renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hOOrNeT
Vloženo 15.12.2015
Aktualizováno 6.12.2020
Zobrazeno 6 349x
HODNOCENÍ PROFILU OD 50 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


*Historie* Splnil jsem si sen. Vyčkával jsem na slušný kousek. 06-07 v dobrém stavu jen tak neseženeš. Fároš je pro mě kus technické dokonalosti, na který jsem dlouho a trpělivě čekal.

Více fotografii

Motorka koupena od člověka, co řádně servisoval

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Daytona 675: Hutný spodek a střed litru je do provozu příjemnější

První dojmy - Nádherný průběh celým otáčkovým spektrem. Lineární dávkování poníků. Kolik otočíš na heftu, tolik výkonu tam máš. Krouťák litru je okouzlující již od volnoběhu. Sametový rozjezd na volnoběh jak s TDI-čkem :-D Jedna dvě tři, opustit vesnici a pak jsem jí dal! První pocit je neuvěřitelný. Přeju každýmu, ať tohle jednou prožije :-) Nemít helmu, tak by mi asi vítr skrz údivem otevřenou hubu stáhl i kalhoty z prdele...

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kdo ocení kvalitu zpracování a celkovou vyváženost stroje. S trochou rozumu ideální bajk.

Doplňky na motorce - -padáky
-výfuk Leo Vince titan
-BMC vzduchové filtry
-pancéřové hadice předek + zadek
-ukazatel zařazeného kvaltu
-voltmetr
-krátké, cnc, eloxované páčky
-přepákování

Recenze

Koupě prosinec 2015

Fároš je pro mě kult technické dokonalosti. Hydraulická spojka, radiální pumpa i třmeny, elektronicky řízený tlumič řízení, lineární průběh výkonu, krouťák od volnoběhu, technické provedení samotného stroje... to vše mě dostalo.

Po pár kilometrech jsem měl pocit, že je šitá snad přímo pro mě. Vše funguje přesně dle mých představ a je přesně tam, kde bych to hledal. Veliké nadšení

Přes zimu proběhne údržba, nové pryže atp... do jara je času dost, tak ať si to čekání trošku zkrátím.

Jaro 2016

Přes zimu proběhl servis. Motorka byla celá odhalena a pořádně jsem se jí podíval pod sukni - jako každej správnej chlap

Spousta věcí se odservisovala. Čištění, mazání, nastavování, upravování, opravování... však to znáš

Přicházejí první jarní rozjížďky...
Jsem úchyl na správné nastavení ovládacích prvků. Takže co vyjížďka, to změna úhlu páček nebo řadičky o pár mm. Ok, 300km a je vše v té správné pozici. Měření spotřeby při prvním seznamování - 5,3/100km. Spotřeba po cca 600km - 6/100km. Luxus. Krouťák litru je famózní a není třeba zbytečně točit do nesmyslů. Ze zatáčky umí vystřelit už ve středních otáčkách a dělá úsměv na rtech. Dvojka, trojka, čtyřka. Víc ke štěstí ani nepotřebuju. Čitelnost motoru je neskutečná, přesně vím, kolik láduju výkonu na zadní kolo a ztráta gripu nepřichází náhle. Vše je plynulé, citlivé... říkáš si jedu s prstem v nose a přitom jedeš technickou pasáž rychleji, než si sám myslíš. Tam, kde jsem se dříve se sůzou pral a musel si vše zasloužit je zde samozřejmostí a fároš ti to servíruje na stříbrném podnose. To vše s pokorou a vědomím, že ty jsi tu šéf. Nastavení podvozku dost výrazně mění celkový projev motorky a je tedy jen na tobě a tvých vědomostech, jak si to naklikáš. Úžasný. Brzdy s jemným nástupem, bez kousání a velmi dobrým účinkem. To vše jsou první postřehy získané během cca 600km, které stačily k potvrzení, že jsem našel to pravé. Není to nejnovější supersport, nemá přepínatelné mapy, abs, elektronické nastavování podvozku ani senzor úhlu náklonu bez kterých dle dnešních výrobců snad už ani nelze jezdit... Je to poctivá motorka, s čitelným motorem, fungujícím podvozkem a super brzdami. S dobrou centralizací hmoty, která ti dává pocit, že jedeš na koloběžce. Pokud nemusíš mít vše digital a být trendy dle nejnovějších pitchovin, máš rád klasickej sportovní bajk, který se pyšní dokonalou vyvážeností a funguje jako celek, tak jdi do tohoto fároše! Má neuvěřitelný potenciál a pevně věřím, že se od něho budu mít ještě dlouho co učit. Jeho tvůrci přesně věděli, co dělají Gratuluji Vám, pánové.

