renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 125 (1947)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LugaWaffen
Vloženo 1.2.2018
Aktualizováno 7.2.2018
Zobrazeno 4 914x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 12 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Haluss
Haluss napsal 20.04.18 v 13:33

Chtěl bych se zeptat na zachycení předního kola. Máš tam taky tisicihran? Případně jak vypadá uchyceni brzdy aby se neprotacel? Můžu poprosit o foto? Jinak moc hezká A neměl by jsi nějaký díly navíc? Ja jsem dovezl a něco mi chybí 😁

Haluss
Haluss napsal 20.04.18 v 13:30 5b.

Chtěl bych se zeptat na zachycení předního kola. Máš tam taky tisicihran? Případně jak vypadá uchyceni brzdy aby se neprotacel? Můžu poprosit o foto? Jinak moc hezká A neměl by jsi nějaký díly navíc? Ja jsem dovezl a něco mi chybí 😁

Targus
Targus napsal 03.02.18 v 20:06

Chlapi, furt jste nikdo nenapsal, PROČ to olovo patří do 4-taktů.
Bezolovnatý benzín jednoduše nemaže, je moc suchý a na starých autech docházelo k vydírání a zaklepávání ventilových sedel. A jelikož ventily, potažmo jejich sedla ve zmíněném 2-taktu docela často jaksi nejsou, nemělo by tam být olovo nezbytně nutné.

Destroyer:
Do tak staré mašiny bych asi poměr 1:50 nedával. Je to stavěné se zcela jinými vůlemi, než pozdější křápy konstruované na tento poměr.
To není z mojí hlavy, to je z hlavy jednoho inženýrského pána, který o dvoutaktech "něco málo" ví.
Vyšší procento oleje jednoduše ty větší vůle maličko více vymezí. Pán dokonce tvrdí, že už pěkných pár takto provozovaných mašin viděl. Všechny po smrti a s polovičním nájezdem toho, co by odjezdily na poměr 1 : 25.
A před tzv. syntetikou taky varoval. Zejména před tou "drahou" do zahradní a lesní techniky. Minimálně má pravdu v tom, že tahle technika (pily a křoviňáky) pracuje v úplně jiném režimu, než veteránský motor.
Motorák není špatná volba, ale zase víc karbonuje.

Destroyer
Destroyer napsal 03.02.18 v 15:58 8b.

olovo u 2T motocyklu nemá žiadny význam. Bolo to potrebné pre liatinové hlavy valcov bez nitridovaných sediel ventilov (teda bez extra nalisovaných sediel v liatinovej hlave valcov). 2T motor zožerie všetko - čo sa týka pomeru 1:25 ten sa dá zredukovať aj na 1:50 ak použiješ 2T syntetiku, pri pomere 1:25 tam môžeš liať aj motorový 10W-40 (pozri si cestopisy Suháča čo s Jawou prešiel okolo sveta).

68732
68732 napsal 01.02.18 v 16:44 9b.

olovo u 2T je nesmysl, hlavně že jezdí

Lubik2
Lubik2 napsal 01.02.18 v 15:16 10b.

Krásná mašina určitě 10b.

Akorát mám za to a bylo mi mechanikem řečeno, že do těchto motorů se olovo nepřidává pouze olej do 2taktů.

Olovo se přidává do 4taktů třeba Jawa 500 ,NSU atd a staré 4t automobily.

Mám Jawa - ČZ 150 typ 352 z roku 1955 a ta má základ motoru stejný jako tvá motorka. Taky panelku,prase a simsony,Do benzínu dávám jen 2T olej a jezdím pořád.

Ale raději se zeptej taky mechanika..

Fist
Fist napsal 01.02.18 v 13:13

...Asi proto, že jsou to 4takty!

LugaWaffen
LugaWaffen napsal 01.02.18 v 13:01

Ano, má 3 rychlosti. Byl to překlep - již v textu opraveno diky : Je to dvoutakt - Pb aditivum je ale nutné, motor byl konstuován na olovnatý benzín, a musí se přimíchávat, tak jako se přimíchává například do starých škodovek

Fist
Fist napsal 01.02.18 v 12:24 9b.

Tandém bych bral jen jako okrašlující doplněk bez valného praktického užitku. 4 rychlostní stupně a nutnost Pb aditiv neberu...

Pesi.
Pesi. napsal 01.02.18 v 09:12

Proč do 2T olovo? Ale jinak dobrý

milfordoj
milfordoj napsal 01.02.18 v 08:54 8b.

Hlavně, že jezdí. Dobovou úpravu beru, ale toho laku je škoda, neboť B-éčko jako kominíček nikdy neexistovalo :( Jo a 4 rychlosti? Překlep nebo unikát?

O.N.E.
O.N.E. napsal 01.02.18 v 07:12 10b.

Parádní 👍👍👍



TOPlist