renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200S (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Survivor
Vloženo 25.1.2010
Aktualizováno 18.10.2017
Zobrazeno 13 156x
HODNOCENÍ PROFILU OD 70 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Tak už je konečně doma v garáži. Bomba!!!
Jestli se o něčem dá říct, že je to funbike, tak je to tahle motorka.

Více fotografii

První dojmy - Když jsem si ji po dlouhém očekávání konečně vyzvedl na prodejně, bylo docela pozdě a stihl jsem cestou domů najet pouhých 100 km. Ty ale bohatě stačily k tomu, abych zjistil, že je to úžasná mašina!!

Recenze

Z počátku jsem nastavil jen umírněný režim "urban", stiskl knoflík startéru a 100 kobyl
poprvé zařehtalo. Pak jsem tam nadělil za jedna a snažil se nenápadně
pustit spojku, aby si jako motorka nevšimla, že už jedem a neměla tendence zvedat rypák k oblakům..
Pravda, motorka si toho téměř nevšimla, nicméně já ano!!
Bez problémů jsme se odlepili z místa a vydali se cestou domů na první seznamovací jízdu. Naskládal jsem tam postupně 2, 3, 4 (nějak nechápu na co tam tyhle všechny kvalty jsou, když by bohatě stačila 1,3, 5 ) a přišel první orgasmus. Dámy a pánové... ..nádhera! Po prvních pár kilometrech (fakt tak po pěti, max deseti) mi to připadalo, že už na ní mám odjetou minimálně celou sezónu!!! Posez je celkem přirozený a pohodlný. Řadit je nutno "důrazněji" než jsem byl zvyklý, ale v pohodě, zadní brzda (asi 2x jsem jí už taky použil) by se snad i dala umístit lépe, ale bude to spíše o zvyku. Spojka jde nádherně zmáčknout jedním prstíkem.
Pak jsem cestou zažil pár dalších orgáčů! Hlavně tedy při předjíždění. A to jsem ji musel šetřit (ale bylo to těžké se krotit ) protože je třeba jezdit do garančky max 5 tisíc otáček. Nicméně 5 tisíc otáček dělá přesně 150 km/h. Prostě brutus, ale čitelnej. Na režim Urban byla fakt hodná. Po padesáti kilometrech jsem se odvážil přepnout na Touring. To je 150 koníků, ale pořád hodných. Pěkně za jízdy jsem režim přepnul, ubral plyn ...ready...přidal, zatnul půlky a už to fičelo. Změna režimu byla opravdu markantní. Úplně jinej průběh výkonu, úplně jiný chování. Orgasmy už jsem pak přestal počítat a pelášil k domovu. Jsem nadšenej!!!
Zítra si nasadím plenu a vyrazím vyzkoušet režim sport.

Next day:
Tak jsem dnes vyrazil na další testovací jízdu. Sundal jsem kufry, nacpal si věci do kapes (bo pod sedlem je místa jen na cigára) a vyrazil. Po krátkém zahřátí (hlavně tedy sebe) jsem navolil režim sport a probral k životu 150 těch nejnasranějších koní, kteří jsou tam schovaní. Soudruzi...ono to jelo! Když mi podvozek vytuhnul pod zadkem, tak jsem otočil plynem (jen tak zlehka), dostal jsem kopanec do prdele (díkybohu, že zadní sedlo je zvýšené) a vyrazil jako střela. Fakt boží!!! Je to tam!!! Jenom jsem nemohl pořádně chytit za plyn. Těch pět tisíc otáček je tam tak rychle, že člověk ani nestíhá řadit. Párkrát jsem byl, co se řazení týká, tak rozjetej, že jsem tam rval i sedmičku.
Najel jsem 250 km, z toho cca 180 na sport, 50 na touring, přes města něco na urbana a na rozbitý silnici na Klínovec jsem vyzkoušel i jak to péruje na enduro. Enduro, Touring a Urban jsou celkem hodný, ale Sport je opravdu dravec (pravda, není to Supersport, ale to by byla jiná motorka a tu jsem si koupit nechtěl).
Strašně se mi líbí jak se změní chování motoru. Na Sport a Touring je třeba to více točit. Jak otáčky klesnou pod 4 tisíce, tak se motor začne jemně chvět a to je znamení, že je třeba podřadit. Jinak nad 4 tisíce otáček není nikde cítit žádné výraznější vibrace. V režimu Urban to i v malých otáčkách bublá a jede celkem jemně, ale v jiných režimech je třeba točit!.
Mají to klucí italský vychytaný.

Next year:
Čím dál tím lepší. Prvotní nadšení z této mašiny ze mě neopadlo ani po 2 sezónách a po 24 tisících najetých kilometrů. Všechny mouchy na motorce jsou vychytaný, zásadnější byla vlastně pouze jedna a to zadní brzda, která se často zavzdušňovala. Tento problém byl v rámci záruky vyřešen výměnou brzdové pumpy za nově zkonstruovanou.
Mouchy na motorce vychytaný, mouchy před motorkou mrtvý! A že jich je!
Nastavitelný podvozek opravdu pracuje skvěle a možnost volby jízdních režimů je báječná věc. Pravda je, že pokud jedu sám, tak téměř stále na SPORT.
Člověk má hubu od ucha k uchu a stále se toho nemůže nabažit!
Když jezdíme ve dvou tak používám pohodový TOURING a za mokra, nebo ve městě režim URBAN. ENDURO fakt jen, když sjedu z pevné cesty a to se zase tak moc často neděje. Pro tento režim mám ale ještě jedno využití...když potřebuji chc*t a nechce se mi hned zastavovat, přepnu na ENDURO mód, motorka krásně změkne a člověka to tak "nemlátí".
Chvály bylo dost, tak je na čase této motorce taky něco vytknout i když pravda je,
že je to celkem těžký a většinou se jedná o samé prkotiny:
Například přední světla by mohla svítit více! Když už jsem u osvětlení motorky, nedá mi to pozastavit se nad tím, proč soudruzi z Itálie dali dopředu opravdu "jedovaté" super svítící diodové blinkry a na zadku nechali celkem odporné žárovkové směrovky??!
Plexi štít je celkem úzký, zbytečně moc prohnutý a nakloněný a tak bylo třeba jej k dosažení plného komfortu při cestování nahradit plošším, širším (1cm na každé straně stačí) a upravit jeho polohu vloženým mezikusem. To je věc, která už mohla být také hotová z fabriky.
Další věc, která mě žere je, že v náklonu (teda jeko ve větším, hlavně na okruhu) se na obou stranách dříve než stupačky hoblují brdová a řadící páka. Při běžném ježdění na silnici a to ani s plně naloženou motorkou se to neprojevuje.
No a poslední "černej puntík" je, že za mokra lítá voda od zadního kola spolujezdci na stehna. To jsem částečně eliminoval montáží přibaleného většího zadního blatníku, ale mohlo by to být ještě lepší.
A to je z negativ asi vše! Navíc na ně po každém přidání plynu okamžitě zapomenu!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jožinek
Jožinek napsal 30.03.17 v 10:26 10b.

Gemil
Gemil napsal 13.12.16 v 10:58 10b.

Radek1980
Radek1980 napsal 15.08.15 v 20:56 9b.

ookoun
ookoun napsal 09.07.15 v 22:37

Mas recht :))

ookoun
ookoun napsal 09.07.15 v 22:37 10b.

Mas recht :))

Více komentářů



TOPlist