Svítí MOTOR ERR - chvílemi jakoby napůl svitu, motor po zahřátí chcípá, tvrdší chod, netáhne (kua někdo v noci vyhandloval koně za oslíky ). Diag ukazuje v 62 jednu chybu, ale v 61 je 00 - šmudlo hledej. Já staronový motorkář vím prd, lustruju web.
Nikde ani čárka, že se něco takového může stát - takže hledám na motce.
Záhada proutěného košíku odhalena byl to volný faston konektor na cívce levého válce - poladěn kleštěma a koně jsou zpět. Kontrolka zhasla. Uff
edit: Když už to bylo celý odstrojený, odpojil jsem hnědo/černý vodič na ECU (od solenoidu co řídí tu zakletou klapku v nasávacích vstupech vzd. filtru) - Funguje to
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Trochu zímního update na jarním světle - vyhřívané hefty, nové padáky, CNC páčky, USB dvojzásuvka s voltmetrem.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 14.04.2019 |
Uskutečněno:
| 14.04.2019 |
-
Tak jsem koupil a nainstaloval tuhle blbinku za příjemnou cenu 48USD :-). Myslím, že to je tak nějak cena odpovídající. Chodí to pěkně a na první zapojení, naučení se "kvaltů" proběhlo "jízdou" na hlavním stojanu za chvi
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 10.06.2018 |
Uskutečněno:
| 10.06.2018 |
Tachometr:
| 42465km |
-
Pro klid duše, když výrobce předepisuje kontrolu při 40k km, jsem to nechal udělat v servisu. Původní nápad, proměřit vůle sám (práce s měrkou je easy B-) ) jsem při pomyšlení, že mi určitě budou chybět dvě podložky v p
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 31.05.2018 |
Uskutečněno:
| 31.05.2018 |
Tachometr:
| 42077km |