Mám teda 250ie , ale jinak je to stejné jako 200.
Motorka koupena od FIRMA:Radek Holubec rhm-moto (Velký Tře - Skútr byl na prodejně čistý tak , jak v inzerátu na netu. A technický stav - bez problému. Cena byla vyšší , ale za celkem slušný stav se musí zaplatit. Najeto poctivých 8-10tis km už nevím úplně přesně , původní tovární pneu Pirelli, originální kufřík na helmu.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Je to lehký, štíhlý, obratný městský skútr. Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec se vstřikováním. A to jsem přesně chtěl.
Motorku bych doporučil pro - Těchto skútrů tady moc není , ale jeho koupí neuděláte chybu.
Doplňky na motorce - Dokoupil jsem si velké cestovní plexi, které nevypadá moc pěkně , ale za tu perfektní ochranu před deštěm a větrem to stojí. Jeho cena v obchodě byla brutální. Ještě jsem si koupil boční stojánek a s ním je parkování jednodušší. Dále jsem přidělal dopředu dvě malé led čočky jako poziční světla. Zapojil jsem je přes kolébkový spínač a používám je na jaře a na podzim. Prostě chci být víc vidět !!!
Recenze
Kupoval jsem si ho výhradně jen na ježdění do práce. Teď po dvou sezónách mohou skútr posoudit. Je to takový nenápadný skútr , žádný velký krasavec , má tužší podvozek , ale hlavně laciný provoz ! ! Ale co je hlavní, tak doteď žádná závada. Brzdy jsou celkem účinné, spotřeba paliva podle stylu jízdy 3-4l. Hlavně je to Piaggio a to je jeden z největších světových výrobců skútrů a tudíž to mají vymakané. Velká 16" kola, kotoučové brzdy.
Pro lepší pocit střídám benzín 95, 98, 100 a přidávám do něj od začátku aditiva VIF a BG . Nejsem skalní skútrař a jezdím tak od 7°C. Když vidím jiné skútry co jezdí i v zimě když solí , to je bída. Koroze zadních tlumičů , výfuku i se svodem , šroubů a matek , atd... Mezi nejvíce rezaté skútry patří samozřejmě čínské kaše , ale i Kymca ...
Moje Piaggio jede svižně , pěkně zrychluje, ale já chci jezdit bez problému a tak ho moc nehoním. Každý se ptá kolik jede, když je to 250 , ale já s ním výjimečně jedu sotva do tachometrové stovky. Na svezení mám motorku . Carnaby je pro mě jen skútr na ježdění do práce obec-obec , kde se stejně nedá jet , protože je tam samej měšťák s radarem , nebo jinej fízl .
Teď ještě domluvit servis v rhm-moto a skútr bude připraven na další sezónu.
*
*2023 *
Teď po zhruba 6 letech koukám po jiném skútru , logický posun. Né že by byl v něčem problém , ale chci něco modernějšího. Měl jsem půjčenou Forzu 300 a docela mě zklamala. Je to macek , s tím jsem počítal a oproti Piaggu hůře akceleruje a hlavně přední brzda má malý kotouč a je je mizerná. Podobný pocit jsem měl u Kymca 300 a Yamahy 300 xmax . Tak jsem se jen utvrdil , že Piaggio je oproti výše uvedeným taková štika , daleko obratnější , lehčí a i lépe brzdí. Jé jasné že podvozek , design a další věci jsou na Forze super , aby né , těch 15let je znát ! Forza je cestovní skútr a carnaby je městský skútr .
No už vím co po letech od skútru chci a tak musím hledat skútr podobné městské koncepce , tak snad ...new Beverly...