CBR 600 F edice Ultima Light - 81kW díky zvětšenýmu kompresnímu poměru z 12:1 na 13:1
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Sek. převod 16/55 z., řídítka vrchem, brýle Spiegler, pancéřovky, stunt padáky Dixer Parts a další nutnosti ... Krátkej rozvor, nízká hmotnost, velmi dobrá ovladatelnost, skvělá obratnost. Musí se roztočit aby jela, ujde to.
Doplňky na motorce - laďák, projektorový světlo s bi-xenonem, stavitelný páčky, posilovač spojky, černý plexi, brýle Spiegler, bižuterie M-Style, pancéřovky, zadní rozeta 55z., padáky Dixer Parts, shark fin atp.
Recenze
Volba byla jasná, v podstatě předem daná. Náhrada za SVčko kvůli gymkhaně, netušil jsem, že mě začne motorka limitovat tak brzo. Občas se tom taky sveze žena a naháč jí ve finále úplně nebyl po chuti. Takže jsme potřebovali malou, lehkou a co nejlépe obratnou motorku s nějakou kapotáží. Dostupnou i co se týče ND.
Ideální volba je F4i, ale rozhoduje i cena a zrovna se mi povedlo sehnat tuhle abnormálně zachovalou a málo ježděnou F4, navíc od člověka, kterýho už tak trošku i znam. No a bylo jasno ...
První pocity byly zvláštní - pro mě nezvyklej posez a prostě divný řídítka - to budu už principielně řešit klasikou. Pak přijde na řadu změna převodovýho poměru. Nepotřebuju maximálku 260 km/h, potřebuju víc síly odspodu. Nepotřebuju boční kapoty (bohužel legislativa asi jo), potřebuju velký stunt padáky na boky a místo stupaček. A chrániče do os kol.
Ahoj kde se dá pořídit to světlo
moc hezký Fko, ať slouží