renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 20.11.2017
Aktualizováno 20.11.2017
Zobrazeno 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Evropská replikace kola z Japonska

Motorka koupena od Soukromá osoba - Nebyl problém se dohodnout a vše rychly vyřídit.

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R125: Ceny úplně mimo, když to je jen na chvíli

První dojmy - Kupodivu jsem se na to vlezl. Jak přitom vypadám je mi úplně fuk. Docela to jede. Jen to množství nutného řazení je jak ve zrychleném filmu (ale stroj se ani pak zrychleně nepohybuje :-))

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, drobné postavy (ale i dlouhán si užije pár měsíců legrace) a určitě pro ženy/holky, ty ocení i vzhled

Doplňky na motorce - Řidič a kruté zrcátka alá Sobi 20

Recenze

Protože se hledalo něco na reálnou zkušenost s jednou stopou i pro další členy rodiny. Něco za pár korun, co bude fuk, že třeba spadne, je jich na výběr, při prodeji bude praktická cena a když to člověka nechytí, tak nevyhodil zbytečně 100 a více tisíc za novotu (kterých se mi stejně moc nelíbí)

Jízda parádní, prostě rychlejší kolo. Motor holt Honda nějak umí na rozdíl od většiny jiných a na to, že to je jen 125ccm, tak to umí jet moc hezky. Žádný div, že jich jezdí tolik (nevím jestli to bude platit i pro ten novější a větší model). Brzdy se dají zahmátnout alá čuně, podvozek a gumy drží perfektně na mokru, náklony dovolí co začátečníci stejně několik let nedají, ovladatelnost jako hadimrška. Spolujezdec...mno pokud je batůžek slim a když si dá tanga a pak zmizí, tak to je ok. Ovšem když si dozadu sedne další habán s 1,9m a odpovídající váhou, tak čert vem podsedlovku, ale co to udělá s jízdníma vlastnostma to není dobré, fakt ne úložný prostor...jo? Kde? Spotřeba kolem 3l i při jízdě na prasátko. O hodně více jen pokud s tím něco je technicky. Poruchy nic, servis snadný.

Nejlépe město a výlety okolo komína. Dálky okresky v pohodě, dálnice možná lepší než skútr, protože to lépe jede, ale zase je tam člověk mnohem hůře krytý, tak to asi bude na stejno. Navíc zalehnout se dá, ale když máte přes 1,9m a odpovídající váhu, tak slovo zalehnout pak je doslovné a věřím, že motorka není vidět, stejně vypadáte jako kok** a člověk pak přečnívá stejně do stran a funguje jako padák Terén, no zvládá ho podstatně lépe než skútr, to je bez debaty. Větší kola, jiná konstrukce, jiný posaz, dá se jít do stupaček a držet nádrž kolenama, ale i přes to všechno to není enduro. Takže pomalu, když je nutnost někde na výletě. Jinak pravidelně do terénu jen pokud vás baví i opravovat a je vám fuk co se strojem stane, když máte třeba další v garaží. Navíc při prodeji u tohoto typu stroje bude uvěřitelnější obligátní věta - ježděno jen hobby

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie
puffybodie napsal 27.11.17 v 14:41

Díky všem za pochvalu

hOOrNeT-> 1,93m a jde to kupodivu obstojně. Po pravdě mi to přijde větší než Suzuki GS500...nebo jsem přibral...

Petriq772
Petriq772 napsal 27.11.17 v 14:30 10b.

tvůj popis mě dostal. Pěkné...

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 25.11.17 v 13:12 10b.

tvůj popis mě bavil Jsi frajer, že se na to poskládáš se 190cm na hrbu tak ať i nadále věrně slouží

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 20.11.17 v 21:01 10b.

Více komentářů



TOPlist