renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-09 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 64mara
Vloženo 30.4.2018
Aktualizováno 12.2.2020
Zobrazeno 4 513x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Nový podvozek a nové gumy - pocity

Vloženo: 05.06.2018, Uskutečněno: 04.06.2018, Stav tachometru: 16444 km, Zhlédnuto: 23x


O víkendu proběhla cesta za Pepou Sršněm, absolvování motoškoly a nějaké to ježdění kolem. Celkem nějakých 700 km. Motoškolu, jako takovou nebudu popisovat, jednoznačně přínos.
Pokud jde o motorku, tedy podvozek a gumy, zažívám dosud nepoznané. Vím přesně, co se pode mnou děje. Podvozek je nyní krásně předvídatelný, schopný žehlit nerovnosti povrchu, ale dostatečně tuhý v rychlých zatáčkách a při intenzivním brzdění se předek nepotápí. Ojediněle se stane, při rychlém průjezdu zatáčkou ve velkém náklonu a při nerovnosti na povrchu se motka jednou zhoupne, ale hned se zase zklidní, bez podstatné změny stopy. Zkusím ještě malinko přitvrdit, ale je mi jasné, že z toho neudělám podvozek supersportu
Teď něco k těm gumám. Věřil jsem tomu, co píšou, že se rychle a hodně zahřívají, tak jsem je rovnou na férovku podhustil, předek 2.3, zadek 2.4 (předepsané tlaky 2.5/2.9) Je devět hodin večer, 20 °C, asfalt místy vlhký po přeháňce. Jedu na první jízdu, tzv. "zajíždění" Vyjíždím z garáže a po 8 minutách jsem dojel pod loketské serpentiny. Už za tu krátkou chvíli mi gumy daly jasně najevo, že to nebudou ony, kdo bude určovat moje limity Do prvního vinglu najíždím lehce opatrně a tahám ven. I když přejíždím vlhké úseky, žádný náznak ztráty adheze. Do dalších zatáček se s tím už vyloženě nemazlím a dávám je snad rychleji, než kdy jindy. Vyjíždím s rohlíkem na ksichtě.
V následujících dnech absolvuji ježdění u Pepy Sršně, kde navzdory hodně kulatému profilu gum a mojí streetový motce mažu poserproužky dokonce i na předním kole.
Na vyjížďce s klukama na supersportech se jich konečně v rychlejch zatáčkách statečně držím. Při intenzivním brzdění přesně poznám hranici, do kdy to kontroluji já a kdy už by mi do toho chtělo začít kecat ABS, stejně tak cítím, kdy už gumy chtějí v zatáčce pomoct změnou těžiště. To vše s dostatečným předstihem. Já to dříve neznal, ale tuším, že to je ta zpětná vazba od kol, o které jsem dosud jenom četl.
Když to shrnu, kombinace podvozku Streetbox HyperPro a pneu Dunlop SportSmart TT udělala z mojí motky streetovou motorku s výrazným sportovním duchem.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Figi25 (59) napsal 05.06.2018 v 14:27

Pěkná recenze přesně takové pocity chci taky zažívat až si vyberu novou motorku


Nejnovější záznamy v deníku
  • Dunlop SportSmart TT

    Nadešel čas nového obutí. Původně jsem měl jasnou představu, Metzeler M7. Potom jsem ale narazil na nové Dunlop SportSmart TT. I když nejsem okruhář, maximálně si zajedu zablbnout na okruh pro motokáry, představa rychléh

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.06.2018
    Uskutečněno: 30.05.2018
    Tachometr: 15777km
  • Progresivní pružiny HyperPro

    Tak konečně došlo i na výměnu pružin ve vidlici. Skončil jsem až v jedenáct večer, tak testovací jízda nebyla. Ale už při nastavování SAGu a zkoušení, jak to chodí, jsem byl překvapený. Předpětí nastaveno téměř na minimu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.05.2018
    Uskutečněno: 28.05.2018
    Tachometr: 15555km
    Komentářů: 1x
  • První dojmy z tlumiče HyperPro

    Nadešel den "D". Testovací jízda byla bez mála 400 km a obsáhla jízdu po dálnici, rovné i zamotané silnice I. třídy i značně roz... okresky. Jedním slovem - paráda |-) Motka se zklidnila nejenom v zatáčkách, kde teď k

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 21.05.2018
    Uskutečněno: 20.05.2018
    Tachometr: 15150km


TOPlist