renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Deauville (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník blanicky
Vloženo 4.7.2017
Aktualizováno 4.7.2017
Zobrazeno 1 071x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ne tak zcela má vlastní motorka, ale sedmiletý služební partner v Praze

První dojmy - Po služebním přesedlání z Hondy 125 Varadero naprosto jiný svět. Mašina osazená majáky a sirénou v barvách MP Praha budící respekt jak u řidičů aut, tak u motorkářů

Recenze

Po školení na silné motorky u MP Praha jsem se zařadil mezi pár prvních měšťáků jezdících na tomto stroji. Strávil jsem na Deauville sedm krásných let, především po Praze, celkem asi 35.000 Km. Zpočátku jsem měl celkem obavy vodit toto monstrum (asi 250 kg) po pražských ulicích, ale zpětně jsem zjistil, že takové zkušenosti, co jsem na ní získal jinde nenaberu. Ráno sednout na motorku ověšen výstrojí a výzbrojí a dohlížet v ulicích Prahy na pořádek. Hezky od jara do podzimu, ale za jakéhokoliv počasí. A jsem u zisku těch zkušeností. V roce 2008 jsem se dostal na jedno školení do Brna na okruh. Cesta z Prahy do Brna - chcanec, prvních 20 min po okruhu - chcanec, druhých 20 min na okruhu - mokro, poslední dvacetiminutovka za slunečného počasí na suchu - prostě pecka jak si zkusit všechno. Po druhé jízdě jsme s parťákem zastavili v depu, mokrý od hlavy k patě a v tom přišel evidentně zkušenější kluk, co tam lítal na nějakém supersportu. Přišel ke mě, začal si prohlížet mojí zadní gumu a pak mi položil otázku. Vy asi nevíte co jsou to mokré gumy, že? Máme to co nám na to obujou, říkám. On, že jsem ho občas v zatáčkách předjel i s těma kuframa. Hned mě napadla odpověď. Nevím co jsou mokré gumy, ale víš co jsou mokrý dlažební kostky a tramvajový koleje v Nuslích? Na to jen zakroutil hlavou a s výrazem, že jsem magor odešel. Vysvětlit mu, že je pro mě jízda na okruhu oproti pražským ulicím jako jízda v ráji se mi už nepovedlo. V tom Brně a i na dalších školeních jsem nabíral další a další zkušenosti a schopnosti, ale ježdění v provozu v Praze je fakt jiný level. S motorkou jsem byl celé roky max spokojený. Dovedl bych si ji představit i jako vlastní na cestování. Byla pohodlná, díky kapotáži byl člověk chráněn před vlivy počasí a tak nebyl problém na ní jezdit i 12 hodin denně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cio1
cio1 napsal 17.01.20 v 13:58 10b.

Ahoj taky jsem sloužil ,ale jen jinou Prahu byl jsem v Holešovicích.To stejné kostky a ty tamvajové koleje.Koupil jsem si VTR,ale tu jsem nedávno prodal,že již jezdit nebudu.Teď jsem si vzpomněl,že jsem si na tom dobře zajezdil tak jsem ji koupil zase.Jen už bez modrých světel...

Big.One
Big.One napsal 06.07.17 v 10:15

Pěkně napsáno. Praha za dopravní špičky, to je něco! Policejní a Messengeři mají můj obdiv.

Big.One
Big.One napsal 06.07.17 v 10:15 10b.

Pěkně napsáno. Praha za dopravní špičky, to je něco! Policejní a Messengeři mají můj obdiv.

vilda_vrtule
vilda_vrtule napsal 05.07.17 v 13:38 10b.

Jo, pěkná! A na dálku je dobře vidět, dokonce se mi podařilo několikrát zamávat na pozdrav, než mi došlo, že jde vlastně o jinej gang A jen tak mimochodem, já pamatuju mokrý dlažební kostky a hlavně mokrý tramvajový koleje na gumách z Rudýho Řijna. To byl teprve mazec

Davidak
Davidak napsal 05.07.17 v 10:28

Více komentářů



TOPlist