renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Zipp Manic (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Shorty1810
Vloženo 4.7.2017
Aktualizováno 8.8.2017
Zobrazeno 2 323x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mám řidičák do 50 ccm a dárce orgánů taky nejsem, chtěl jsem něco v manuálu na ježdění do práce především ve městě. Tahle motorka mě dojela na křižovatce a bylo. Ještě ten den jsem ji měl v garáži.

Motorka koupena od VPS-Steel s.r.o. - Prodá mi co řeknu a to stačí.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Romet Router City Line 50: Jsem starší jezdec a Toros má ke mně více odpovídající usedlejší vzhled.

První dojmy - Oproti Babettě nebe a dudy. Je to prostě motorka na které když jedu zdravím se s ostatními motorkáři i když je to jen moped v záběhu. Je to Čína a postupně vychytávám různé nedodělky jako seřízení brzd, doladění karburátoru...

Motorku bych doporučil pro - Pro mladé začínající, dá se řídit od 15 nebo 16 let, nebo pro starší, kteří již mají čas a rozum a stačí jim 60-70 km/hod

Doplňky na motorce - Kufr na nosič.

Průměrná spotřeba - 2.146 l/100km

Recenze

Mám najeto 1050 km. Skončil záběh a a jezdím občas co to dá, ale zas tak moc toho nedá. Rozhodně jezdí líp, když je možno používat plné otáčky. Po rovině kolem 50-60, z kopce i 80. Ve městě optimální zde jezdí jako ostatní auta a motorky.
Jízda velmi příjemná, pneumatiky se usadily, brzdy se postupně usazují. Motor vrní jako každý čtyřtakt K4 moc hezký zvuk díky laděnému výfuku.
Podvozek - trochu tvrdší pérování vzadu, velmi dobrá stabilita za jízdy, spolujezdec
- není díky tomu moc poznat rozdíl.
Brzdy přední kotoučová kapalinová lehce ovladatelná, zadní bubnová nutno seřídit vůli pedálu.
Spojka lanková velmi snadno a příjemně ovladatelná.
Úložný prostor pouze skříňka na klíče musí de dokoupit menší box na nosič.
Spotřeba nízká pod 2 l/ 100 km..
Nejlépe se cítí na hladké asfaltové cestě mimo město. V terénu se chová velmi dobře i ve dvou, řízení je přesné a pérování dostatečné, zadní kolo má hrubší vzorek takže v pohodě.
Snad se s ní dá dobře cestovat, ale s kubaturou 50 ccm by to byla vyhlídková jízda spíš na kratší vzdálenosti, pro město je rychlost ideální, na závadu je trochu manuální řazení.
Motorka je konstrukčně postavena na 110 ccm, při jízdě s motorem 50 ccm je předimenzovaná, což přispívá k trvanlivosti dílů, šroubky jsou masivní a zatím se žádný nepovolil. Motor se dá při generálce přestavět na 70, 90 nebo 110 ccm, takže kdo nemá řidičák na velkou motorku může začít na této kubatuře zvyknout si na hmotnost a chování skutečné motorky a pak si rozšířit řidičák za pár kaček posílit její výkon. Rozdíl oproti jiným malým motocyklům je velký protože velikost a hmotnost motorky je mnohem větší se všemi aspekty při řízení - větší odpor a obtékání vzduchu, ale lepší stabilita na silnici.
Pojedu na druhou garanční prohlídku. V okolí je vhodný servis v Blansku a Velké Bíteši. V obou je možná domluva na víkend, cena nízká cca 450 Kč za výměnu oleje a doladění.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Shorty1810
Shorty1810 napsal 10.07.17 v 07:12

Děkuji za komentáře. Co se týče té Číny taky bych to nečekal, ale vzhledem k aktivitě našich výrobců se ani nic jiného čekat nedalo. Já jsem vyrůstal na JAWA 20, nějaký léta jsem byl Babeťák, ale v podstatě celou tradici našich motorek převzala čínská výroba a motorka kterou jsem si koupil by asi u nás někdo také vyrobil včetně Betky a New pionýra. Nicméně to se tu čekat nedá.

pajapaja
pajapaja napsal 07.07.17 v 18:30

držím palec,ať dobře slouží ale při použité technice by neměl být žádnej větší problém

cebeer
cebeer napsal 07.07.17 v 15:03 10b.

Pokrok nezastavíš. Když nám bylo 15, sedlali jsme Stadiony, Pařezy a Ti šťastnější Jawy 21. Kdo by tenkrát řekl, že si budeme kupovat motorky s Číny.
Ať slouží a dělá radost.

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 05.07.17 v 06:13 10b.

pekne si to napísal

Více komentářů



TOPlist