Chtel jsem lehke univerzalni cestovni enduro. Tohle z toho nakonec vylezlo :)
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - V obdobi cteni recenzi me u cenove dostupnych modelu postupne zacaly strasit vlastnosti jako nezabavny vykon, ekonomicky podvozek (predsudky po zkusenostech s Tigrem 800), chybejici agresivita a nedostatek osobitosti.
Motorku bych doporučil pro - Pro kazdeho, komu se libi a kdo oceni supersport nadherne pohlcujici i nase rozbite okresky a take chce obcas vyrazit nekam daleko. Opravdu se mi zda, ze 4 jizdni rezimy, na kterych je postaven marketing teto motorky, nejsou jen marketing. Pouze o enduro schopnostech nejsem uplne presvedcen :)
Doplňky na motorce - Jiz v zakladu, protoze se jedna o touring S verzi, ma temer vse. Navic je tam Akrapovic muzika (ocenuji zvlaste usporu vahy), bocni nadherne kufry, top case, snizene sedlo, vyssi plexi, padaky ve stredech kol a dalsi drobnosti.
Recenze
Jaka je? Je kraaasna, na prvni pohled rychla a zabavna...a to jsem na ni vlastne poradne jeste ani nejel. Jakmile jsem sehnal krasny kousek, zacalo treskute mrznout. Ale presto tech najetych km byl zazitek. Motor asi nepotrebuje komentar, hraje take nadherne, ovladatelna uzasne, Ohlins podvozek opravdu funguje...no tesim se na opravdove poznavani.
Nádherná je
Tož dobrá volba.
Forza Italia
Výborná volba !
Moooc pěkná italka