Pár fotek z jara 2016 - parádní vzpomínka na seznamování s novou mašinou
Kamarád rád fotí - je to také motorkář, takže je jasné, co je středem zájmu jeho objektivu - díky, Davide!












začátek června 2016
Tak máme za sebou prvních 2000km. Uteklo to jako voda.Starosti ohledně spotřeby se naprosto rozplynuly. I když jedu s bandou dost svižným tempem, tak jsem stále díky krouťáku na velmi nízké spotřebě. Sleduji to už jen namátkově a pořád mezi 5 - 6 litry. Pokud nejedu s SS litrama, nemusím to ani točit a bohatě mi stačí pružné střední otáčkové spektrum k tomu, abych i tak byl na výjezdu z vinglu dostatečně quick.
Čím déle ji mám, tím více mě baví. Je neuvěřitelná. Řezání zatáček je v jejím pojetí přesná geometrie.
Největší slabinou pro fároše je jeho okolí - stav silnic a nemyslící plechovkáři. Dá se jet výletně, na kochačku, poohlédnout se za pěkným zadkem na chodníku... ale jak vidíš pěkněj vingl, automaticky zrychlíš už na nájezdu a užíváš si té preciznosti. Nic jiného tě v tu chvíli nezajímá, jen ten okamžik. Fároš je mistrem svého sportu, o tom není pochyb

malé zátiží z Orlických hor:

















A je to tu! Konečně jsem s Fárošem prvně na okruhu ...
I když na menším, ale o to zábavnějším. Vysoké Mýto aneb vyšší škola techniky.
Pocity z prvního okruhového kroužení na litru v mém deníku. Zde to shrnu do jednoho slova = bomba!







Závěr pro sezónu 2016:
Byla báječná. Seznamování s novým bikem, vzájemné oťukávání, zkoušení co ten druhý umí a kde jsou čí limity. Fireblade mi neskutečně sedl a pomalu začínáme zbrojit na novou sezónu, kde se budeme i nadále snažit o progress a zlepšování jezdeckých schopností. Fároš dostává vše co potřebuje ke své spokojenosti a na oplátku on nabízí zase mně to nejlepší ze svého repertoáru













2017

Rozhodl jsem se pro tvorbu dalších kapot - jistota je kulomet. Zima byla dlouhá. Vybral jsem si nejvhodnější kandidáty pro nákup polotovarů laminátů a objednal. Krabice velká, účet taky... ale zpracování na blití. Když člověk v minulosti k laminátu trošku čuchnul tak ví, jak to má vypadat. No co... stejně půjdou lamináty pod lak, tak volíme DD aneb dodělej doma...





















Rozhodl jsem se ještě pro přepákování, protože jsem v uplynulé sezóně pozoroval neustálé problémy s origo stupačkami, měl jsem od nich špatný kontakt a hodně mi vadilo, když jsem si během překlápění z jedné zatáčky do levé a tedy změně posezu o stupačku nohou nevhodně zavadil a ta mrška se samozřejmě sklopila. Jo, hned se díky pružině vrátila zpět, ale čas jsou prachy a já chci pevný stupačky!

A je to tu! Lak hotov, nastrojeno... I když je "jen na laminátech", pořád je to kočička i bez další grafiky. Barvy zvoleny dle originálu. Vypadá to dobře, sakra dobře...

























Zbývalo pár detailů, jako dodělat padáky a podobné srandičky...

--> Připraveno na sezónu 2017
.
.
.
.

Samotná sezóna byla parádní! Fároš fungoval jak měl, párkrát jsme byli v provozu, jezdili jsme do Vysokého Mýta a letos konečně i do Brna! Hned se závodem, více v mém deníku ZDE

Video ze závodu:














Zbytek sezóny proběhl naprosto bez problémů. Fároš dostával řádnou údržbu tak, jak si zaslouží Pěkně jsme se povozili a společně také vstoupíme do nové sezóny 2018



























2018
Poklidná sezóna. Osobní život této sezóně moc do karet nehraje, ale i tak se daří občas urvat s fárošem do VM a užít si to. Na cestě jsme byli asi 2x ...






















Udělal jsem nové padáky jak do rámu, tak do os kol. Sjely se nějaké gumy, skoro dvě sady destiček. Po technické stránce je to stále série. Na dnešní superbiky ztrácí zejména na motor, ale furt má koule a drží si chirurgickou přesnost. Jo, minimálně quickshifter a antihop bych uživil, ale jde to zatím i bez toho a stále mi dělá radost.

2019

Trénujeme, makáme!



















Zima 2019-2020
PRODÁNO, nechť dobře slouží novému majiteli. Potřeboval jsem změnu k získání dalších skills ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
davidj
davidj napsal 07.12.20 v 06:28

V této době suprové počtení ... nechceš se živit psaním?

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 07.10.18 v 21:18

DanFunSun - díky chlape Příště se už snad potkáme přímo na dráze

DanFunSun
DanFunSun napsal 06.10.18 v 10:56 10b.

...lze se dočíst, že motorky a jízdu na nich máš fakt rád... a je to na dromu i vidět

sussudio
sussudio napsal 23.11.17 v 14:07 10b.

hmmm, respekt..

KADIN
KADIN napsal 23.11.17 v 07:38 10b.

Více komentářů



TOPlist