PROFIL MOTORKY

Gilera Nexus 500 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník freferg
Vloženo 16.6.2017
Aktualizováno 16.6.2017
Zobrazeno 967x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Nexus 500, prostě sportovní motorka ve tvaru skůtru.

Motorka koupena od soukromá osoba

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio X9: Nexus je hezčí a nemá elek. stojan, který je poruchový
Aprilia Atlantic 500 Sprint: Design je docela good, ale v inzerátech jsem nenašel žádný vhodný na prodej

První dojmy - Skůtr jsem sháněl docela dlouho. Nejdřív jsem hledal hlavně Piaggio X9. Po tom co jsem si pár kousků vyzkoušel a v blízkosti nenašel žádný v pěkném stavu, jsem na internetu objevil Nexuse, který je prostě nádherný a hledal jsem teda hlavně inzeráty na něj. I svezení se mi zdá pocitově lepší než u X9.

Motorku bych doporučil pro - Na středně dlouhé dojíždění do práce - mimo město.

Doplňky na motorce - Černé plexi, origo kufr Gilera

Recenze

První jízda byla dovezení skůtra domů (cca 100km, hlavně po dálnici). Musím říct, že jakmile jsem najel na dálnici a přidal, tak kámoš, který za mnou jel autem, tak mě hodně rychle ztratil z dohledu. Já jsem ho docela marně hledal ve zpětných zrcátkách. Na dálnici je skůtr úplně v pohodě. Díky tomu, že sviští až 170, tak se jede příjemně. Je ale znát, že prostě na dlouhé dálniční cesty to opravdu není.
Skůtr mám hlavně na ježdění do práce (cca 20km po okresce). Chtěl jsem objem 500, protože mám hrůzu z toho, že bych se jako někteří další skůtraři ploužil podél krajnice a bál se až mě někdo vytlačí do příkopu. S tímhle skůtrem jsem plnohodnotně členem dopravy. Navíc je to opravdu paráda, jaký má skůtr odpich. Ten design skůtru už dává trochu najevo, že to není ledajaký malinký skůtr, přesto už jsem se setkal s řidiči, který očekávají, že to skůtr, tak to nejede. Naposled mě těsně za městem, kde byla omezená rychlost na 70 a plná čára, přejížděl kamion. Takže jsem ho musel předjíždět zase zpět.
Trochu znát jsou malá kola. Člověk musí dávat pozor na nerovnosti. Pokud je to větší díra, tak to člověka trochu vyhodí nahoru.
Opravovat jsem zatím nic nemusel. Akorát mi trochu drnčel plast na řidítkách, kde je logo, stačilo trochu vytunit polstr, který je kvůli tomu pod krytem a je klid.
Všechno ostatní funguje, včetně otevírání sedla na dálku. Pouze mám nějak povolená zrcátka v kloubech, kde se sklápějí. Musím je rozebrat a dotáhnout.
Vylepšování žádné neplánuji. Obecně to byl jeden z největších problémů, když jsem skůtr sháněl. Předchozí majitel akorát nastříkal větrný štít na černo (neprůhledný).
U nápisu Gilera na pravé straně mám už jenom "iler". "G" mám ještě schované v kaslíku, ale poslední písmeno nemám.
Úložný prostor je tak akorát. Po přečtení fór jsem měl z velikosti místa pod sedačkou trochu strach, takže jsem přilbu kupoval až, když jsem koupil skůtr, aby se tam opravdu vešla. Problém s tím nakonec nebyl. Vybral jsem přilbu, šel jí vyzkoušet a padla tam bez problému.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Franky
Franky napsal 20.06.17 v 22:19 9b.

Jak koukám, tak docela "omylem" jsi si pořídil sportovní nekroutící se skútr. Blahopřeji k výběru! Kamarád jej koupil před lety nový a na Meldel Passo vypráskal Němčoura na BMW R1100Sport. Němec nemohl pochopit jak jej na echt německém motocykl mohl tak deklasovat skútr s ukrutným výkonem 34 HP !

JA-NE
JA-NE napsal 20.06.17 v 09:04 9b.

Vyborna volba! vyborny sportovy skuter.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 16.06.17 v 23:04 10b.

Více komentářů



TOPlist