V roce 2015 jsem si koupil tuhle krasku, hned od prvniho svezeni jsem byl nadsen jejimi jizdnimi vlastnostmi , vyvazenim, proste vsim - od te doby mi nesmirne prirostla k srdci a mam s ni plno zazitku.
První dojmy - Oproti Farosi 954 od spoda trochu linejsi (coz je dano mj. origo koncovkou ) , od 6-7 tis. otacek je uz citit ta skutecna sila. Stary faros byl pochopitelne oproti teto mene obratny. Vyvazeni je fakt super, clovek ma pocit,ze jede na kole. Do ruky mi motorka hned padla - co taky jinyho od Hondy cekat.
Recenze
Proc Honda? - Zacinal jsem na ni (954) a protoze jsem mel s touto znackou vzdy dobre zkusenosti, tak jsem ani nepremyslel, ze bych si poridil neco jinyho. Tahle je dovoz z Italie, moc se mi libi jeji vinova barva - je takova netradicni. Ovladatelnost je famozni, motorka se vodi opravdu krasne.
Servis, vse ok, jen clovek musi pocitat, ze trochu papa olej - nic, z ceho by se mela delat veda.
Motorka (jako kazdy superbike) ma nejradsi tahle pasaze , naopak se trapi (jezdec vic) pri sjezdech z Alpskych pasu - takovy ty vracaky - 30 km/h
Casem planuju jinou koncovku, takhle to , zejmena ,kdyz se jede do kopce, nema moc odpych,ale ono je to i o tom, ze se clovek nesmi bat podradit nekdy i na jednicku
Cestovat se s motorkou da, jen se nesmi jet streky,kde je hodne mest ... to je pak zahul na ruce.
jo, barvy motky me dostavaji vzdy, kdyz ji vidim
barva vážně super.. motorka celkově parádní
Honda je prostě Honda. Krásná barva, krásný superbike.