roce 1962 a od té doby pořád jezdí v naší rodině. Jezdil na ní děda, strejda, táta a teď i já.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 250/353 Kývačka: důvod neuveden
První dojmy - Na téhle kývačce jezdím už od mala, kdy mě na ní u nás na vesnici učil jezdit táta. Je to naprosto bezporuchový stroj, nikdy nás nikde nenechala. Mám k ní velký citový vztah a asi bych ji nedokázal nikdy prodat.
Motorku bych doporučil pro - Tahle motorka patří do ruky lidem, kteří mají vztah k české značce a náležitě se o své krásky starají.
Recenze
Jelikož se motorka používala pořád celých 50 let, rozhodli jsme se s tátou ji v roce 2008 kompletně zrenovovat. Vše(kromě laku a chromu) jsme si dělali sami, včetně GO motoru. Na motorce je neoriginální tachometr z panelky, řidítka s hrazdou, zásuvka pro PAV, ale jelikož tyto úpravy dělal ještě náš děda, rozhodli jsme se je tam i přes neoriginalitu ponechat. Ráfky byly nachromovány a nově vypleteny, výfuky nové výroba SK, na nádrži, předních teleskopech a zadních tlumičích a řidítkách je chrom původní. K motorce máme PAV 40, který jsme renovovali současně. Sedlo ve tvaru kytary jsme nechali potáhnout originálními barvami, jak to bylo. Renovace byla dokončena v roce 2010 a od té doby jsme museli řešit jen dobíjení, jinak moto jezdí doteď bez poruch.
Hezké.
Moc hezké.
Kdybyste kolektivně zešíleli a chtěli ji posunout dál, klidně dejte vědět.
turci tu masku tak prý dokonce i vyráběli, tachometr je z čz de luxe. K dokonalosti opravdu chybí linky a dolakované konce repliky madla, ale to už dnes skor nikdo nedělá. Výfuky Buyak jsou opravdu dobrý.
Klenot
Krásný kousek. Chápu i zachování dědových předělávek
Proti standartu mi chybí dvě zlaté linky na nádrži kolem středního pruhu.
To sa len tak nevidí že je taká motorka v rodine od kupy...závidím je to parada...