renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Gilera Nexus 500 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník machuss
Vloženo 23.6.2017
Aktualizováno 22.4.2020
Zobrazeno 2 999x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moc hezký a sportovní vzhled, bylo těžké odolat ...

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První dojem velice příjemný, moc hezký vzhled a červeno-černá barva je nádherná. Jízdá příjemná, a čas ukáže jak se to vyvine...

Recenze

Cca po 12 letech jsem se rozhodl že se vrátím do sedla motorky, ale věděl jsem že už to nebude ten styl sportovních a těžkych strojů , jako za mlada, ale něco decentního, pohodového, ale zároveň to musí mít rychlostní potenciál. Hondu SW400T jsem měl dlouho v hledáčku, ale po svezení jsem usoudil, že to není to pravé, hlavně z důvodu své váhy a velikosti. Gilera nexus padla do ruky... tak snad bude dobrým společníkem.





Zdravím motorkáři?,
tak mám za sebou cca 300km, a hezký si to užívám, vyjíždím za hezkého počasí většinou když mám náladu na relaxační jízdu , do práce stále na kole, mám to jen 4 km, čili je mi líto nexika osedlat, protože se ani nezahřeje.
Hned ze začátku jsem musel řešit nemalý problém???... cca po 20 najatých km procházím a kontroluji moto a málem mě omylo když jsem zjistil vůli zadního kola, hybalo se snad 7 mm do boku a což mě vyděsilo na max ?... Hned na to zjišťuji, že nemám matici na zadním kole ?, prostě si jen tak jezdím bez matice ... no řeknu Vám, to byl mazec tohle zjištění!!! Předchozí majitel toho moc nenajel, a sváděl to na servis...Tam zase na mě přes telefón koukali jako na blba, jestli si vážně myslím, že z jejich servisu vyjel stroj bez zadní matice, tak prý mi šibe ???... No , co už... objednal jsem matici a do tří dnů jezdil dál ?, a děkoval bohu,že jsem neskončil někde v kotrmelcích ...
Mám za sebou i první opravu a to elektrické otvírání zámku sedla, které funguje na DO co je v klíči, je to bezva vychytávka a mrzelo mě, že to nefachčí, a tak už to fachčí jak má a je to super? .
Taktéž bylo potřeba zvýšit výšku zadku stroje, jelikož v zatáčkách jak jsem to naklopil, dřel jsem stojanem o asfalt?, teď už bez problémů ...
Čeká mě výměna zadních destiček, takže další dobrodružství... už se těším ?
2.5.2019
Sezóna 2017 byla docela fajn, ovšem už po pár měsících jsem si všiml vyšší spotřeby, ale sezónu jsem dojel s tím, že gileru dám do servisu na zimu. Nakonec jsem ji tam zavezl až začátkem dubna. Tam zjistili, že do ní nějaký chytrák doslova nadusal software z jiného staršího typu, a já bohužel neměl servisní klíč, a problém byl na světě... bez servisního klíče nešel přehrát software ! Všem radim, pokud budete kupovat Itala, nekupujte pokud není k dispozici servisní klíč!!!
Takže motorka putovala ke "specialistovi" na italské motorky do Vratimova, kde zjistili, že řidiči jednotka je poškozená... A i když se jim podařilo natáhnout správný software nastaly problémy s imobilizérem, a proto pán servisák přistoupil k prý jedinému finančně dostupnému řešení a to nová řídící jednotka od firmy Ignitech, na kterou se čekalo asi tak dva měsíce... Další problém nastal s čídlem otáček, pak vstřikování... Atd...
V prosinci, těsně před vánoci motorka konečně dorazila domu, ovšem špatně šla do otáček, ale prý to mělo být zaručeně výfukem...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 23.06.17 v 14:14 10b.

Více komentářů



TOPlist